Aihe: Voice of Finland
1 2 3 4 561 62 63 64 65112 113 114 115 116
Boyakasha
16.02.2013 09:28:54
Alpha: Maya on sitten menettänyt äänensä, joten VoF on ohi.

Mikä juttu tämä nyt sitten oikein on?
Janizio
16.02.2013 09:43:37 (muokattu 16.02.2013 09:56:40)
Bluesmies: Suvi Aalto nyt ainakin.

Ite olisin kans pistänyt Lindan jatkoon. Ja viimeisestä parista olisin pistänyt sen naisen jatkoon (en nyt muista nimiä, sori). Aika perustaso oli kyllä eilisessä jaksossa.

Suvilla on taidollisesti siihen rahkeet, mutta on siellä muutama muukin lähinnä naisia jotka poikien heittämään haasteeseen pitäis pystyä vastaan, mutta se on näidenkin jokaisen kohdalla, että pitää onnistua aivan omien taitojensa ylärajoille.

Mitä muuten tasosta eilen niin näistä jotka eilen jatkoon pääs niin Jepa, Luca, Laura ja Dennis. Tässä vaiheessa kyllä vaikuttais, että ei mitään asiaa heillä voittaa kisaa. Liikaa tasoa eroa Tomakseen ja Anttiin.

Mulla on pien veikkaus kuka on Suvin Battle pari

Se voi hyvinkin olla Carolina Storrank toi on ykkös arvaus toisen mahdollisena pidän Annica Milania.

Annica jos tulee nähdään kokonaisuutena kovempi tasoisempi Battle taisto ja siitä en ennakkoon uskaltais edes sanoo kumpi menee jatkoon. Hän on aika kova ja musta näistä vähän hempeepien biisien laulajista Miken joukkueessa näistä kolmesta kaks selkeesti parasta. Mutta veikkaan että noista kolmesta kaks laulaa Battlen vastakkaine ja Carolinaa on ennakkoon musta aika heikoilla on musta molempia Suvia ja Annicaa vastaan jonkin verran taidoissa perässä, että kenties vaikka vetää omalle tasolleen hyvin niin tulee lähtö sillä jos jompikumpi tulee vastaan ja vetää omalle tasolleen niin parempia on molemmat ja selkeesti
Tupuna
16.02.2013 11:39:39
Musta Jepan ja Katrin välinen battle oli aika selkeä, eli oikea voitti (Jepa). Fraseeraa soul-musiikkia paljon autenttisemmin hän, ja se on minulle iso asia.

Tuo Lindan ja Lucan välinen battle oli kyllä huono. Kumpikaan ei vetänyt mielestäni korvia hivelevän hienosti, eikä Lindankaan äänenväri ole minusta kaikista persoonallisin. Eli tuosta parista minulle oli ihan sama kumpi tippuu. Jotenkin Lindan habituksesta kumpuaa sellainen yliyrittämisen maku. Sellainen, kun täytyy yrittää olla niin hemmetin rock, vaikka ei sitä sisäisesti välttämättä niin olisikaan. Jokin vaan tökkii.

Antti Railio on taas yksi hyvä lisä loistavien suomalaisten hevitenorien joukkoon. Loistava ääni ja tekniikka, ilman koulutusta.

Thomas Höglund - mielestäni jo lähes voittaja. Mahtava ääni ja fraseeraustaju.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
JCM
16.02.2013 16:35:25

Pauli Lappalainen: Eipä kylläkään mikään yllätys.

Sen mitä olen nähnyt, niin terveenäkin menee pari biisiä ja sitten pelkkää raakkumista.

Tämä. Hyvänä päivänä ääni riittänee pariin Joplin -coveriin. Ei oo tainnut ääni olla kuosissa vuosikausiin. Jos tuon kilpailun säännöissä on määritelty mitä noiden pitää tuolla vetää niin jo pelkästään se voi olla syy siihen, että jää pois. Jos siis siellä ois pistetty laulamaan jotain muuta kuin rokkia missä vedetään äänihuulet ruvella.
Boyakasha
16.02.2013 20:35:50
Siis onko Maya Paakkari jättänyt kisan kesken vai mistä oikein on kysymys? Olisi mukava kuulla vastauksia kysymyksiin, ei pelkkiä väittämiä.
kk80
16.02.2013 21:01:51
Antti Railio on taas yksi hyvä lisä loistavien suomalaisten hevitenorien joukkoon. Loistava ääni ja tekniikka, ilman koulutusta.

Tässäkin käytetystä Hevi -etuliitteestä huolimatta mielestäni tämän kauden suurin (heh) persoona. Vähän niinkuin viimekerran Kim Koskinen mutta astetta katu-uskottavampi painos. Äijä veti Who Wants To Life Foreverin ehkä vähän läskiksi mutta battle ei hirveästi selittelyjä jättänyt.

Olenko täysin väärässä jos sanon että koko ohjelmaformaatin suuri häviäjä on Lauri Tähkä? Ainakin itselleni on jäänyt Tähkästä tuollainen laskelmoivan mulkun vaikutelma ja tuo vain vahvistuu jakso jaksolta. Olisi edes nerokkaalla tavalla tosi kiero mutta kun ei vaikuta olevan edes sitä.
Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010!
janezki_
16.02.2013 21:20:47
Railio kyllä putsas pöydän aika suvereenisti. Railion ja Jepan olisin laittanut itsekin jatkoon, mutta muista pareista olisin laittanut tippuneen jatkoon.
Mie oon vaan basisti...
sirdickyj
16.02.2013 23:58:19
Putouksen VOF parodiassa Kuustonen lauloi paremmin ku 95% kilpailijoista tässä ohjelmassa.

Mikäs siinä.
It's the singer, not the song.
sirdickyj
16.02.2013 23:59:15
Boyakasha: Siis onko Maya Paakkari jättänyt kisan kesken vai mistä oikein on kysymys? Olisi mukava kuulla vastauksia kysymyksiin, ei pelkkiä väittämiä.

Mutta onksil väliä?
Keppis
17.02.2013 00:04:41
Laurin olis pitäny pudota sen Pienen sydämen jälkeen. Olipa biisivalinta.
Boyakasha
17.02.2013 02:06:56
sirdickyj: Mutta onksil väliä?

On sillä siinä mielessä väliä, että olisi kiva tietää, millä mandaatilla nää tyypit sölkkää täällä horinoitaan. Onko ihan oikeata faktaakin heittää vai ovatko nämä vain hevosmiesten tietotoimistolta peräisin. Radiohiljaisuudesta päätellen vaikuttaa jälkimmäiseltä vaihtoehdolta.

Mä sain itse juuri tiedotteen, missä kerrottiin Maya Paakkarin aloittavan uuden jamiklubin Le Bonkissa. Tuossa kun näin neitokaista n. vuosi sitten, kertoi hän edellisvuotena vetäneen 240 keikkaa. Aika hyvin daamilta, joka on näiden hevosmiesten mukaan menettänyt äänensä.
Janizio
17.02.2013 08:40:49
Boyakasha: On sillä siinä mielessä väliä, että olisi kiva tietää, millä mandaatilla nää tyypit sölkkää täällä horinoitaan. Onko ihan oikeata faktaakin heittää vai ovatko nämä vain hevosmiesten tietotoimistolta peräisin. Radiohiljaisuudesta päätellen vaikuttaa jälkimmäiseltä vaihtoehdolta.

Mä sain itse juuri tiedotteen, missä kerrottiin Maya Paakkarin aloittavan uuden jamiklubin Le Bonkissa. Tuossa kun näin neitokaista n. vuosi sitten, kertoi hän edellisvuotena vetäneen 240 keikkaa. Aika hyvin daamilta, joka on näiden hevosmiesten mukaan menettänyt äänensä.

Tässä sä nyt näät, että keskustelupalstoilla yleisesti omat silmät ja korvat kun pitää auki asioassa niin yleensä ne on paljon varmemmat fakta lähteet kuin täältä kuulemat uutiset. Toki riippuu asiastakin. Mutta mä en usko täällä kenenkään väitteitä ennen kuin sen omin silmin uskoo 100% oikeaksi.

Tullut nimittäin huomattua just Saaran kanssa, että palstoilla väitetään kaiken näköistä täysin päätöntä, joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa ja näkee ettei nämä väittäjät ole seurannu yhtään mitään. Suoltavat vain suustansa jotain älytöntä kun eivät pidä musasta,ihmisesta tai molemmista.

Eihän sitä voi mua uskoa Saaraan liittyvissä asioissa kun oon näin suuri fani niin toihan suurentelee asiota ja ei puhu totta. Noh jokaiselta voi nyt täälläkin kysyä. Olenko suurennellu asiota?
sirdickyj
17.02.2013 08:53:29
Boyakasha: On sillä siinä mielessä väliä, että olisi kiva tietää, millä mandaatilla nää tyypit sölkkää täällä horinoitaan. Onko ihan oikeata faktaakin heittää vai ovatko nämä vain hevosmiesten tietotoimistolta peräisin. Radiohiljaisuudesta päätellen vaikuttaa jälkimmäiseltä vaihtoehdolta.

Nii....toisaalta ei ois maailman suurin ihme vaik ois jättänytkin kisan kesken. Ihan vaan siks että mitäs tuo Maya tollasella kisalla tekee. Vaikka eniten julkisuutta pystyy kaiketi hyödyntämään kun on mennyt kaksintaistelusta jatkoon. Sitä en tiedä et missä vaiheessa formaatti sitoo artistin jollain diilillä.

Ei ainakaan siinä vaiheessa kjn on käynyt tuolla kerran vetämäss.
Secreterial
17.02.2013 08:56:29
Nyt oikeesti? Lopeta jo. Meni jo hetki ilman Saaraa. TÄÄLLÄ KESKUSTELLAAN TÄSTÄ KAUDESTA. Ymmärrä jo.

Railio veti hyvin ja tää Höglund kans. Muuten oli vähän laimeaa. Herrasen pudotuksesta oli tyytyväinen, sillä itselleni jäi sellanen hänestä sellainen teennäinen ja yliyrittävä fiilis heti alusta alkaen.

Katsoin noita ääni ratkaisee jaksoja sivusilmällä ja ei sieltä kovin montaa laulajaa niin hirveän hyvin ole mieleen jäänyt; Maya Paakkari, Gary ja jokunen muu. Pittää vissiin nyt alkaa enemmän seuraamaan...
"I never bluff" - Cordell Walker
Boyakasha
17.02.2013 09:52:23
sirdickyj: Nii....toisaalta ei ois maailman suurin ihme vaik ois jättänytkin kisan kesken. Ihan vaan siks että mitäs tuo Maya tollasella kisalla tekee. Vaikka eniten julkisuutta pystyy kaiketi hyödyntämään kun on mennyt kaksintaistelusta jatkoon. Sitä en tiedä et missä vaiheessa formaatti sitoo artistin jollain diilillä.

Ei ainakaan siinä vaiheessa kjn on käynyt tuolla kerran vetämäss.

No, jos nää hevosmiehet tietävät, että Paakkari on jättänyt kisan kesken, niin silloinhan voidaan lyödä vaikka 1000 euron veto aiheesta, että Maya Paakkaria ei nähdä Kaksintaisteluissa. Sittenhän se nähdään, kenellä on paremmat tietolähteet.
Boyakasha
17.02.2013 10:05:05 (muokattu 17.02.2013 10:23:21)
sirdickyj: Ihan vaan siks että mitäs tuo Maya tollasella kisalla tekee.

No aivan kuten Lauri Tähkä "Ääni ratkaisee"-karsinnoissa sanoi: "nyt viedään sut pubeista isoille estradeille."

Siis, jos kelaa, että toi ohjelma tuo sut n. 700 000 ihmisen eteen joka viikko, saat tehdä aika paljon pubivetoja saavuttaaksesi tuon yleisön. Pelaat zettisi hyvin, niin saat aika paljon arvokasta mainosta, jota voit hyödyntää tulevissa keikkabuukkauksissa.

Väitän, että tämä on tän hetken paras promokeino Suomessa pidemmän uran tehneelle solistille - viiden vuoden päästä tilanne saattaa olla toinen, mutta ainakin tällä hetkellä.
Lennu
17.02.2013 10:29:16

Boyakasha: No aivan kuten Lauri Tähkä "Ääni ratkaisee"-karsinnoissa sanoi: "nyt viedään sut pubeista isoille estradeille."

Siis, jos kelaa, että toi ohjelma tuo sut n. 700 000 ihmisen eteen joka viikko, saat tehdä aika paljon pubivetoja saavuttaaksesi tuon yleisön. Pelaat zettisi hyvin, niin saat aika paljon arvokasta mainosta, jota voit hyödyntää tulevissa keikkabuukkauksissa.

Väitän, että tämä on tän hetken paras promokeino Suomessa pidemmän uran tehneelle solistille - viiden vuoden päästä tilanne saattaa olla toinen, mutta ainakin tällä hetkellä.

Niin saadaan tavallaan väkisin kaupaksi sellaiset artistit, jotka ei muuten lyö läpi? Ansaintalogiikkahan siinäkin tietysti.
no is any good musics maked anymore...
Boyakasha
17.02.2013 10:52:37
Lennu: Niin saadaan tavallaan väkisin kaupaksi sellaiset artistit, jotka ei muuten lyö läpi? Ansaintalogiikkahan siinäkin tietysti.

No onhan Sony Musicilla ja Universalilla omat syynsä pushata esim. Kaapo Kokkosta ja Osku Ketolaa framille, jotta saataisiin The Monday Boxin ja Palavan bäkkis myymään mahdollisen läpimurron seurauksena.
Rhapa
17.02.2013 11:00:40
Boyakasha: No onhan Sony Musicilla ja Universalilla omat syynsä pushata esim. Kaapo Kokkosta ja Osku Ketolaa framille, jotta saataisiin The Monday Boxin ja Palavan bäkkis myymään mahdollisen läpimurron seurauksena.

En ymmärtänyt tästä oikein mitään.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)