Topa- 07.02.2013 20:56:26 | |
---|
obiwan: Täällä kans. Meinasin joskus ostaa tollasen muuntajahärpäkkeen, mutta maksoi opiskelijabudjetille liikaa. DVD:llehän nuo olisi kai suoraan poltettava kun veisivät kokonaisuudessaan ihan vitusti kovotilaa. Arviolta 40-50h noita löytyy omista kokoelmista. hommaa semmonen dvd&vhs-soitin. sellasella pystyy "nauhottamaan" kasetilta levylle. |
jra 07.02.2013 21:10:29 | |
---|
Topa-: hommaa semmonen dvd&vhs-soitin. sellasella pystyy "nauhottamaan" kasetilta levylle. Maksaa varmaan enemmän kuin "muuntajahärpäke". Noita dvd+vhs-soittimia on asiakaskäytössä kaikissa suuremmissa kirjastoissa, varaukset on tosin 2h pätkissä, joten aika monta sessiota menee että 40-50h on siirretty. Itse hommasin joskus tällaisen Verkkokaupan Fuj-techin vhs-usb-adapterin joka oli kyllä aika susi (oli onneksi silloin huomattavasti halvempi): http://www.verkkokauppa.com/fi/prod … deo-Saver-videokaappari-USB-vaylaan Kyllä tuolla sai siirrettyä kasetin sisällön koneelle, mutta kuvanlaatu oli sen verran kuraa jopa alkuperäiseeen vhs:ään verrattuna, että siirtäminen jäi muutamaan kokeiluun. En tiedä onko ongelma tuossa itse laitteessa, vai tapahtuuko osa käsittelystä mukana tulleessa ohjelmistossa? - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
obiwan 07.02.2013 21:59:28 (muokattu 07.02.2013 22:12:43) | |
---|
jra: Maksaa varmaan enemmän kuin "muuntajahärpäke". Noita dvd+vhs-soittimia on asiakaskäytössä kaikissa suuremmissa kirjastoissa, varaukset on tosin 2h pätkissä, joten aika monta sessiota menee että 40-50h on siirretty. Itse hommasin joskus tällaisen Verkkokaupan Fuj-techin vhs-usb-adapterin joka oli kyllä aika susi (oli onneksi silloin huomattavasti halvempi): http://www.verkkokauppa.com/fi/prod … deo-Saver-videokaappari-USB-vaylaan Kyllä tuolla sai siirrettyä kasetin sisällön koneelle, mutta kuvanlaatu oli sen verran kuraa jopa alkuperäiseeen vhs:ään verrattuna, että siirtäminen jäi muutamaan kokeiluun. En tiedä onko ongelma tuossa itse laitteessa, vai tapahtuuko osa käsittelystä mukana tulleessa ohjelmistossa? Vaikee sanoa. Kai tossa joku pakkaus tapahtuu kun analoginen videosignaali pusketaan USB:n kautta sisään. En hirveästi tiedä näistä. Tuo vhs+dvd-systeemi vaikuttaisi ihan näppärältä vaihtoehdolta. E: Sääh 200e saa tuostakin lystistä pulittaa. |
Alfons Åberg 08.02.2013 14:23:04 (muokattu 08.02.2013 14:34:50) | |
---|
Zed: Se hyperkineettinen jenkkityyli ohjelmassa ei koskaan iskenyt meikäläiseen. Kauniita trendinuoria trendivaatteet päällä kertomassa trendikkäällä tavalla trendikkäitä asioita. Trend trend. Kuten tuossa jo olikin, esikuva oli kanadalainen. Ja Kanada on aikalailla eri asia kuin Yhdysvallat, periaatteessa Kanada voisi olla EU:n jäsenvaltio. Mutta juum, Jyrkin poistuminen jätti aukon, mutta ei sitä voi takaisinkaan oikein tuoda. Sen verran se kuitenkin oli oman aikansa tuote, että mikä tahansa yritys elvyttää Jyrkiä näyttäisi hyvin teennäiseltä. E: Jahas, vastasin 9 vuotta vanhaan kirjoitukseen. Heidän kanssaan olen tehnyt kauppaa onnistuneesti:
Chronic, penahoo, tgeton, marktark, arinuutinen, Osi, imk, Ba-sisti, Stain, Janlappa, chilli, kaiken tallettaa, kangasa-r |
aivokuolio 08.02.2013 15:03:16 | |
---|
Eiköhän Youtube oo täyttäny sen aukon aika hyvin. Ei nykyajan kersat jaksais muutenkaan puoltatoista tuntia olla paikallaan. |
reaper666 11.02.2013 10:43:03 | |
---|
aivokuolio: Eiköhän Youtube oo täyttäny sen aukon aika hyvin. Ei nykyajan kersat jaksais muutenkaan puoltatoista tuntia olla paikallaan. ei löydy youtubest bodomin haastista vuosilta 97-99. |
Jeszse 14.02.2013 09:48:45 | |
---|
RekoS: Ihan normaali mnettiläinen varustettuna keskimääräistä mnettiläistä huomattavasti paremman näköisellä tyttöystävälläm. |
reaper666 15.02.2013 06:23:49 | |
---|
ei ole sitä videota mikä alkaa niin että alexi ja ale ovat ulkona tupakilla ja niiltä kysellään siinä pari kyssäriä minkä jälkeen siirtyvät sisätiloihin. |
reaper666: ei ole sitä videota mikä alkaa niin että alexi ja ale ovat ulkona tupakilla ja niiltä kysellään siinä pari kyssäriä minkä jälkeen siirtyvät sisätiloihin. Noh, olisit tarkentanu aiempaan viestiin. Siihen onnistuin pätemään ihan mainiosti. RekoS: Ihan normaali mnettiläinen varustettuna keskimääräistä mnettiläistä huomattavasti paremman näköisellä tyttöystävälläm. |
LamaAjanElvis 16.02.2013 11:32:52 | |
---|
"I would never lie. I willfully participated in a campaign of misinformation." - Fox Mulder |
shamoon 17.02.2013 15:21:20 | |
---|
jra: Maksaa varmaan enemmän kuin "muuntajahärpäke". Noita dvd+vhs-soittimia on asiakaskäytössä kaikissa suuremmissa kirjastoissa, varaukset on tosin 2h pätkissä, joten aika monta sessiota menee että 40-50h on siirretty. Itse hommasin joskus tällaisen Verkkokaupan Fuj-techin vhs-usb-adapterin joka oli kyllä aika susi (oli onneksi silloin huomattavasti halvempi): http://www.verkkokauppa.com/fi/prod … deo-Saver-videokaappari-USB-vaylaan Kyllä tuolla sai siirrettyä kasetin sisällön koneelle, mutta kuvanlaatu oli sen verran kuraa jopa alkuperäiseeen vhs:ään verrattuna, että siirtäminen jäi muutamaan kokeiluun. En tiedä onko ongelma tuossa itse laitteessa, vai tapahtuuko osa käsittelystä mukana tulleessa ohjelmistossa? Ton usbin kautta ei tuu tarpeeks vaan dataa koneelle kun siirretään, eli paskaa. Helpoin tapa siirtää on hommata vaikka joku vanha minidv kamera firewirellä koneeseen ja nauhuri kiinni kameraan. Suurin osa noista kirjastojenkin siirroista on kuraa, kun ei siellä ole tietotaitoa on vaan pistetty pystyyn tämmönen palvelu.. housuja vedän jalkaan! suosittelen. |