Aihe: Uuden Musiikin Kilpailu 2013
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Janizio
11.02.2013 15:31:19
paavi: Nojoo, ei ehkä substanssia, mutta joissakin voittajissa on ollut jotain omaperäisyyttä. Tää on vaan kiva renkutus, joka on kyllä ihan hyvin toteutettu. Mä nyt puhun lähinnä sävellyksistä. Kyllähän toi päähän jää aika hyvin. Kaksi kertaa kuullut, viimeksi toissapäivänä, ja pystyisin soittamaan ja laulamaan biisin. :D

No just näin oli nyt minkälainen aasin silta ajateltuna johonkin avioliitto tasa-arvo hömppään, mutta ku biisi on biisinä mitään sanomaton, niin olkoon vaikka kuinka fiksu ajatus niin ei paljon auta
Tuomas
11.02.2013 15:32:42

paavi: Nojoo, ei ehkä substanssia, mutta joissakin voittajissa on ollut jotain omaperäisyyttä. Tää on vaan kiva renkutus, joka on kyllä ihan hyvin toteutettu. Mä nyt puhun lähinnä sävellyksistä. Kyllähän toi päähän jää aika hyvin. Kaksi kertaa kuullut, viimeksi toissapäivänä, ja pystyisin soittamaan ja laulamaan biisin. :D

:D

Päätin itsekin kuunnella toisen kerran ja tajusin mikä tästä tulee mieleen. Tämähän vois olla suoraan jossain Disney Channelin tuottaman nuorisotv-elokuvan loppubiisi.

Mitä näitä on, Hannah Montanoita ja muita. O-out ja kaikki muut jutut on messissä.
Liian ilkeä hipiksi.
Janizio
11.02.2013 15:32:44
Oon kyllä Loreeniin biisistä ihan samaa mieltä. Ei siin ollu mitään ihmeellistä, että aika halvalla saivat länsi naapuri viisut pidettäväksi
Tuomas
11.02.2013 15:36:45

Janizio: No just näin oli nyt minkälainen aasin silta ajateltuna johonkin avioliitto tasa-arvo hömppään, mutta ku biisi on biisinä mitään sanomaton, niin olkoon vaikka kuinka fiksu ajatus niin ei paljon auta

Ei se ollut aasinsilta. Pointtina on se, että Euroviisut ovat poliittinen tapahtuma ja maailmalla tapahtuvat asiat vaikuttavat yleensä äänestyspäätöksiin. Tai siltä ainakin tuntuu.

Ei Euroviisut ole laulukilpailu, vaan se on aika camp showtapahtuma.
Liian ilkeä hipiksi.
Wradlin
11.02.2013 15:41:36
Janizio: Oon kyllä Loreeniin biisistä ihan samaa mieltä. Ei siin ollu mitään ihmeellistä, että aika halvalla saivat länsi naapuri viisut pidettäväksi

Olihan siinä. Hyvä, yksinkertainen, muodikas ja tarttuva biisi, juuri sellainen millä nuissa viisuissa pärjätään. Suomessa vaan ei ole vieläkään sitä ymmärretty vaan laitetaan jotain akustista himmailua mikä ei saa porukkaa juhlatuulelle. Sellaista se vaan on.
Tuomas
11.02.2013 15:43:15

Wradlin: Olihan siinä. Hyvä, yksinkertainen, muodikas ja tarttuva biisi, juuri sellainen millä nuissa viisuissa pärjätään. Suomessa vaan ei ole vieläkään sitä ymmärretty vaan laitetaan jotain akustista himmailua mikä ei saa porukkaa juhlatuulelle. Sellaista se vaan on.

Nimenomaan. Ekana pitäis tsekata, että voiko biisin rytmissä hinkata itseänsä toista vasten tanssilattialla.
Liian ilkeä hipiksi.
Janizio
11.02.2013 15:44:10
Wradlin: Olihan siinä. Hyvä, yksinkertainen, muodikas ja tarttuva biisi, juuri sellainen millä nuissa viisuissa pärjätään. Suomessa vaan ei ole vieläkään sitä ymmärretty vaan laitetaan jotain akustista himmailua mikä ei saa porukkaa juhlatuulelle. Sellaista se vaan on.

Mihin se tarttu ei mulla ainakaan mihinkään. Vissiin oli vääränlainen syötti ku ei tarttunut mun koukkuun ja meni massa biisinä ihan ohi
Funkånaut
11.02.2013 15:50:04

Wradlin: Suomessa vaan ei ole vieläkään sitä ymmärretty vaan laitetaan jotain akustista himmailua mikä ei saa porukkaa juhlatuulelle. Sellaista se vaan on.

Näinhän se on. Jos perse ei keinu biisin tahtiin, ni ei sil viisuissa pärjää.

Oma Euroviisusuosikkiralli on ehdottomasti Ukrainan ralli vuodelta 2007. http://www.youtube.com/watch?v=ao1JJWuRhcw

Täydellinen euroviisukappale. Tanssittava, huvittava ja poliittiseksikin tulkittava.
"Itse vosin opettaa naisille rumpujen soittoa, jos saisin itse vastalahjaksi ala-majavaa." - heikkijarvinen Kuuntelen tämmöistä
Folcce
11.02.2013 15:50:53 (muokattu 11.02.2013 15:51:06)
Loreenin biisihän oli viime vuonna iso hitti kautta Euroopan jo viikkoja ennen viisuja. Markkinoinnilla ne skabat voitetaan.

Tämän vuoden Suomen kärkikaksikko oli melko tasainen mahdollisuuksiltaan. Saarella oli samantyyppinen meininki kuin Virolla viime vuonna. Iso biisi ja minimalistinen show. Viron edustaja lauloi viime vuonna äidinkielellään eikä ollut yhtä karismattinen kuin Mikael Saari. Sijoitus oli kuudes. Krista Siegfrids oli vähän enemmän varman päälle valinta ja päässee jatkoon semifinaalista mut kuten sanottu, voittotaistelussa jeesaa jos biisi on etukäteen hitti.
Music's my life, Moxey.
Boyakasha
11.02.2013 15:56:16
Folcce: Loreenin biisihän oli viime vuonna iso hitti kautta Euroopan jo viikkoja ennen viisuja. Markkinoinnilla ne skabat voitetaan. Voittotaistelussa jeesaa jos biisi on etukäteen hitti.

Ja kas kummaa: http://www.voice.fi/musiikki/is-kri … gfrids-euroopan-kiertueelle/1/46579
Funkånaut
11.02.2013 15:58:15

Boyakasha: Ja kas kummaa: http://www.voice.fi/musiikki/is-kri … gfrids-euroopan-kiertueelle/1/46579

Kerranki joku suomalaisartisti yrittää Oikeasti voittaa Euroviisut. Toinen juttu on se, että tuleeko tuosta semmoista hittiä, että se tuo voiton. Kunnianhimosta ainakin plussaa.
"Itse vosin opettaa naisille rumpujen soittoa, jos saisin itse vastalahjaksi ala-majavaa." - heikkijarvinen Kuuntelen tämmöistä
Folcce
11.02.2013 16:03:48
Boyakasha: Ja kas kummaa: http://www.voice.fi/musiikki/is-kri … gfrids-euroopan-kiertueelle/1/46579

Jes! Tää on tietysti vain oikein. Vuodesta 1961 oltu mukana ja nyt jo keksitty tämä. Tai en tiedä mitä Lordi teki 2006.
Music's my life, Moxey.
Toveri
11.02.2013 16:09:16

Mun mielestä on mahtavaa, että UMK:n voitti juuri Marry me. Kun ekassa jaksossa Siegfridsin naama tuli ruutuun, olin vähällä sulkea töllöttimen välittömästi. Sitten kun biisinsä ekaa kertaa kuulin, olin pudota hanurilleni (onneksi istuin jo valmiiksi).

