TTV 12.02.2013 19:34:49 | |
---|
Lespaul66: No nyt on profiilissa pari kuvaa... Jees, kaksin aina kaunihimpi :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Vilpur1 12.02.2013 20:38:55 | |
---|
Lespaul66: No nyt on profiilissa pari kuvaa... Näyttävät on vahvaimet. "Let off some steam Bennett" -Commando |
Kuha 12.02.2013 20:44:19 | |
---|
Lespaul66: No nyt on profiilissa pari kuvaa... Komia on, otitko Tayden Smooth -tötteröllä? |
Laulava Kylätohtori 12.02.2013 21:52:43 | |
---|
Otetaas kerran vielä.... Ekat treenit takana ja täytyy sanoa, että toimii. Ensimmäisen kerran treeneissä tuli fiilis, että mitä v"#¤¤a, tämähän toimii ja soundaa paremmalta kuin kotona. Yleensä kotona haettu hyvä soundi on kussut treeneissä, eikä ole säädöt paljon auttaneet, mutta nyt ensimmäisen kerran soundit oli just eikä melkeen kohdallaan ilman mitään säätöä. Samoilla asetuksilla, mihin ne kotisoitosta jäi (soittelen tosin melko kovilla volumeilla kotonakin). Tänään piti testata treeneissä, että mitkä pedaalit pidän ja mitkä myyn, mutta enhän minä malttanut soundia pedaaleilla pilata, joten testaamatta jäi... ;) Eikä bändikavereita yleensä paljon kiinnosta minun soundikokeilut, mutta nyt tuli positiivista palautetta. Täytyy sanoa, että Dusty on lunastanut odotukset paremmin kuin uskalsin toivoa. Eihän tämä mikään täydellinen yleismaailmallinen ratkaisu kaikille ole, mutta itselle toimii kyllä enemmän kuin hyvin... Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Lespaul66 13.02.2013 14:02:38 | |
---|
Lespaul66: No nyt on profiilissa pari kuvaa... Komia on, otitko Tayden Smooth -tötteröllä? *********** Kyllä juuri sillä tötteröllä otin kun Harry sitä suositteli. Kertoi samalla että alussa kaiuttimen ääni saattaa olla hieman karu mutta pehmenee kun on kymmenisen tuntia ajanut kaiutinta sisään...minun korvaani ääni on huippuhyvä jo nyt kun 0,5 tuntia olen kokeillut... |
Vladi 15.02.2013 16:27:01 | |
---|
Huomenna sit räjähtää! Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |
Tawsky 15.02.2013 18:02:05 | |
---|
Vladi: Huomenna sit räjähtää! Puhutko Kuun Bluetone-kesteistä? "Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |
Jucciz 15.02.2013 19:17:01 (muokattu 15.02.2013 19:17:20) | |
---|
Vladi: Huomenna sit räjähtää! Ehkä vähän tympeä hetki ottaa puheeksi... mutta ainakaan Bluetonen etusivulla ei oo mitään mainintaa tästä klinikasta. Kitarakuun sivuilta kyllä löytyy plakaatti. Mietin vaan, että onhan se harmi, jos yksikin potentiaalinen asiakas jättää tulematta vain siksi, ettei nähnyt Bluetonen etusivuilla mainosta. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Olen pahoillani sitä, ettei Bluetonen kotisivuilla ole mainintaa tästä ensi lauantain klinikasta. Suurin syy siihen johtuu siitä, että pajamme muutto osui harmillisesti samoihin aikoihin tämän jo aikaa sitten sovitun Tampereen tapahtuman kanssa. Pienehkölle yritykselle pajan muutto ja toiminnan käynnistäminen uusissa tiloissa on ollut kohtuullisen suuri ponnistus. Tavoite on kuitenkin ollut hoitaa kaikki asiat siten, etteivät asiakasprojektit kärsi tällaisista ylimääräisistä toimenpiteistä kuten muutosta uusiin tiloihin ym. Suomalaisia käsintehtyjä putkivahvistimia kaikille soittajille www.bluetone.fi |
Tawsky 15.02.2013 20:23:25 | |
---|
Onko täältä kuinka moni menossa huomenna Kitarakuuhun noille kesteille? Ite oon vähän kahden vaiheilla. Pelkään ehkä GASia "Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |
Lancelot 15.02.2013 20:40:38 | |
---|
Nimenomaan sinne mennään kaasutteleen, itse ajattelin poiketa syntymäpäiväni kunniaksi jos suinkin ehdin. |
horseface 15.02.2013 20:48:41 | |
---|
Tulen ja otan poikanikin mukaan. Oli miten oli, näin on! |
Jucciz 15.02.2013 21:07:18 | |
---|
Mää aattelin ilmaantua paikalle - jos en muusta syystä, niin tapaamaan tuttuja ja uusia tyyppejä. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
TTV 16.02.2013 15:01:14 | |
---|
Mites meni klinikka? Tuliko tehtyä vahvistintilauksia? Mitä mallejan siellä oli testattavina? "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Lancelot 16.02.2013 16:17:39 | |
---|
TTV: Mites meni klinikka? Tuliko tehtyä vahvistintilauksia? Mitä mallejan siellä oli testattavina? Olihan siellä muutama malli, omat suosikit oli Lead Jr ja oliko se hevimörssäri sitten Ironman? No joka tapauksessa hyväsaundisia vehkeitä olivat, itsehän tyydyin vain kuunteluun, mutta se riitti minulle tässä vaiheessa. Tattista vaan esittelystä! |
Vladi 16.02.2013 18:45:52 | |
---|
Lancelot: Olihan siellä muutama malli, omat suosikit oli Lead Jr ja oliko se hevimörssäri sitten Ironman? No joka tapauksessa hyväsaundisia vehkeitä olivat, itsehän tyydyin vain kuunteluun, mutta se riitti minulle tässä vaiheessa. Tattista vaan esittelystä! Juu meikäläisen Ironman oli esillä siellä. Oli kyllä onnistunut tilaisuus, väkeä oli mukavasti ja tarjolla oli mielestäni hyvä kattaus erilaisia koneita. Lead Jr:ää eivät kaikki halukkaat ehtineet edes testata, koska joku osti sen kesken tilaisuuden vai vei mukanaan. :D Itselläni alkoi semmoinen sopiva kaasutus tuohon Bluetone 2x12-kaappiin ja pieneen Princeton-comboon. Kitarakuun uudet tilat olivat kyllä mainiot tällaista tilaisuutta varten. Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |
Jucciz 17.02.2013 03:28:57 | |
---|
Paikalla oltiin. Oli mukava vaihtaa kuulumisia monien tyyppien kanssa ja päästä kuulemaan (ja myös hieman soittamaan) useita Bluetone-vahvistimia. Oli rennot ja hyvän fiiliksen sessiot sekä paljon, paljon erilaisia soundeja. Kyllä Harry saa olla ylpeä - ja ilmeisesti tämän hetken tilausjonot puhuvat puolestaan. Kiitokset myös Kitarakuun Sepolle kahvitarjoilusta ja letkeästä meiningistä - ja onnittelut uusista toimitiloista. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Jakki 17.02.2013 10:01:34 | |
---|
Lespaul66: No nyt on profiilissa pari kuvaa... Tuo Princeton on kyllä ihan sairaan hieno....liekö tyylikkäin combo, mitä oon nähny!!! |
Kontiak 17.02.2013 21:35:43 | |
---|
Helpostihan se itseä tyydyttävä saundi näyttää löytyvän, vaikka täälläkin on tähän asti ohjeistettu ensin käymään kaikki valmiit sarjavalmisteiset läpi. Hyvä niin! Miten tuo vahvistimen saundikehittely muuten etenee? Onko tähän mennessä ihan verbaalisesti selvitty vai pitääkö tuoda esimerkkilevyjä mukanaan Harrylle? http://www.truthinshredding.com |
Jucciz 17.02.2013 21:38:35 (muokattu 17.02.2013 21:39:46) | |
---|
Kontiak: Helpostihan se itseä tyydyttävä saundi näyttää löytyvän, vaikka täälläkin on tähän asti ohjeistettu ensin käymään kaikki valmiit sarjavalmisteiset läpi. Hyvä niin! Miten tuo vahvistimen saundikehittely muuten etenee? Onko tähän mennessä ihan verbaalisesti selvitty vai pitääkö tuoda esimerkkilevyjä mukanaan Harrylle? Levyjen tuominen on varmaan turhinta hommaa ikinä. Studiossa synnytetyt soundit on yleensä (etenkin nykyään) niin valtavan hinkkauksen tulos, että ihan turha yrittää tuottaa ylipäätään yhdellä kitaravahvistimella samaa lopputulosta - ja vielä hankalammaksi homman tekee se, ettei läheskään kaikkien levyjen kohdalla edes tiedetä, mikä tai mitkä vahvistimet siellä soi. Taitaa olla yleisin lähtökohta jokin olemassaoleva vahvistinkytkentä (tai useampi), jota sitten asiakkaan toiveiden mukaan muunnetaan tai täydennetään erinäisillä ominaisuuksilla. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |