Aihe: Voice of Finland
1 2 3 4 563 64 65 66 67112 113 114 115 116
Pauli Lappalainen
17.02.2013 21:29:00 (muokattu 18.02.2013 12:47:49)
...............................
T-Stag
17.02.2013 23:35:42
Boyakasha: Tuossa kun näin neitokaista n. vuosi sitten, kertoi hän edellisvuotena vetäneen 240 keikkaa.

Tätä mun on mahdoton uskoa, vaikka varmasti tekeekin hyvän määrän keikkaa. 4.6 keikkaa viikossa on aivan tolkuton määrä, vaikka ei kaikista keikoista liksaa saisikaan. Tuollaisiin määriin tarvitaan jonkinlainen kiinteä ja pitkäaikainen teatterikiinnitys tms.
Janizio
18.02.2013 09:10:06 (muokattu 18.02.2013 09:11:27)
Kuullostaa mustakin aika kovalta määrältä, mutta en pysty kiistämään asiaa ettei vois olla myös täysin totta, koska ei ole esittää vastaan 100%. Tosin kyllä se esim. Saarallakin viime vuodelta 200 hipoa keikka määrä jos jopa mee vähän ylikin, joten ei toi mahdotonta ole.
Jalapeno
18.02.2013 09:45:54
Ei millään pahalla Janizio, mutta kannattais ihan aikuisten oikeesti jättää se Saara mainitsematta joka välissä... Itelläni ei suurempia antipatioita ole kyseistä laulajaa kohtaan, mutta pikkuhiljaa alkaa keittää tämä sun yhden miehen lobbausristiretki.

Kokeileppas olla mainitsematta Saara Aaltoa vaikkapa sellasen kuukauden verran, jos ei hänestä erikseen puhuta. Saatat huomata että keskustelut käy piirun verran mielekkäämmäks kun ei tarvi aina jankata samaa asiaa, ja joku saattaa alkaa jopa ottamaan sut ihan vakavastikin pikkuhiljaa.
Tupuna
18.02.2013 09:55:54
Joo, Saara Aalto nyt tästä keskustelusta täysin veke, tätä on pyydetty janiziolta jo kymmeniä kertoja! Ei liity tämän topicin aiheeseen millään lailla tänä vuonna. Saara Aallolle lie ihan oma ketjunsa jossain muualla. Ja Iltalehti.fi:ssä ja suomi24:ssä saa lie rölötellä miten haluaa.

Mä haluan keskustella tämän vuoden Voice of Finlandista ilman Saara Aaltoa. Voisiko sen tehdä mahdolliseksi.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Janizio
18.02.2013 10:53:39 (muokattu 18.02.2013 10:59:24)
Senkun ärsyynnytte. Ittepähän hihanne poltatte ja taas nimi oli mainittuna ihan vain sen takia kuin pohdin, että olisko mahdollista toi Paakkarin keikka määrä eli viesti liittyi tähänkin kauteen koska Paakkari on tällä kaudella mukana ainakin toistaiseksi. Ennen kuin veden pitävästi todistetaan, että hän jättä homman kesken tai puttoaa mutta joka tapauksessa oli mukana.

Viestissä oli täysin kytkössä tähän kauteen. Tai ainakin mun tietääkseni Paakkari on tällä kaudella mukana. Se että Saaran keikkamäärään mainitsin viestissä, jonka kautta pidän Paakkarin 240 mainittua toki varauksella, mutta ei mulla oikeen ole mitään syytä toisaalta epäille, että se ei vois olla mahdollistakin.

Ei ollu mistään hehkutuksesta tai muusta kyse, niin miks se nimi pitää kaivaa sieltä aina jotenkin. Kaikki muu on ilmeisesti ihan epäolennaista mun viesteissä teille, jos siellä on Saara nimi niin ihan sama kuinka pieni sen rooli viestissä on te ette osa muuta siellä nääkään.

Monessakaan viestissä missä olen tässä palstassa Saaran nimen maininnut en ole häntä pahemmin hehkuttanut. Usein ollut pelkkä esimerkki tai viestin kuvaava juttu, mutta ettehän te löydä sieltä kun sen nimen muu ihan epäolennaista, vaikka sen pitäis olla toisinpäin. Saaran nimi on se kuvaava ja esimerkki ja muu viesit ympärillä ollut yleisesti paljon tärkeämpi. Kannatas teidän lukee ne viestit kunnolla ja ymmärtää oikein eikä vain nähdä heti punasta kun näätte nimen viestin sisällöstä muuten viis veisaamatta
Alpha
18.02.2013 11:01:59
Nyt muuten alakaa menneen hermo täälläkin.

