Johnny Buzz 20.01.2013 09:45:11 | |
---|
-Q-: Tämä on totta ja ärsyttävä bugi. Käytän spottyn radiota jonkin verran taustamusiikkina, sekä sitä musiikkityyli ja artist-radio versiota. Paitsi että radio soittaa samoja biisejä uudelleen ja uudelleen niin pahimmillaan ne tulee täsmälleen samassa järjestyksessäkin. Ja miksi ne biisit pitää olla ne soitetuimmat radiohitit niiltä genren suosituimmilta artisteilta? No tässä asiassa malli on ehkä kopsattu oikeilta radioilta, mutta toiveeni olisi kuulla jotain uutta musaa mitä ei osaa etsiäkkään. Erikoista, mulla ainakin toimii toi varsin hyvin ja oon uutta musaa bongannu sitä kautta vaikka kuinka paljon. Nimenomaan artistipohjaisia kanavia olen käyttänyt pääasiassa. |
Exhausted 20.01.2013 14:40:11 | |
---|
Oman bändin ja parin muun "pienemmän" bändin related artists -listat meni tossa viime viikolla ihan uusiksi. Taitavat päivittyä kerran vuodessa tms. |
-Q- 28.01.2013 13:01:36 | |
---|
Johnny Buzz: Erikoista, mulla ainakin toimii toi varsin hyvin ja oon uutta musaa bongannu sitä kautta vaikka kuinka paljon. Nimenomaan artistipohjaisia kanavia olen käyttänyt pääasiassa. Ehkä meillä on eri kriteerit hyvälle? Kyllä tuon artist-radion kautta olen itsekkin uusia löytänyt eikä se täysin kelvoton missään tapauksessa ole, mutta hyväksi en sitä voi silti sanoa. Pahimmillaan se arpoo soimaan yhden käden sormilla laskettavan määrän eri bändejä valitun artistin tyylin edustajista ja noin joka kolmas kappale on siltä alkuperiseltä valitulta, tod. näk. vielä samalta levyltä. Lisäksi ne muiden bändien valitut biisit on 98 prosenttisesti radiossa soineita hittibiisejä. Joskus radio eksyy täysin ja vaikkapa alunperin valittu akustinen kitarointi päätyykin johonkin räpartistiin tai heviin. Eihän siinä, joskus sitä kautta niitä uusia mielenkiintoisia löytyykin, mutta painamalla "Ei Näin"-peukkua saa suurella todennäköisyydellä taas biisin siltä alkuperäiseltä artistilta ja sitä samalta levyltä. Tämä kielii siitä että syteemillä ei oikeasti ole aavistustakaan mikä on samaa genreä vaan miellytämisenhalussaan se laittaa soimaan sen varmasti "oikean" vaihtoehdon. Männäviikolla soi 70's radiokanava taustamusiikkina lehtiä lukiessa. Jostain tuli keskenkaiken assosiaatio kuunnella tiettyä levyä ja vaihdoin radiosta siihen. Kuuntelin muutaman biisin ja laitoin takaisin samalle 70's radiolle josta tuli uudelleen kymmenkunta juuri ennen vaihtoa tullutta kappaletta. En pitänyt kirjaa ko. biiseistä mutta voisin lyödä vetoa että ne olivat täsmälleen samassa järjestyksessä. Eikä tosiaan ollut eka kerta. Jos radiobiisit olisi oikeasti jonkun satunnaisgeneraattorin valitsemia niin tämä ei olisi mahdollista. |
Ali 31.01.2013 13:45:35 | |
---|
Arrgh melkoisen perseestä tämä Spotifyn uus iTunes-lookki. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Tuomoo 31.01.2013 21:57:38 | |
---|
Ali: Arrgh melkoisen perseestä tämä Spotifyn uus iTunes-lookki. Kieltämättä. |
Tuomoo 01.02.2013 14:33:22 | |
---|
Jahas, uusi albuminäkymä kenties bugaa hieman, sillä ennen albumit näkyivät siinä aikajärjestyksessä, mikä Spotifyyn oli ilmoitettu. Nyt mulla ainakin kaikki albumit on ihan sekaisin tuolla, joillakin artisteilla vuosien 1991 ja 1994 välillä on 2008 tehtyjä livealbumeita. Nyt näkyy myös olevan tuollainen ongelma, että kun on levynäkymä auki ja kuuntelee tiettyä albumia, niin albumin viimeisen raidan jälkeen toisto jatkuu saman artisti jostakin toisesta albumista, mutta albumin kuva ja kappalelista ei päivity lainkaan. Pieni bugi, sillä näkyyhän tuo soiva kappale vasemmassa alareunassa. Toivottavasti joskus tulevaisuudessa saisi nuo livealbumit suodatettua pois, sillä tuo on edelleen ärsyttävää, kun joillakin bändeillä on 10 studioalbumia ja 666 livelevyä. Ja ku ne kaikki ovat sekaisin, on navigointi joskus hieman hankalaa. |
Jokapaikanapina 01.02.2013 21:46:25 | |
---|
Ali: Arrgh melkoisen perseestä tämä Spotifyn uus iTunes-lookki. Hui, mitähän sieltä tulee. Ei vielä mulle näy. Mutta oma sanomiseni oli, että Spotify ilmotti mulle nyt lokakuun kuuntelut. Niitä oli 621, joista se tilitti 1,6 dollaria :-D) Tämä siis Record Unionin kautta, mistä aiemmin ketjussa kerroinkin. iTunesista oltiin ostettu kaksi biisiä, kustakin tuli 0,56 dollaria. Ei näillä vielä koville leiville lyödä, mutta alku se tämäkin on. |
ballfish 01.02.2013 22:03:52 | |
---|
Jokapaikanapina: Hui, mitähän sieltä tulee. Ei vielä mulle näy. Asensin spotifyn sivulta uusimman ja samahan tämä on. Mikä ihmeen itunes-look? =DD "Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori |
jra 02.02.2013 00:01:34 | |
---|
ballfish: Asensin spotifyn sivulta uusimman ja samahan tämä on. Mikä ihmeen itunes-look? =DD Sama vanha myös täällä, vaikka myös kokeilin asentaa uudelleen. Liekö jotain iPorukan omia kotkotuksia? - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
vpjarvi 02.02.2013 08:45:20 | |
---|
Eikös Spotifyn graafinen käyttöliittymä ole ollut alusta lähtien hyvin iTunes-henkinen? Tai no ainakin musta se on ollut sellainen. Kuuntele enemmän. Puhu vähemmän. |
StJerky 02.02.2013 11:27:06 | |
---|
ballfish: Asensin spotifyn sivulta uusimman ja samahan tämä on. Mikä ihmeen itunes-look? =DD On siinä ne uudet levyt mitä se ehdottaa silleen iVehkeiden näköisesti, mutta en ainakaan itse osannut niitä selata silleen pyörittämällä, kuten olen trendi-ihmisten nähnyt iHärpäkkeillä tekevän. Hälläväli. |
Balladi 02.02.2013 15:13:30 | |
---|
Onko Tool ollut joskus Spotifyssa kuunneltavissa? Ainakin muistelisin näin. |
Johnny Buzz 02.02.2013 17:14:36 | |
---|
StJerky: On siinä ne uudet levyt mitä se ehdottaa silleen iVehkeiden näköisesti, mutta en ainakaan itse osannut niitä selata silleen pyörittämällä, kuten olen trendi-ihmisten nähnyt iHärpäkkeillä tekevän. Hälläväli. Onhan toi ominaisuus ollu jo ties kuinka pitkään palvelussa. |
StJerky 02.02.2013 18:59:16 | |
---|
