Aihe: Uuden Musiikin Kilpailu 2013
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Janizio
11.02.2013 19:02:52
Ei sitä varmaan enää tarvi jatkaa. Tais kerrankin mun jutut, joissa Saaran nimi vilahtaa niin mennä jakeluun niin, että päästin ilman mitään ylen paltista nälvimistä ja siitä iso plussa kaikille keskustelijoille
Lennu
11.02.2013 19:03:42

Janizio: Ei sitä varmaan enää tarvi jatkaa. Tais kerrankin mun jutut, joissa Saaran nimi vilahtaa niin mennä jakeluun niin, että päästin ilman mitään ylen paltista nälvimistä ja siitä iso plussa kaikille keskustelijoille

Ketään ei se Saara nyt vaan kiinnosta kuten sua. Katellaan sitten kun se sinkku tulee.
no is any good musics maked anymore...
TheMusiikkmies
11.02.2013 19:05:32
Lennu: Ketään ei se Saara nyt vaan kiinnosta kuten sua. Katellaan sitten kun se sinkku tulee.

Ei kyllä se sinkku kiinnosta pätkääkään. Paitsi tietenkin Janizion mielipide siitä, vaikka saatan jo arvata minkälaista tekstiä sieltä tulee.
Me kaikki kuolemme epäonnistuneina muusikkoina, mutta kirjoituksemme Mnetissä elävät ikuisesti!
Janizio
11.02.2013 19:09:49
Mä varmaan ootinkin että kaikkia kiinnostais
Kimmo72
11.02.2013 20:06:11
Suosittelen vintage tyyppistä punaista lukkoa.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Wradlin
11.02.2013 20:14:13
Janizio: Mihin se tarttu ei mulla ainakaan mihinkään. Vissiin oli vääränlainen syötti ku ei tarttunut mun koukkuun ja meni massa biisinä ihan ohi

Niin, onhan se toki totta että voittajan tulee saada sinun makusi mukainen hyväksyntä jotta se voidaan katsoa hyväksi viisukappaleeksi. Hyvin se Euphoria tuntui silti muille kelpaavan.
Janizio
11.02.2013 20:18:44
Wradlin: Niin, onhan se toki totta että voittajan tulee saada sinun makusi mukainen hyväksyntä jotta se voidaan katsoa hyväksi viisukappaleeksi. Hyvin se Euphoria tuntui silti muille kelpaavan.

Missäs välissä mä noin oon väittynyt. Se, että minä en tykkää kamalasti ja sillä että ns. kansa tykkää niin siinä kun tykkäävät. Eikä Euphoria huono biisi ole kuuntelee sitä, mutta ei mitään kamalan kummoista siin mulle oo.

Jokainen saakoon olla omaa mieltään.
Wolfgang
11.02.2013 20:47:15
Saara Aalto.
"Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio
Wradlin
11.02.2013 21:04:01
Janizio: Missäs välissä mä noin oon väittynyt. Se, että minä en tykkää kamalasti ja sillä että ns. kansa tykkää niin siinä kun tykkäävät. Eikä Euphoria huono biisi ole kuuntelee sitä, mutta ei mitään kamalan kummoista siin mulle oo.

Jokainen saakoon olla omaa mieltään.

Sun viesteistä vaan on täällä huokunut sellainen asenne, että "en tykkää, on siis paska". Mikäli olin väärässä etkä ole sitä mieltä näistä puhutuista kappaleista niin pahoitteluni.
Janizio
11.02.2013 21:09:59
Wradlin: Sun viesteistä vaan on täällä huokunut sellainen asenne, että "en tykkää, on siis paska". Mikäli olin väärässä etkä ole sitä mieltä näistä puhutuista kappaleista niin pahoitteluni.

Kristan biisi on kyllä ihan syvältä, mutta Euphoria ei ole huono biisi niin kuin sanoin kuuntelee sitä. Mä tarkotin sitä, että sitä kuuntelee, mutta ei se mitään kauheesti herätä ja sitä tarkoitin, että missähän se biisin koukku on ku ei mulle oikein kyllä tartu.
Janizio
11.02.2013 21:11:32 (muokattu 11.02.2013 21:13:46)
Wolfgang: Saara Aalto.

Niin kerro mitä hänestä. Just kuulin sen hänen englantilaiselta radiolta saaman suoran puhelin haastattelupyynnön, että sellaista kuuluu tälle päivää hänelle, jos sitä hait
Wolfgang
11.02.2013 21:18:28
Janizio: Just kuulin sen hänen englantilaiselta radiolta saaman suoran puhelin haastattelupyynnön, että sellaista kuuluu tälle päivää hänelle, jos sitä hait

Kuulit sen saaman puhelinhaastattelupyynnön? Varmasti oli jännä:)

Itse aiheeseen voisin sen verran sanoa, että kyllähän toi biisi oli ihan täyttä euroviisua. Eli aikamoista shaibendaalia, mutta sehän kuuluu asiaan.
"Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio
Janizio
11.02.2013 21:21:26
Wolfgang: Kuulit sen saaman puhelinhaastattelupyynnön? Varmasti oli jännä:)

Itse aiheeseen voisin sen verran sanoa, että kyllähän toi biisi oli ihan täyttä euroviisua. Eli aikamoista shaibendaalia, mutta sehän kuuluu asiaan.

Siis tottakai sen haastattelunkin kun se just äsken tuli uloskin
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)