Kampela77 11.02.2013 17:14:31 | |
---|
Janizio: Nytkin se oli tossa kun joku veikkaili että musamakuni ei oo eurooppalainen niin siinä kuvaamassa millä mut hurmataan ja vain esimerkki tapaus. Sekikö on kiellettyä käyttää häntä asioiden havainnollistamiseen. Tehän sen aina poimitte joka viestistä vaikka se olis viesitssä suhteellisen suuri sivu seikka, niin aina te sen nimen sieltä bongaatte. Onhan se kiva että teillä muutamilla on huvi josta saatte iloa niin senkun nälvitte. Mihinkä te muuten kuvittelette ton piruilun johtavan? Itse veikkaisin, että huoneisiin. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Tuomas 11.02.2013 17:46:25 | |
---|
Janizio: Nytkin se oli tossa kun joku veikkaili että musamakuni ei oo eurooppalainen Se olin minä ja myönnän että piruilin. Ja pointtina justiinsa se, että vaikket sinä siitä biisistä pidäkään, niin fakta on se, että kappale on hyvin euroviisumainen. Tein tutkivaa journalismia sen verran että tarkistin muutaman vuoden takaiset euroviisuvoittajat. Olivatko ne euroviisumaisia? Hyvinkin, voittivatkin. Olivatko hyviä biisejä mielestäni? Eivät juurikaan. Jos siis mietitään tässä tapauksessa äänestyskulttuuria tuolla, niin voidaan todeta, että siellä toimivat parhaiten sellaiset vähän tollot kappaleet. Ei se edelleenkään ole biisikilpailu, vaan showkilpailu. Ei siihen pidä kytkeä musiikkimakuaan millään tavalla. Liian ilkeä hipiksi. |
Janizio 11.02.2013 17:51:30 | |
---|
Juoppis: Se olin minä ja myönnän että piruilin. Ja pointtina justiinsa se, että vaikket sinä siitä biisistä pidäkään, niin fakta on se, että kappale on hyvin euroviisumainen. Tein tutkivaa journalismia sen verran että tarkistin muutaman vuoden takaiset euroviisuvoittajat. Olivatko ne euroviisumaisia? Hyvinkin, voittivatkin. Olivatko hyviä biisejä mielestäni? Eivät juurikaan. Jos siis mietitään tässä tapauksessa äänestyskulttuuria tuolla, niin voidaan todeta, että siellä toimivat parhaiten sellaiset vähän tollot kappaleet. Ei se edelleenkään ole biisikilpailu, vaan showkilpailu. Ei siihen pidä kytkeä musiikkimakuaan millään tavalla. Ai niin, että kun show:n teatraalinen ja näyttävä niin se riittää. No mikä laulukisa se sellainen on. Vois sitten ihan yhtä hyvin nimen muuttaa teatteri ja näyttelemisen viisuiksi. Pistetään sinne sitten joku vaik Risto Kaskilahti niin näytteliä jotenkin osaa laulaa ja tehdä ihan päätöntä show:ta. Sekös sit riittää Mitäs tolloa Loreeniin viime vuoden biisissä oli. Ei jää sekään biisi edelleenkään mun koukkuun. |
Pauli Lappalainen 11.02.2013 17:54:22 | |
---|
Janizio: Nytkin se oli tossa kun joku veikkaili että musamakuni ei oo eurooppalainen niin siinä kuvaamassa millä mut hurmataan ja vain esimerkki tapaus. Sekikö on kiellettyä käyttää häntä asioiden havainnollistamiseen. Tehän sen aina poimitte joka viestistä vaikka se olis viesitssä suhteellisen suuri sivu seikka, niin aina te sen nimen sieltä bongaatte. Onhan se kiva että teillä muutamilla on huvi josta saatte iloa niin senkun nälvitte. Mihinkä te muuten kuvittelette ton piruilun johtavan? Tervetuloa internetin ihmeelliseen maailmaan. Anna aihe (ihan mikä tahansa) niin hyeenakoiranettisaalistajat haistavat saaliin heti. |
Janizio 11.02.2013 17:59:20 | |
---|
Pauli Lappalainen: Tervetuloa internetin ihmeelliseen maailmaan. Anna aihe (ihan mikä tahansa) niin hyeenakoiranettisaalistajat haistavat saaliin heti. Aika hyvin sanottu |
Jormaz 11.02.2013 18:00:30 | |
---|
Et pitänyt biisistä, ok. Tästä on vain jatkettava eteenpäin vaikka vaikeaa se tulee olemaan. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Tuomas 11.02.2013 18:12:30 | |
---|
