Aihe: Iron Maiden, Vol II
1 2 3 4 546 47 48 49 50175 176 177 178 179
Rhapa
30.01.2013 13:14:53
Tuomoo: BNW on omasta mielestäni kuitenkin yksi parhaimmista koskaan julkaistuista albumeista.

Korjasin hieman.
HaloOfFlies
01.02.2013 18:21:49

No Prayer For The Dying on nyt ollut kuuntelussa. Kyllä se Holy Smoken avausriffi repii perseen joka kerta kun sen kuulee. Yksinkertaista mutta niin mahtavaa. Tietysti levyllä on myös toinen mahtibiisi Bring Your Daughter... To The Slaughter. Lapsuusmuistoja tulee paljon mieleen näistä kahdesta kappaleesta, serkkupojalla oli tuo kasetti ja sitä kyllä kuunneltiin paljon.
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
yellow
01.02.2013 18:40:40
danny: No Prayer For The Dying on nyt ollut kuuntelussa. Kyllä se Holy Smoken avausriffi repii perseen joka kerta kun sen kuulee. Yksinkertaista mutta niin mahtavaa. Tietysti levyllä on myös toinen mahtibiisi Bring Your Daughter... To The Slaughter. Lapsuusmuistoja tulee paljon mieleen näistä kahdesta kappaleesta, serkkupojalla oli tuo kasetti ja sitä kyllä kuunneltiin paljon.

Ei se mitenkään huono levy ole. Edeltäjänsä oli vaan niin vitun kova, ettei No prayer oikein tuntunut miltään ilmestyessään.

Holy smoke, Bring..., Public enema ja nimibiisi ovat hyvää matskua.
MegaMan
03.02.2013 20:41:32
Ei se mitenkään huono levy ole. Edeltäjänsä oli vaan niin vitun kova, ettei No prayer oikein tuntunut miltään ilmestyessään.

Seveth son on Maidenin paras levy ja niin kova mestariteos, että sen jälkeen oli kenties aika vaikea onnistua. Eniten mulla häiritsee No Prayerissä sen karu saundi sekä raakamainen muu toteutus. Se tosin taisi olla ihan tarkoituksen mukaista kaiken sen synahommauksen jälkeen kahdella edellisellä levyllä.

Joka tapauksessa No Prayerillä on hetkensä, mutta selkeästi kolmanneksi heikoin Maiden tuotos mun mielestä. Itsellä aika vähällä kuuntelulla ollut aina ja toisinaan siitä hetkeksi innostun oikein tosissaa, mutta innostus laskee kyllä yhtä nopeasti levyn edetessä. Plussaa siitä, että se on vielä hyvin soitettu levy ja Gersin saundi ja soitanta toi kivaa lisää Maideniin.
Minä juon kossua!!!
Tawsky
04.02.2013 08:44:04
MegaMan: Eniten mulla häiritsee No Prayerissä sen karu saundi sekä raakamainen muu toteutus.

Täähän on just parasta bestiä. Muhun uppoo tällä hetkellä noi Brucen aikaset ysärilevyt paremmin kun muu Maideni.
"Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM
The Rikza
12.02.2013 18:15:56
http://www.ironmaiden.com/maiden-en … -concert-to-be-released-on-dvd.html

Alkuperäinen Maiden England DVD/CD/LP ilmestyy 25. Maaliskuuta.
F.K.A. Mallaslahti
Rhapa
12.02.2013 18:56:40
ADEHD: Täähän on just parasta bestiä. Muhun uppoo tällä hetkellä noi Brucen aikaset ysärilevyt paremmin kun muu Maideni.

