Aihe: Stoner soundit
1 2
J.Nikkanen
13.02.2013 19:50:48
aho: Mulla se taas ei pysyny kauaakaan, kun leikkas niin alakertaa.

Jep, mutta tekee sen tyylillä! Diggaan enemmän tuon kitaraversion öööh... Äänen väristä? Tai jotain. Bass Muff on kova laite, mutta käytin sitä ilman mitään alakerran buustausta tms. ja varsinaisena särönä mulla on MXRrän blowtorch. Justiinkin tänään pohdin että tää on kolmas blow torch jonka omistan. Joskos nyt tajuais että tässä on just se saundi minkä mä haluan. Tuo Muffi on vaan tuommosena hupailu-sustainer-megaöveri säröstimenä siinä vierellä. Kolmas särö sitten MXR DI+ purkista, yksi särö on tekeillä, saanee nimen Fartotron esikuvaansa hieman mukaillen.
pehko
14.02.2013 09:27:37 (muokattu 14.02.2013 09:29:49)

J.Nikkanen: Pysyi muutaman viikon laudassa mutta vaihtui sitten kitaraversioon, siihen teräksiseen isokoppaiseen.

katohan. ei se äijälläkään kauaa viihtyny. Onko tuo kitara versio sit niin legendaarinen basson kanssa kun annetaan ymmärtää. BAss Muffin ongelmana oli se että teki mitä tahansa, niin kaikki oli vaan yhtä ja samaa pörinää, joko paksua muta pörinää tai sitten ohutta sirinäpörinää.
Oonki halannu Anneke van Giersbergeniä. Repikää siitä! | I'm a Wizard Now | untitled-projeKt |
J.Nikkanen
14.02.2013 09:58:43
pehko: katohan. ei se äijälläkään kauaa viihtyny. Onko tuo kitara versio sit niin legendaarinen basson kanssa kun annetaan ymmärtää. BAss Muffin ongelmana oli se että teki mitä tahansa, niin kaikki oli vaan yhtä ja samaa pörinää, joko paksua muta pörinää tai sitten ohutta sirinäpörinää.

En mä oikein osaa sanoa, hyvinkin saman kaltainenhan tuo kitaramalli on noilla säädöillä mitä mulla siinä on, eli TONE ja SUSTAIN täysillä! Brutaali särösaundi.

Bassomuhvi on varmasti bassolla monipuolisempi ja parempi, ei tuossa kitaramallissa kamalasti mitään legendaarista ole mun mielestä. Semmonen perussilppurihan se, vaikka miten vetelis Cliff Burton korttia tms. esiin.
Rulliz
14.02.2013 15:47:02
pehko: katohan. ei se äijälläkään kauaa viihtyny. Onko tuo kitara versio sit niin legendaarinen basson kanssa kun annetaan ymmärtää. BAss Muffin ongelmana oli se että teki mitä tahansa, niin kaikki oli vaan yhtä ja samaa pörinää, joko paksua muta pörinää tai sitten ohutta sirinäpörinää.

Itsellä oli ihan samanlainen ongelma Bass Muffin kanssa. Botnetonta pierua tai ihan sirkkeliä. Kuulosti välillä vähän samalta kuin aktiivibasso, josta patteri loppu. Jotenkin musta tuntuu että toi Bass Big Muff Pi toimis paremmin passiivilla kuin aktiivilla. Tiedä sitten, kun en passiivilla päässyt omaani kokeilemaan.
http://retaliationsyndicate.bandcamp.com
aho
15.02.2013 00:43:02
Tässä bass big muffi 100 wattisen putkikoneen edessä. Kaappina vanha 1x15 peavey ja bassona 70's Ibanezin rikkenpakkerkopsu: https://dl.dropbox.com/u/3036109/voidi.mp3
ei tajuu
kojones
15.02.2013 12:00:18
Bass Big Muff on kuulemma vipukytkin keskiasennossa hyvin lähellä venäläistä Big Muffia. Muffeista omaksi suosikikseni pitkällisen testailun jälkeen osoittautui Triangle-speksin mukainen, erot eri versioiden välillä eivät ole valtavia, mutta kuitenkin huomattavia.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)