Janizio: Ai niin, että kun show:n teatraalinen ja näyttävä niin se riittää. No mikä laulukisa se sellainen on. Vois sitten ihan yhtä hyvin nimen muuttaa teatteri ja näyttelemisen viisuiksi. Pistetään sinne sitten joku vaik Risto Kaskilahti niin näytteliä jotenkin osaa laulaa ja tehdä ihan päätöntä show:ta. Sekös sit riittää Mitäs tolloa Loreeniin viime vuoden biisissä oli. Ei jää sekään biisi edelleenkään mun koukkuun. Niin. Mutta moni muu tykkäsi. Ilmeisesti siis viime vuonna äänestäneet olivat kanssasi eri mieltä. Niiden mielestä se oli varmaan hyvä biisi. Liian ilkeä hipiksi. |
Lennu 11.02.2013 18:14:19 | |
---|
Juoppis: Niin. Mutta moni muu tykkäsi. Ilmeisesti siis viime vuonna äänestäneet olivat kanssasi eri mieltä. Niiden mielestä se oli varmaan hyvä biisi. No onko nyt kivaa kun pääsit näpäyttämään? no is any good musics maked anymore... |
sticky fingers 11.02.2013 18:17:22 | |
---|
Lennu: No onko nyt kivaa kun pääsit näpäyttämään? Ainaista nälvimistä täällä on. Juoppis ja kaikki muutkin...nii. ... |
Janizio 11.02.2013 18:18:18 | |
---|
Juoppis: Niin. Mutta moni muu tykkäsi. Ilmeisesti siis viime vuonna äänestäneet olivat kanssasi eri mieltä. Niiden mielestä se oli varmaan hyvä biisi. Saahan se olla mä sanoin ,että mua muiden mielipiteillä ja massan mielipiteillä suoraan hurmata. |
Lennu 11.02.2013 18:20:47 | |
---|
Janizio: Saahan se olla mä sanoin ,että mua muiden mielipiteillä ja massan mielipiteillä suoraan hurmata. Ok, mutta miksi meitä kiinnostaisi tykkäätkö sä vai etkö? Sanoit ettet tykkää, se on fine. Muut tykkäs sen verran että se voitti. Sekin on ihan fine, mennään eteenpäin. no is any good musics maked anymore... |
Janizio 11.02.2013 18:23:07 (muokattu 11.02.2013 18:29:40) | |
---|
Lennu: Ok, mutta miksi meitä kiinnostaisi tykkäätkö sä vai etkö? Sanoit ettet tykkää, se on fine. Muut tykkäs sen verran että se voitti. Sekin on ihan fine, mennään eteenpäin. Niin onkin fine. Se on omalla tavallaan ihan samoin fine vaikka Krista voittais tänä vuonna ei se silti saa mua siitäkään biisistä pitään. Ton huomaa siinäkin, että eipäs ole ollu varsinkaan alku taipaleella Saara mikään ison massan juttu, kun se mun musa sydämeni vei menessään, mutta mulle oli ihan yks lysti kuinka monta levyä ja miten paljon sen biisit soi radiossa. Niiden määrä ei mua hurmaa ja periaattessa Saaran ei mun näkövinkkelistä tarvi myydän levyjä kuin hullu ja olla se kaikkein menestynein. Mulle riittää vähempikin kun vain leipä pysyy homman kanssa Saaralla pöydässä Saara itte tilanteeseensa tyytyväisenä niin se riittää mulle. Mut ei taas pidä ymmärtää siihen suuntaan väärin etten toivoisi Saaran biisien soivan vaikka tauotta radiossa. Mä kyllä jaksa kuunnella. Tottakai toivon että Saara pääsee unelmiinsa, mutta niin kuin sanoin millään levymyynti määrilla ja radio soitto määrillä ei suoraan mun musa sydäntä hurmata, vaan sillä mitä osaa ja miltä se mun korvaan kuullostaa. |
Harmi, ettei kukaan Saara-niminen voittanut. Siinä on hyvä nimi voittajalle, vaikkei musiikista niin välittäisikään. ... |
Lennu 11.02.2013 18:32:50 | |
---|
Janizio: Niin onkin fine. Se on omalla tavallaan ihan samoin fine vaikka Krista voittais tänä vuonna ei se silti saa mua siitäkään biisistä pitään. Ton huomaa siinäkin, että eipäs ole ollu varsinkaan alku taipaleella Saara mikään ison massan juttu, kun se mun musa sydämeni vei menessään, mutta mulle oli ihan yks lysti kuinka monta levyä ja miten paljon sen biisit soi radiossa. Niiden määrä ei mua hurmaa ja periaattessa Saaran ei mun näkövinkkelistä tarvi myydän levyjä kuin hullu ja olla se kaikkein menestynein. Mulle riittää vähempikin kun vain leipä pysyy homman kanssa Saaralla pöydässä Saara itte tilanteeseensa tyytyväisenä niin se riittää mulle. Mut ei taas pidä ymmärtää siihen suuntaan väärin etten toivoisi Saaran biisien soivan vaikka tauotta radiossa. Mä kyllä jaksa kuunnella. Tottakai toivon että Saara pääsee unelmiinsa, mutta niin kuin sanoin millään levymyynti määrilla ja radio soitto määrillä ei suoraan mun musa sydäntä hurmata, vaan sillä mitä osaa ja miltä se mun korvaan kuullostaa. Kyllähän ne voi ihan hyvin soidakin ahkeraan, kunhan se tekee vaan vetäviä kertsejä. Toivon kyllä että menestyy, onhan se hyvä laulaja. Mutta joohm, pitäydytään umk:ssa. Siegfrids lähtee Euroopparundille, se on hyvä asia. no is any good musics maked anymore... |