Eikä se tee kahtasataa vuodessa, jos 4-5 kertaa kuukaudessa käy jossain kirkossa veisaamassa.
Janizio
18.02.2013 11:04:34 (muokattu 18.02.2013 11:22:44)
Jos te haluatte vedon vetää, että pystynkö olla kuukauden tällä palstalla mainitsematta Saara Aallon nimeä niin otan ilo mielin teidän heittämän haasteen vastaan. Ei kuule pojat tee edes tiukkaa.

Onko mukaan lähtiötä?

Aalto sukunimeä ei voi plokata koska se kuuluu tähänkin kautteen eli Saara tai Saara Aalto ovat ne josta narahdan

Noh lyökö joku kättä päälle lähtee matkaan

Homma lähtee jos tulee toiselle puolelle haasteen vastaanottajia.

Sit pitää tehdä homma selväksi, koska Suvi on mukana tällä kaudella, että tosiaan Aalto sukunimi ei voi olla kiellettyä käyttää, koska kuulluu tähän kautteen olennaisesti. Mutta onko Suvista puhuessa jos viittaan sanalla sisko Saaraan niin sekin kielletty vai onko se pelkkä nimi
Janizio
18.02.2013 11:11:26 (muokattu 18.02.2013 11:14:46)
Alpha: Nyt muuten alakaa menneen hermo täälläkin.

Eikä se tee kahtasataa vuodessa, jos 4-5 kertaa kuukaudessa käy jossain kirkossa veisaamassa.

Taas hyvä esim. immeisestä jolla ei oo mitään kälyä todellisuudesta.

Voi nyt olla et 200 oli vähän ylä kanttiin vedetty, mutta 150-200 ei enää oo, mutta toi 4-5 kirkko keikkaa viime vuonna per kuukausi voi olla aika hyvin arviotu niiden osalta
RawknRawl
18.02.2013 12:00:10
Pauli Lappalainen: Palaan vielä tähän juttuun.

En ainakaan omasta mielestäni ottanut mitään kantaa ko. henkilön osallistumiseen kisaan muuten kuin toteamalla:

Tuon olen todennut niinä kertoina kun olen hänelle äänentoistoa tehnyt.

Suosittelen antamaan suoraa palautetta epäsuorasti esim. vaikka muusikoiden.netin keskustelupalstalla omalla? nimellä. Jokainen äänipenttiä tarvitseva osaa arvostaa takanapäin tapahtuvaa tarkkaa arvostelua artistin kyvyistä. Käyntikorttia huutaa enää.
Kuka tahansa voi hypätä järveen.
Pauli Lappalainen
18.02.2013 12:37:38 (muokattu 18.02.2013 12:49:21)
RawknRawl: Suosittelen antamaan suoraa palautetta epäsuorasti esim. vaikka muusikoiden.netin keskustelupalstalla omalla? nimellä. Jokainen äänipenttiä tarvitseva osaa arvostaa takanapäin tapahtuvaa tarkkaa arvostelua artistin kyvyistä. Käyntikorttia huutaa enää.

Joo, tuo asia tuli selvitettyä myös paikan päällä ilman sarvia ja hampaita.

Yleensä leikki kestetään kun siihen ryhdytään.

Parempi kuitenkin sanoa asiat niinkuin ne on omalla nimellä, kuin huudella niitä summanmutikassa nimimerkin takaa.

Mutta jos asia on herkkä, niin otetaan pois ja muutkin voinevat editoida nuo lainaukset.
Tupuna
18.02.2013 13:42:11
RawknRawl: Suosittelen antamaan suoraa palautetta epäsuorasti esim. vaikka muusikoiden.netin keskustelupalstalla omalla? nimellä. Jokainen äänipenttiä tarvitseva osaa arvostaa takanapäin tapahtuvaa tarkkaa arvostelua artistin kyvyistä. Käyntikorttia huutaa enää.

? Minun mielestäni tuo ei ollut aiheetonta kritiikkiä/palautetta. Myös laulajan tulee pystyä ottamaan sitä vastaan, ja varsinkin jos tekee julkista uraa, myös julkisella palstalla. Myös minusta Maya Paakkarin äänentuotto kuulostaa epäterveeltä, eikä voi tehdä hyvää äänihuulille. Toivon olevani väärässä.

Olen kuullut sen sijaan myös monia rokkihuutajia ja -örisijöitä, jotka osaavat käyttää ääntään terveemmin. Tuli heti mieleen yksi esimerkki "terveesti" lauletusta "mieshuudosta" (klipissä mm. kohdassa 1:20): http://www.youtube.com/watch?v=4sWwWVDCi8w
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
RawknRawl
18.02.2013 18:21:39
Tupuna: ? Minun mielestäni tuo ei ollut aiheetonta kritiikkiä/palautetta. Myös laulajan tulee pystyä ottamaan sitä vastaan, ja varsinkin jos tekee julkista uraa, myös julkisella palstalla. Myös minusta Maya Paakkarin äänentuotto kuulostaa epäterveeltä, eikä voi tehdä hyvää äänihuulille. Toivon olevani väärässä.

Olen kuullut sen sijaan myös monia rokkihuutajia ja -örisijöitä, jotka osaavat käyttää ääntään terveemmin. Tuli heti mieleen yksi esimerkki "terveesti" lauletusta "mieshuudosta" (klipissä mm. kohdassa 1:20): http://www.youtube.com/watch?v=4sWwWVDCi8w

En puhunut aiheettomasta mitään. Kunhan vaan kiinnitin huomioni tapaan toimia. Jos ammatikseen meinaa tehdä, niin työnantajalle/maksajalle/asiakkaalle takanapäin illistely ei varmasti edesauta. Oli ala mikä hyvänsä tai asia kuinka relevantti vain.
Kuka tahansa voi hypätä järveen.
Bluesmies
19.02.2013 22:53:15
Janizio: Jos te haluatte vedon vetää, että pystynkö olla kuukauden tällä palstalla mainitsematta Saara Aallon nimeä niin otan ilo mielin teidän heittämän haasteen vastaan. Ei kuule pojat tee edes tiukkaa.

Onko mukaan lähtiötä?

Aalto sukunimeä ei voi plokata koska se kuuluu tähänkin kautteen eli Saara tai Saara Aalto ovat ne josta narahdan

Noh lyökö joku kättä päälle lähtee matkaan

Homma lähtee jos tulee toiselle puolelle haasteen vastaanottajia.

Sit pitää tehdä homma selväksi, koska Suvi on mukana tällä kaudella, että tosiaan Aalto sukunimi ei voi olla kiellettyä käyttää, koska kuulluu tähän kautteen olennaisesti. Mutta onko Suvista puhuessa jos viittaan sanalla sisko Saaraan niin sekin kielletty vai onko se pelkkä nimi

Eissss... :--------D Tää alkaa olla jo aika THV:tä.
Wolfgang
20.02.2013 09:10:48 (muokattu 20.02.2013 09:27:58)
Janizio: Jos te haluatte vedon vetää, että pystynkö olla kuukauden tällä palstalla mainitsematta Saara Aallon nimeä niin otan ilo mielin teidän heittämän haasteen vastaan. Ei kuule pojat tee edes tiukkaa.

Onko mukaan lähtiötä?

Mie voin ottaa haasteen vastaan. Kaljapanoksella. Kuukausi alkaen tästä päivästä eli seuraavan kerran voit kirjoittaa Saara Aallon nimen tälle palstalle 20.3. Sitä ennen joudut tyytymään kirjoittamaan sitä päiväkirjaasi, tai jos oikein koville ottaa aloita keskustelu vaikka suomi24:ssä.

Mod. huom: Tästä ketjusta on pari kourallista aiemminkin jaettu jäähyä samasta syystä, lisäksi ketjua on siivottu moneen otteeseen. Janizio on lähtenyt ketjusta jo aiemmin pari kertaa jäähylle, ja useita muita henkilöitä lyhyemmälle jäähylle. Nyt jäähyt pitenee.

Pysykää aiheessa.
"Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio
Tellervo
20.02.2013 11:33:01
Mitä olen sivusta seurannut niin vaikuttaa kyllä siltä, että Paakkarilla on viikoittain keikkoja. Tokihan häneltä voi asiaa vaikka suoraankin kysyä jos se tarkka määrä niin paljon kiinnostaa, plus se että minkälaisia ja missä nuo keikat ovat. Jonkin verran hän vetää ymmärtääkseni jami-iltoja yms, joissa varmaan itsekin sitten laulaa. Ahkera alan duunari on ollut jo pitkään.
ferodoz
22.02.2013 19:08:10

Boyakasha: No onhan Sony Musicilla ja Universalilla omat syynsä pushata esim. Kaapo Kokkosta ja Osku Ketolaa framille, jotta saataisiin The Monday Boxin ja Palavan bäkkis myymään mahdollisen läpimurron seurauksena.

Juuri tämä. Sulla on Nalle hyviä juttuja täälä, vain sun takia tätä ketjua jaksaa lukea.
Kailis: Jos mä otan joskus tatuoinnin niin se on Joukahainen ottamassa Väinämöiseltä suihin.
sirdickyj
22.02.2013 20:38:31
Regina oli kova kyllä. Suosittelen.
It's the singer, not the song.
Boyakasha
22.02.2013 20:40:19
sirdickyj: Regina oli kova kyllä. Suosittelen.

Ja Carolina vielä kovempi, raikkaampi ja nastempi soundi.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)