Ne Brucet on parempaa bestiä mitä maiden. Tuo prayer ei ole millään tapaa lähelläkään brucen soolotuotantoa. Prayer on kuiva ja nariseva vanha akka, jota ei kuuntele pirukaan.
Loijaa
13.02.2013 14:18:35

Kylläpä noita Brucen ysärin alun maiden-levyjä tulee kuunneltua jonkun verran. Fear of the Darkia pidän parempana kuin Prayeria. Itse asiassa levyn alkupuoli on melkeinpä parasta Maidenia. Childhood's End on avautunut tässä vuoden aikana, ja arvostan sitä nykyään todella korkealle. Hieno biisi! Loppupuolen Gers/Harris-biisit eivät ole ikinä iskeneet.
we want the world and we want it now
MegaMan
13.02.2013 19:10:53
Kylläpä noita Brucen ysärin alun maiden-levyjä tulee kuunneltua jonkun verran. Fear of the Darkia pidän parempana kuin Prayeria. Itse asiassa levyn alkupuoli on melkeinpä parasta Maidenia. Childhood's End on avautunut tässä vuoden aikana, ja arvostan sitä nykyään todella korkealle. Hieno biisi! Loppupuolen Gers/Harris-biisit eivät ole ikinä iskeneet.

Weekend Warrior on levyn kolmanneksi paras biisi. Kaikki ketkä on eri mieltä, on väärässä.
Minä juon kossua!!!
StJerky
13.02.2013 19:17:50 (muokattu 14.02.2013 12:23:51)
yellow: Public enema

Tuo on yksi lempparini. Niin hyvää piisiä eivät ole sen jälkeen tehneet.

Edit: No ehkä Paschendale on parempi.
Röntgen-Jeesus
15.02.2013 14:27:30

Tuli hommattua liput tuonne kesän keikalle. Pitänee kuunnella enemmän orkesterin levyjä tässä kevään aikana.
Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä.
yellow
19.02.2013 20:43:30
Loijaa: Fear of the Darkia pidän parempana kuin Prayeria. Itse asiassa levyn alkupuoli on melkeinpä parasta Maidenia. Childhood's End on avautunut tässä vuoden aikana, ja arvostan sitä nykyään todella korkealle. Hieno biisi!

Parempi se onkin. Fearilta Judas be my guide on iso helmi. Afraid to shoot strangers lähentelee levyn parasta biisiä. Väliosan melodiat hivelevät korvia.
Tuomoo
19.02.2013 23:34:50
yellow: Afraid to shoot strangers lähentelee bändin parasta biisiä. Väliosan melodiat hivelevät korvia.

Niin totta.
Loijaa
20.02.2013 18:20:34

Afraid to Shoot Strangers on kyllä yksi parhaimmista koko Maiden-katalogissa.
we want the world and we want it now
crestfall
21.02.2013 00:30:29

Loijaa: Afraid to Shoot Strangers on kyllä yksi parhaimmista koko Maiden-katalogissa.

True story.
"Tuntuu siltä, että oli aiheena vaikka pyöräkuormaajat niin pian tulee crestfall ja kertoo, että pyöräkuormaajalla ajelu on mukavaa, mutta ei millään bulkkivolvolla vaan kyllä Komatsulla nousee hiekan kuskailukin ihan uusiin sfääreihin." -Quru
Räbbänä
13.03.2013 16:36:27
↑↑↓↓←→←→BA
Regalis Apertura
13.03.2013 16:50:28
MS-tauti ei anna armoa.

RIP Burr.
HaloOfFlies
13.03.2013 17:53:32

Räbbänä: http://www.blabbermouth.net/news.as … ?mode=Article&newsitemID=187377

Burrkin heitti sitten lusikan nurkkaan.

Hallowed Be Thy Name soimaan nyt. Alkuperäisversion rumpukomppi on historian parhaita. RIP.
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
Tuomoo
13.03.2013 22:19:04
Räbbänä: http://www.blabbermouth.net/news.as … ?mode=Article&newsitemID=187377

Burrkin heitti sitten lusikan nurkkaan.

Hieno mies oli hän. Laitanpa tästä Burrin muistolle Maidenin alkupään tuotantoa pyörimään.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)