lukethesis 11.02.2013 18:33:30 | |
---|
Ei ole Krista tainnut ihan tajuta fraasin 'walk of shame' tarkoitusta. Kyseessähän on alunperin jenkkicollege-läppä, tarkoittaa sitä kun yhden illan jutun jälkeen röntystetään päivänvalossa edellisen illan bilevaatteissa läpi kampuksen. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=walk+of+shame Ding dong vaan ja menestystä, ihan oikea biisivalinta noihin skaboihin. Joku Kypros sen kuitenkin voittaa. |
Janus 11.02.2013 18:36:38 (muokattu 11.02.2013 18:45:30) | |
---|
Janizio: Saara Saaran Saaralla Saara itte Saaran Saara Lepuutan mun askin. EDIT: lukethesis: Ei ole Krista tainnut ihan tajuta fraasin 'walk of shame' tarkoitusta. Kyseessähän on... Tai sitten on tajunnut ihan loistavasti. Toi linkittämäsi selvennys on ihan yleistietoa, ja kappaleen muuta, jopa häiritsevän pakkomielteistä häätematiikkaa vasten toi walk of shame on ihan loistava kielikuva. |
TheMusiikkmies 11.02.2013 18:46:26 | |
---|
Enpä ole juurikaan 06-vuoden jälkeen seurannut ollenkaan euroviisuja, kun se on just sitä itseään. No katsastin tässä nyt huvikseen, kuka pääsi Suomesta jatkoon ja en yllättynyt. Perusjumputus kappale. Jollakin kierrolla tavalla ihan hyvä kappale jopa. Just euroviisuihin sopiva, vaikka ennustan, että monta samantyyppistä kappaletta tulee vastaan. Hyvä ettei lähetetty mitään ahistavaa, muka koskettavaa nyyhkykappaletta. Virtuaali peukku pystyyn Kristalle. Me kaikki kuolemme epäonnistuneina muusikkoina, mutta kirjoituksemme Mnetissä elävät ikuisesti! |
Janizio 11.02.2013 18:50:19 | |
---|
Lennu: Kyllähän ne voi ihan hyvin soidakin ahkeraan, kunhan se tekee vaan vetäviä kertsejä. Toivon kyllä että menestyy, onhan se hyvä laulaja. Mutta joohm, pitäydytään umk:ssa. Siegfrids lähtee Euroopparundille, se on hyvä asia. No siitä saadaan uutta osviitta ihan minä päivänä hyvänänsä, kun julkaisee uuden sinkkunsa kohta. Se on ainakin tiedossa, että jonkin verran räväkämpää suuntaan normaali totutusta mennään Sit tälle yhdelle oliko mukava Saaran nimen bongaus hetki. No silloinhan se on hyvä jos oli kivaa |
Mohla 11.02.2013 18:56:21 | |
---|
Hei anteeks, mutta voisitteko te muut olla kirjottelematta tähän ketjuun? Mua kiinnostaa ihan älyttömästi tuo nimimerkki Janizion musiikkimaku. Nyt pitää kuitenkin hirveesti selailla ja skippailla kaikkien muiden kirjoituksia, joita näiden huisin mielenkiintoisten Janizion mielipiteiden välissä on. Että jos nyt vaan annettaisiin Janizion ihan rauhassa kertoa minkälaisesta musasta se tykkää, eikä sotkettais tätä ketjua omilla turhilla mielipiteillä. Jooko? "Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?" -Charlie McCharthy
|
Rotuvaari 11.02.2013 19:01:51 (muokattu 11.02.2013 19:02:25) | |
---|
Viittitkö Janizio korjata kuvauksesi kirjoitusvirheen. Sen yhden, joka on aika lopussa: "Kyse on tottakai karsintojen kakkseksi " Lisää tuon kakk-kohdan jälkeen o-kirjain niin en lue koko ajan "kakkaseksi". Kyllä, luen kuvauksesi päivittäin. E: Ja mitä tulee Suomen edustajaan niin aika kivasti rullaa. Ding-dongit toimii ja voisin povata tuolle kympin sakkia vinnaalissa. Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli |