Aihe: slave amp
1
Kapane
01.05.2004 19:57:35

niin siis. mietin tässä, että toimisko se, että jos veis vahvarin (esim. dual re, 5150) effects loopin sendistä jonkun toisen vahvarin power amppiin tai vain ihan power amppiin. näinhän saisi periaatteessa reippaasti enemmän tehoja käyttöönsä. eikö. näin pystyisi myös tekemään trankku vahvarin päähän putken helpoiten, eikö? toimisko tämmönen vai eikö?
mua ei huvita enää yhtään mikään. [Kyllä Lähtee]
askomiko
01.05.2004 20:03:58
Toimisi sen siltä osin että etuasteen signaalin saapi toiseen koneeseen. Päätekin vielä vaikuttaa soundiin. Lähinnä stereoefektejä varten tuommoisessa olisi ideaa, pelkän melun puolesta perusnuppi riittänee aika hyvin.
Myytävänä superhieno-hevikitara ja superhieno-twängi-JazzCaster.
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
Dumb
01.05.2004 20:24:44

Joissain vahvistimissahan (jollen aivan väärin muista niin juuri esim. Rectoissa) on erillinen "Slave Out" toista vahvistinta varten.
Jormaz
02.05.2004 08:12:58 (muokattu 02.05.2004 08:25:45)
Ainakin mun Mesa 20/20-päätteessä on slave out-lähtö. En oo tosin koskaan testannu.

LIS: Tossa päätteessä on myös "ground lift"-kytkin jota manuaali ei edes tunne. Mitä toi tekee? Uskaltaako sitä naksutella?
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov.
Niskamies
02.05.2004 11:18:05
Ainakin mun Mesa 20/20-päätteessä on slave out-lähtö. En oo tosin koskaan testannu.

LIS: Tossa päätteessä on myös "ground lift"-kytkin jota manuaali ei edes tunne. Mitä toi tekee? Uskaltaako sitä naksutella?

Eikös se oo maadotuskytkin? Eli toisessa asennossa pitäisi olla vähemmän hurina. Ja kyllä saa nakustella ihan vapaasti.
Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita.
päänahka
02.05.2004 12:21:17

Ei kannata, jos et tiedä mitä teet. Poistaa maadoituksen, eli lisäät mahdollisuuksiasi saada tappavan sähköiskun, jos jotain tapahtuu.

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … =15&t=58434&o=20&co=210
Soolot on perseestä.
Kapane
02.05.2004 12:44:15

Toimisi sen siltä osin että etuasteen signaalin saapi toiseen koneeseen. Päätekin vielä vaikuttaa soundiin. Lähinnä stereoefektejä varten tuommoisessa olisi ideaa, pelkän melun puolesta perusnuppi riittänee aika hyvin.

niin, mutta jos on esim. 50w trankku ja sen pariks heittää 50w powerin niin saa käyttöönsä 100 wattia. ja onhan se power amppien äänen ero pienempi kuin kokonaisten vahvistimien äänen ero...
mua ei huvita enää yhtään mikään. [Kyllä Lähtee]
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)