Johnny Buzz: Onhan toi ominaisuus ollu jo ties kuinka pitkään palvelussa. Saattaa olla. Ehkä kiinnitin asiaan huomiota vasta tuon iTunes postauksen myötä. Alan kuitenkin aina kirjoittaa hakulootaan, enkä välitä niistä mainostetuista levyistä. |
zekeode 02.02.2013 19:04:41 | |
---|
Piti ihan "iTunes-look" innoittaman päivittää kanssa. Tulihan tuossa sentään soittolistoihin viivat levyjen väliin, niin erottaa eri levyt helpommin. Eipä tuota "etusivua" tule luettua ikinä. |
eino mutku 04.02.2013 11:40:45 | |
---|
http://www.equalify.me/ Ihan toimiva eq joka on suunniteltu vartavasten Spotifyihin. Itse olen ollut nyt muutaman viikon tyytyväinen käyttäjä ilman mitään ongelmia. Ja siis ilmainen. Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään! |
Exhausted 04.02.2013 11:45:12 | |
---|
Balladi: Onko Tool ollut joskus Spotifyssa kuunneltavissa? Ainakin muistelisin näin. Ehkä ihan alkuvaiheessa hetken, mutta suurimman osan ajasta ainakin on ollut pois. |
Tänään päivitin uuteen versioon, ja olisiko tämä nyt se iTunes-look mistä täällä höpistään. Hakusivun ja artisivujen pohja muuttui valkoiseksi ja iTunesin näköiseksi. "People"-osio muuttui muotoon "Follow". Siellä ehdotellaan jotain artisteja sun muuta, jota voi seurata. Ilmeisesti näihin liittyvät päivitykset tms. tulevat sitten näkyviin oikeassa sivupalkissa. Jostain syystä paljon kuunnellut artistit olivat automaattisesti seurannassa. Kaverilistaa ei voi enää selata samalla tavalla kuin ennen. Tämä on kyllä suuri miinus, sillä itse olen aika hyviä löytöjä tehnyt selailemalla kavereiden julkaisemia soittolistoja heidän profiilisivujen kautta. Jostain syystä soittolistat on vielä ihan vanhan ulkoasun mukaisia. Haku jotenkin bugittaa, sillä kun yritin etsiä She's Not There -biisiä, tuli haun tuloksena vain jotain tributecovereita. Ei auttanut vaikka laittoi nimen perään Santana tai Zombies. Artistihaulla kyllä kyseiset biisit näkyy listassa. En tosin ole vielä törmännyt vastaavaan kuin tämän biisin kohdalla, joten voi olla ihan yksittäinen tapaus. Näin ensivaikutelmana sanoisin uuden ulkoasun ja follow-pelleilyn olevan ihan perseestä. Sulatellaan kuitenkin hetken aikaa ennen lopullista tuomiota. |
Exhausted 15.02.2013 12:51:30 | |
---|
Southern Lordin tuotanto näköjään viimeinkin ilmaantunut Spotifyhin. Earth, Sunn O))), High on Fire, Om, Sleep ja Pelicanin uusimmat. |
Dozer 15.02.2013 15:24:38 | |
---|
Dozer: Haku jotenkin bugittaa, sillä kun yritin etsiä She's Not There -biisiä, tuli haun tuloksena vain jotain tributecovereita. Ei auttanut vaikka laittoi nimen perään Santana tai Zombies. Artistihaulla kyllä kyseiset biisit näkyy listassa. En tosin ole vielä törmännyt vastaavaan kuin tämän biisin kohdalla, joten voi olla ihan yksittäinen tapaus. Itse itselleni vastaten, tuo taitaa johtua heittomerkistä. Black Sabbathin It's Alrightin kohdalla huomasin saman ja testailin heittomerkillisiä biisejä niin aina jotain häikkää hakutuloksissa. Suhteellisen perseestä tuommonen bugi kyllä, kun ei ilman heittomerkkiäkään löydä biisejä. |