Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kimppatilausta GIK Acousticsiin?
1
saastara
18.02.2013 09:28:17 (muokattu 18.02.2013 09:35:40)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro!
 
http://www.gikacoustics.co.uk/
 
On pitänyt tuolta jo pidemmän aikaa sälää tilata mutta toimituskulut on nousseet esteeksi. Vähänkään isompaan satsiin nousee helposti moneen sataan euroon ja halvimmillaankin on lysti satasen luokkaa. Yli 1000 punnan (vajaa 1200€) ostoksiin on kuitenkin ilmaiset toimituskulut.
 
Mulla ei ole itsellä moista tukkoa rahaa pistää kerralla palamaan joten mietin, että jos porukalla tuolta tilailisi. Voisi sitten täältäpäin juonia, että haetaanko levyt mun kämpiltä, jostain matkahuollosta tmv.
 
Ite asun Kirkkonummen suunnalla, joten luulen, että kiinnostuneiden kannattais kanssa Etelä-Suomessa asustella, että säilyy joku tolkku.. Mutta näitähän voi aina sumplia.
 
Mutta lähtökohtaisesti siis, löytyisköhän jengiltä kiinnostusta tälläiseen proggikseen?
 
Hitler used Telefunkens.
anapena
18.02.2013 12:06:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Asiallisen oloista meininkiä tuolla sivuilla. Varsin helppoa valita itselleen sopiva setti.
Tilaisin oitis, jos tarvitsisin. Nykyinen työhuone on jo akustoitu, ehkä sitten jos pitää vaihtaa huonetta.
Nuohan ovat sen verran hyvän näköisiä, että kestävät asiakkaankin katseen.
 
Istu ja pala!
kivi
18.02.2013 12:49:01 (muokattu 18.02.2013 12:50:25)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Semmoinen juttu, että (täältä) Briteistä tilatessa kannattaa kysellä ne toimituskulut / vaihtoehdot ihan tarkkaan, eikä vaan miettiä Itellan hintoja. Parcelforce ja vastaavat halvat rahdit esimerkiksi maksaa täältä Suomeen muistaakseni noin puntaa1/kilo (1,20 e/kg), ja vaikkapa DHL on brittiasiakkaalle hinnaltaan viidennes siitä mitä se Suomesta tilatessa maksaa. Suomen hintatasot kun on viilattu Itellan tariffin mukaan, ei tarvi kilpailla. :-(
 
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
saastara
18.02.2013 12:56:23 (muokattu 18.02.2013 13:04:38)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

anapena: Asiallisen oloista meininkiä tuolla sivuilla. Varsin helppoa valita itselleen sopiva setti.
Tilaisin oitis, jos tarvitsisin. Nykyinen työhuone on jo akustoitu, ehkä sitten jos pitää vaihtaa huonetta.
Nuohan ovat sen verran hyvän näköisiä, että kestävät asiakkaankin katseen.

 
Juu, olin alunperin DIY-meiningin kannalla tossa omassa kopperossa.. Mutta koska Sotahippi mulle tuolla akustiikkaketjussa osoitti, mä en tajua näistä jutuista oikeasti yhtään mitään, aattelin, että parempi ostaa laatupulikoita joita saa sitten tarvittaessa mukaan jos / kun muutto on edessä..
 
kivi: Semmoinen juttu, että (täältä) Briteistä tilatessa kannattaa kysellä ne toimituskulut / vaihtoehdot ihan tarkkaan, eikä vaan miettiä Itellan hintoja. Parcelforce ja vastaavat halvat rahdit esimerkiksi maksaa täältä Suomeen muistaakseni noin puntaa1/kilo (1,20 e/kg), ja vaikkapa DHL on brittiasiakkaalle hinnaltaan viidennes siitä mitä se Suomesta tilatessa maksaa. Suomen hintatasot kun on viilattu Itellan tariffin mukaan, ei tarvi kilpailla. :-(
 
Öörgh.. Nyt en ihan kässännyt. Kun tuonne tekee tilauksen, he laskevat siinä yhteydessä rahdin ilmoittamaasi paikkaan. Omalla kohdalla se oli lähes 300€.. Sivuilla lukee isolla, että 'Free delivery for orders over 1000 pounds'.
 
En mä ole ainakaan ikinä joutunut ulkomailta tilatessa maksamaan mitään suomenpään extra-rahteja..?
 
Vai käsitinkö nyt ihan väärin mitä ajoit takaa?
 
Hitler used Telefunkens.
kivi
18.02.2013 14:07:16 (muokattu 18.02.2013 14:09:09)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

saastara:
En mä ole ainakaan ikinä joutunut ulkomailta tilatessa maksamaan mitään suomenpään extra-rahteja..?
 
Vai käsitinkö nyt ihan väärin mitä ajoit takaa?

 
Joo, en ainakaan tuota :-D
 
Tarkoitin, että kannattaa ottaa yhteyttä ja kysyä eri rahtivaihtoehtoja, koska noi rahtilaskurit, vaikka onkin helppoja, on täällä saarivaltiossa varsin suuntaa-antavia.
 
PS. Aivan kuten täällä junalippu maksaa lippuautomaatissa enemmän kuin myyjältä ostettuna, ja myyjältä ostettuna paljon enemmän kuin netistä tilattuna... :-D
 
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
saastara
18.02.2013 14:23:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kivi: Joo, en ainakaan tuota :-D
 
Tarkoitin, että kannattaa ottaa yhteyttä ja kysyä eri rahtivaihtoehtoja, koska noi rahtilaskurit, vaikka onkin helppoja, on täällä saarivaltiossa varsin suuntaa-antavia.
 
PS. Aivan kuten täällä junalippu maksaa lippuautomaatissa enemmän kuin myyjältä ostettuna, ja myyjältä ostettuna paljon enemmän kuin netistä tilattuna... :-D

 
Niiiiinjuu.. Aivanaivan. Pitääpä kysellä.
 
Hitler used Telefunkens.
Sotahippi
18.02.2013 19:36:48
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

saastara: Juu, olin alunperin DIY-meiningin kannalla tossa omassa kopperossa.. Mutta koska Sotahippi mulle tuolla akustiikkaketjussa osoitti, mä en tajua näistä jutuista oikeasti yhtään mitään, aattelin, että parempi ostaa laatupulikoita joita saa sitten tarvittaessa mukaan jos / kun muutto on edessä..

 
Gosh... ei ollut tarkoitus masentaa. :)
Jokaisen metallisoturin on tietysti löydettävä oma tiensä, ja jos se ei tällä kertaa ole DIY, niin sitten ei. Mutta mieti vielä. Suomessa on puuta, villaa, ja kangasta. Ja rautakaupoissa mukavia kassatätejä, mitä muuta tarvitaan?
 
Todellisuudessa ei ole ristiriitoja.
saastara
18.02.2013 21:15:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sotahippi: Gosh... ei ollut tarkoitus masentaa. :)
Jokaisen metallisoturin on tietysti löydettävä oma tiensä, ja jos se ei tällä kertaa ole DIY, niin sitten ei. Mutta mieti vielä. Suomessa on puuta, villaa, ja kangasta. Ja rautakaupoissa mukavia kassatätejä, mitä muuta tarvitaan?

 
Noh, pakko myöntää, että ajatus 120x180 Doré-akustiikkalevystä houkuttelee myös. :)
 
Hitler used Telefunkens.
HateHalon
22.02.2013 16:00:35
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei Saastara.
 
Vähän kiinnostuin kimppatilauksesta. noita 2d-diffuusori/vaimennus levyjä vähän katselin sillä silmällä....
 
Oletko kuin pian tilaamassa?
 
www.halondesign.com
Vaihe
22.02.2013 16:19:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vähän kiinnostaisi tune trapit, mutta pitää ensin kysellä Gleniltä olisiko niistä oikeasti apua mun ongelmiin.
 
saastara
22.02.2013 17:45:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HateHalon: Hei Saastara.
 
Vähän kiinnostuin kimppatilauksesta. noita 2d-diffuusori/vaimennus levyjä vähän katselin sillä silmällä....
 
Oletko kuin pian tilaamassa?

 
Noh, tuskin mä ennen kuin ois kimppa kasassa. :) Ei mulla mikään tulipalokiire ole, mutta mitä nopeammin sitä mukavampi tietysti.
 
Mulla lähtisi tuolta varmaan tritrappi-pari ja muutama monsteri.. Eli siinä 500 euron paikkeilla olis mun ostokset.. Eli joku reilu 700€ tarvittas vielä ostoksia siihen päälle.
 
Hitler used Telefunkens.
anapena
23.02.2013 00:57:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuned bass trappi vois kiinnostaa, ne on 125puntaa/kpl.
 
Istu ja pala!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «