Seba 11.02.2013 18:35:18 | |
---|
FastEddie: Gibson Midtown Custom ja Gibson Les Paul Classic Custom taisivat olla kiinnostuksenherättäjiä huokean hintansa ja paahdetun vaahteraotelautansa vuoksi. Custom alle stankun hinnan. Kumpaakaan ei ole enää saatavilla, mutta kysyntää olisi... Midtownit tasakantisena ei värisyttänyt sisimpäni ripseä, kaarevalla kannella ois varmaan pitänyt ostaa. Kaikki tyylillään, loput jonkun toisen tyylillä. |
Gabe 11.02.2013 20:33:42 (muokattu 11.02.2013 20:37:12) | |
---|
Vladi: No ei kyllä. Mä oon soittanut viimeiset 5v tuhdeilla kauloilla ja isoilla nauhoilla ja muutos oli lopulta liian suuri. Soundipuolessa tai työn laadussa ei mitään valittamista kyseisen yksilön kohdalla. Ja saattoi tuolla Suhrin ostollakin olla jotain vaikutusta myyntiaikeisiin... :) Tulihan siinä aika paljon uutta kerralla. :) Onneksi meillä on tori. Eikä tuo Suhrkaan varmaan ilmainen tosiaan ollu. Noh, siitä saa joku hyvän kepin. Gafa: Löytyiskö mistään paljonko niitä rakennettiin? Eikös niissä ole aina maininta, minkä värisiä ja kuinka monta. Hassua, ettei G itse mainosta tätä ominaisuutta. Eikös limited run tarkoita sitä, ettei sitä enää koskaan valmisteta. Out of production taas tarkoittanee: ei tuotannossa tällä hetkellä. En muista lukeneeni mitään kappalemääristä. Varmaan maahantuojalta asiaan jotain selvyyttä saisi jos jaksaa kysellä. Ei tuo minun tietääkseni kuitenkaan mikään epäonnistunut malli kuitenkaan ollut. Ehkä ne jatkavatkin tuotantoa vielä? |
PekkaM 13.02.2013 18:25:24 | |
---|
2500€ Ibanezin Reb Beach -malli RBM2 torilla. Onhan se harvinainen mutta niin on moni muukin. Omaan korvaani aika kova hinta paitsi jos Reb Beach on se suuri idoli. |
mpekkanen 13.02.2013 18:35:21 | |
---|
PekkaM: 2500€ Ibanezin Reb Beach -malli RBM2 torilla. Onhan se harvinainen mutta niin on moni muukin. Omaan korvaani aika kova hinta paitsi jos Reb Beach on se suuri idoli. Nuohan taisi olla koa puuta ainakin kitaristin omat soittimet. En tiedä onko tämä sitten mahonkia vai koaa. Ei näitä suomessa kuitenkaan kovin montaa ole se on ihan varma asia. Näistähän tehtiin hieman halvempaa malliakin ja eipä niitäkään ole missään näkynyt. Epäilemättä soitin on ihan asiallinen on vaan toinen asia kuinka helposti näinkin erikoisen soittimen sitten saa myytyä. Voisi olla ehkä järkevin laittaa suoraan ebaylle myyntiin. |
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=726905 Soundcraftin Spirit Folio lite 300€ Hmm, omani sain 20€ koska saundi on melkoisen paska, toimiihan tuo treeniksellä laulun kanssa mutta muuhun ei kyllä laittaisi enkä varsinkaan studioon. |
FensonGibder 16.02.2013 18:24:43 | |
---|
Jokupäivä sitten oli LP RI '57 goldtop myynnissä. Hinta 2700€. Tajusi ilmeisesti ottaa ilmon poies suft nopiaa.. Riffi, nyt. |
warlock 16.02.2013 19:01:28 | |
---|
|
Hynkel 16.02.2013 20:56:41 | |
---|
FastEddie: Lisätään vielä: Musta Vladin pyynti ei ole turvonnut, vaan hyvinkin kohdillaan. Ei ole turvoksissa minustakaan. Täällä yksi huutajista on halukas itse ostamaan moisen, mutta kun hinta. Mitä jos tarjoaisit ihan reilusti, jospa tärppää? Varmista aina että nakissa on kaksi päätä. Jos näin ei ole, kyseessä on rinkeli. |
JaaGeRMaisTeR 16.02.2013 23:20:09 | |
---|
Hynkel Belzepop: Ei ole turvoksissa minustakaan. Täällä yksi huutajista on halukas itse ostamaan moisen, mutta kun hinta. Mitä jos tarjoaisit ihan reilusti, jospa tärppää? Meinaatkos huutelun aloittajaa??? Mun mielipide on että pyytää mitä tahtoo.. mutta ennen ku lynkataan täällä olis hyvä tietää myyjän syyt jne. hintapyyntöön. :) |
balanced1 17.02.2013 10:26:00 | |
---|
|
elsewhere 17.02.2013 11:21:48 | |
---|
~ Love broke out and I forgot it's war. |
PekkaM 17.02.2013 12:14:24 | |
---|
elsewhere: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=727069 Aika arvokas nimmari. Murray? Gilmour? No ei vaan ;) Aina kun näen jälkikäteen signeeratun instrumentin, on ensimmäinen ajatus, että puhdistuisikohan tuo tuosta helpolla. Ainoa arvo on omistajan mahdollinen tunnearvo joka syntyy kun itse signeerauttaa soittimensa ihailemallaan henkilöllä. Poislukien tietty ne Elvikset, Marilynit, Kennedyt, Lennonit ym. joiden nimmareilla on keräilyarvoakin. |
balanced1 17.02.2013 14:07:01 | |
---|
|
hallu 17.02.2013 18:22:08 | |
---|
elsewhere: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=727069 Aika arvokas nimmari. No onhan siinä USA tekniikka, joka pikkuisen pudottaa tuota nimmarin hintaa, mutta joo. En varmaan itse nimmarista maksaisi. Jos tuossa tulisi vielä usa tekniikan lisäksi orkkis Fenderin kova keissi tai vakkapa se vintagekeissi niin se kaventaisi vähän tuota hintaa, kun maksavat tompallakin sen pari sataa tai pikkuisen vajaat. Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |
Seba 17.02.2013 18:33:51 | |
---|
Mikä on usa-tekniikka? Potikat jossa lukee fender? Kaikki tyylillään, loput jonkun toisen tyylillä. |
trih 17.02.2013 18:49:45 (muokattu 17.02.2013 18:50:21) | |
---|
Seba: Mikä on usa-tekniikka? Potikat jossa lukee fender? Kiinassa leimattuja? Toisaalta voihan se olla ihan Amerikan mantereen malmeista rikastettua materiaalia, ken tietää, kun ei myyjä ole tarkempaa infoa antanut. Itse laittaisin: "Maapallo-tekniikka", "Made By Ihmiskunta", "Dave-Ihmisen Tuhrima" :) Rhythm In Jump, Dancing Close To You. |
balanced1 17.02.2013 20:36:27 (muokattu 17.02.2013 20:36:51) | |
---|
hallu: No onhan siinä USA tekniikka, joka pikkuisen pudottaa tuota nimmarin hintaa, mutta joo. En varmaan itse nimmarista maksaisi. Jos tuossa tulisi vielä usa tekniikan lisäksi orkkis Fenderin kova keissi tai vakkapa se vintagekeissi niin se kaventaisi vähän tuota hintaa, kun maksavat tompallakin sen pari sataa tai pikkuisen vajaat. Oletantuon olevan 50´s Classic, jotai tosin lue ilmoituksessa, mutta en maksaisi yli 400€ sellaisesta. Eikös niissä ollut Jenkkiromut uutena ja kasaus jäi rasvanaamoille.. |
altec 18.02.2013 08:30:13 | |
---|
Ei ole turvoksissa minustakaan. Täällä yksi huutajista on halukas itse ostamaan moisen, mutta kun hinta. Mitä jos tarjoaisit ihan reilusti, jospa tärppää? Ei... etsin kyllä samanlaista, mutta mustaa. Aika kiven alla vaan tuntuvat olevan.. |
Vladi 18.02.2013 08:48:37 | |
---|
altec: Ei... etsin kyllä samanlaista, mutta mustaa. Aika kiven alla vaan tuntuvat olevan.. Mä etsin samanlaista tuossa joulun tienoilla kans. Koko euroopasta löytyi tasan yksi ja se ehti mennä ennen meikäläisen palkkapäivää. Yhtään käytettyä Midtown Customia en ainakaan m.netissä muista nähneeni omani lisäksi. Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |
altec 18.02.2013 09:20:02 | |
---|
Joo, thomannilla oli maanantaina yks musta midtown myynnissä, mutta joku kerkes ennen mua.. oli joku varaston pohjalta löytyny.. sit briteistä löysin jostai pikkuliikkeestä yhden, ois ollu toimituskuluineen 1300e, joten annoin olla.. nyt seki jo menny.. Ebayssa on 5 mustaa midtownia jollai italialaisella liikkeellä/myyjällä, pyytää kuitenki jotai 1250e niistä.. top sound vakuuttelee edelleen et ois tulossa kymmeniä lisää, sanoivat soittavansa ku tietävät milloin.. |