Gritsen 28.01.2013 16:57:06 | |
---|
Nyt alko toi Espoon keikka kiinnostamaan hurjasti - nimittäin eräs Tommy Aldridge on palannut bändiin. |
HaloOfFlies 14.02.2013 17:39:22 | |
---|
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Regalis Apertura 15.02.2013 18:26:45 | |
---|
Noo eikös Coverdale aikanaan vaikuttanut Purplessakin joten eiköhän jotenkin kompensoi;)... |
Made in Lake Tahoe |
HaloOfFlies 12.05.2014 13:22:48 | |
---|
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Regalis Apertura 12.05.2014 17:26:54 | |
---|
Sitten vaan jännäämään kuka tuleekin tilalle;)... |
xjas73 12.05.2014 18:17:16 | |
---|
|
butler 12.05.2014 18:52:35 | |
---|
Classic Whitesnake kasaan....Moody, Marsden, Murray, rumpali? (Paice tuskin), Kosketinsoittaja? Coverdale, Blackmore... jotain uutta mullistavaa... -Q- |
ukko idänmies 12.05.2014 19:53:48 | |
---|
En jää Dougia kaipaamaan. Coverdalelle sopisi varmaan classic-kokoonpano hyvin, koska David tarvitsee tällä hetkellä, äänensä ollessa mitä on, vanhoja bändikavereitaan enemmän kuin he Davidia. Itse en classic-kokoonpanon perään haikaile vaan laitan Ready'n'willingin tai Come an' get it-levyn soimaan ja nautin ajasta kun kaikki oli hyvin ja kuulosti siltä kuin pitääkin. Ei elämästä enää edes juovu. |
HaloOfFlies 12.05.2014 20:09:57 (muokattu 12.05.2014 20:13:14) | |
---|
butler: Classic Whitesnake kasaan....Moody, Marsden, Murray, rumpali? (Paice tuskin), Kosketinsoittaja? Coverdale, Blackmore... jotain uutta mullistavaa... -Q- Classic Whitesnake-kokoonpano olisi kyllä mahtavaa. Eikös Airey ole soittanut bändissä jossakin vaiheessa? Siitä kosketinsoittaja. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
mlehtinen 12.05.2014 21:34:55 | |
---|
HaloOfFlies: Eikös Airey ole soittanut bändissä jossakin vaiheessa? Enpäs muistanutkaan mutta niinpä taisi olla 1987 ja vissiin Slip of the Tonguellakin. "Can they do it? Fuck yeah, they're the E Street Band!" |
Gritsen 13.05.2014 00:40:43 | |
---|
mlehtinen: Enpäs muistanutkaan mutta niinpä taisi olla 1987 ja vissiin Slip of the Tonguellakin. Levyillä ainoastaan soitti, urakkapalkalla. Luin jostain Aireyn haastattelusta että MTV-menestyksen jälkeen vitutti rankasti, kun ei ottanut tarjottua rojaltivaihtoehtoa. Kaikki levyjen kosketinosuudet eivät myöskään ole Aireyn käsialaa, siellä hääräsi ainakin Bill Cuomo. Aireyn silti mieluummin näkisi WS:n kanssa lavalla kuin no-namen. Ja niin, Aldrich oli pätevä muttei säväyttävä. Reb Beach on kunkku. "Nyt tarjoan sinulle virtuaalioluen kirjoituksesi johdosta, kippis!" - jazzmies |
Janus 14.05.2014 12:45:09 | |
---|
HaloOfFlies: Doug Aldrich on näemmä lähtenyt kävelemään bändistä. http://www.blabbermouth.net/news/gu … rist-doug-aldrich-quits-whitesnake/ Jossain kommenttiraidalla (ei välttämättä Blabbermouth, nyt en jaksa tarkistaa miltä sivustolta uutisen luin) joku "vuosikymmeniä musiikkibisneksessä tuttavineen ollut" heebo tiesi kertoa, että kun bändin/artistin taholta ilmoitetaan bändin jäsenen/sessiomuusikon "siirtyvän soolouralle", kyse on ihan yleisesti tunnustetusta eufemismista sille, että kyse on potkuista - tai vähintäänkin siitä, että työsuhde on lopetettu organisaation taholta. Olisiko Aldrichin vakkaripesti siinä jossain Vegas-show'ssa ollut hankaloittava tekijä? |
HaloOfFlies 14.05.2014 17:07:46 (muokattu 14.05.2014 17:10:44) | |
---|
Janus: Jossain kommenttiraidalla (ei välttämättä Blabbermouth, nyt en jaksa tarkistaa miltä sivustolta uutisen luin) joku "vuosikymmeniä musiikkibisneksessä tuttavineen ollut" heebo tiesi kertoa, että kun bändin/artistin taholta ilmoitetaan bändin jäsenen/sessiomuusikon "siirtyvän soolouralle", kyse on ihan yleisesti tunnustetusta eufemismista sille, että kyse on potkuista - tai vähintäänkin siitä, että työsuhde on lopetettu organisaation taholta. Olisiko Aldrichin vakkaripesti siinä jossain Vegas-show'ssa ollut hankaloittava tekijä? Varsinkin kun Aldrich itse vielä kiisti nuo soolourajutut. Uskooko joku että ero on tapahtunut hyvässä yhteisymmärryksessä? Tuo oli minulle muuten uutta tietoa, että Coverdale aikoi pestata Sykesin bändiin ennenkuin päätyivät Aldrichiin. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Velli 14.05.2014 19:02:34 | |
---|
HaloOfFlies: Varsinkin kun Aldrich itse vielä kiisti nuo soolourajutut. Uskooko joku että ero on tapahtunut hyvässä yhteisymmärryksessä? Tuo oli minulle muuten uutta tietoa, että Coverdale aikoi pestata Sykesin bändiin ennenkuin päätyivät Aldrichiin. Kyllähän Aldrich ainakin itse sanoi tuossa haastattelussa arvostavansa Coverdalea suuresti, vaikka tiet erkanevatkin. Eli tuskin ainakaan potkuja sai. Se taas on eri juttu, että lähtikö kävelemään itse vai yhteisellä päätöksellä. Harmillista, että Sykes ei päässyt takaisin. Olen aina pitänyt enemmän hänen, kuin Aldrichin tyylistä. |
Regalis Apertura 19.05.2014 12:15:02 (muokattu 19.05.2014 19:40:19) | |
---|
Ettei vaan Vai otettaisi takaisin kehiin:P... Noo tuskin taitaa äijää kiinnostaa enää kun omakin ura käynnissä? |
arppah8 19.05.2014 13:59:53 | |
---|
Todnäk helvetti jäätyy ennemmin kuin Vai menisi jollekin muulle töihin. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
Regalis Apertura 02.07.2014 20:40:12 | |
---|
|
ukko idänmies 02.07.2014 20:49:15 | |
---|
"Minulla on karhujen karkoittamisen tarkoittu äänitorvi. It's in my pants." Ei elämästä enää edes juovu. |
Regalis Apertura 22.08.2014 11:11:36 | |
---|
|