Biisi on liki täydellinen hömppärenkutus, jonka "o-ou ding dong" on just sitä mitä 'viisuihin tarvitaan.
"Minulla ei ole mitään harhoja enkä käytä mitään pervitiiniä." Jouko Piho
Janizio
11.02.2013 16:12:59 (muokattu 11.02.2013 16:14:29)
Juoppis: Selvästikään musiikkimakusi ei ole eurooppalainen. Ei se mitään, ei minunkaan.

Oon se siinä mielessä että kotimaista musaa enimmäkseen kuuntelen.

Mua ei vain hurmata sillä, että myydän miljoonia levyjä ja ollaan maailman stara tai edes kotimaan stara siis sillä itsellään. Se mulla ihan yks lysti kuinka suosittu biisi on maailmallla tai kotimaassa, jos se on paska mun korvaani niin sitä ei kuunnella ja näin ollen mulle on ihan sama vaikka Krista menis ja voittais viisut tänä vuonna ei oo mitään merkitystä. En pidä niin en pidä

Musalliset taidot, ääntä,tulkinnan ja tunnelman luonnin taitoa pitää olla että mut saa hurmattua. Noiden argumenttien loistavalla yhdistelmällä Saara Aalto mut aikoinaan nimen omaan sillä viisubiisillä hurmas ja se meni syvälle mun musa sydämmeen eikä pois löydä eikä tarvi löytääkään
Funkånaut
11.02.2013 16:19:41

Janizio: Musalliset taidot, ääntä,tulkinnan ja tunnelman luonnin taitoa pitää olla että mut saa hurmattua. Noiden argumenttien loistavalla yhdistelmällä Saara Aalto mut aikoinaan nimen omaan sillä viisubiisillä hurmas ja se meni syvälle mun musa sydämmeen eikä pois löydä eikä tarvi löytääkään

Mitens toi Marc Bolanin ja T.Rexin musa uppoaa?
Janizio
11.02.2013 16:22:58 (muokattu 11.02.2013 16:25:08)
Funkonaut: Mitens toi Marc Bolanin ja T.Rexin musa uppoaa?

Hyvin vähän kuuntelen ulkomaista musaa eli en oo varmaan edes kamalasti kuunnellut joten en tiedä

Yhden biisin tossa Tuben kautta äkkiä kuuntelin ja Ihan Okei kyl tota viitti kuunnella
Janizio
11.02.2013 16:50:08 (muokattu 11.02.2013 16:53:20)
AKWM: Noniiiiin, tulihan se sieltä. Selasin monta sivua tätä ketjua vain löytääkseni tämän. Jatka samaan malliin.

No niin nyt säkin oo tyytyväinen ku pääsit vähän nälväiseen. Sehän pitää joka päivä päästä pikkasen mua piikittää Saara fanituksestani. Sehän kiva, että on huvi ja argumentti jota yritätte bongata, että pääsette pikkasen piruilemaan.

Tulee vaan mieleen, että kellään ei tuu mieleen, että kun piruilitte aikoinaan Voice of Finlandin aikana niin kävin puollustaan Saaraan todella kärkäästi tollaset piruilitkin sai helposti kiihtyyn.

Nyt te teette samaa ja mä piruilen teille takas. Ei teille oo tullu mieleen, että tilanne on muuttunut Voicenkin ajoista jo aika paljon
Miikss
11.02.2013 16:59:47
Janizio: Tulee vaan mieleen, että kellään ei tuu mieleen, että kun piruilitte aikoinaan Voice of Finlandin aikana niin kävin puollustaan Saaraan todella kärkäästi tollaset piruilitkin sai helposti kiihtyyn.

Nyt te teette samaa ja mä piruilen teille takas. Ei teille oo tullu mieleen, että tilanne on muuttunut Voicenkin ajoista jo aika paljon

Sulla ei tule mieleen, että tuo Saara Aallon työntäminen joka helvetin mahdolliseen ketjuun ei ihan hirveästi ainakaan edistä sen tai sinun mainetta täällä Mnetissä. Sinun jokainen ketjunaloitus ja viesti jo olemassaoleviin ketjuihin ennakoi jo sitä, että kohta ollaan Saaraa hehkuttamassa k*rpä ojossa ties minkä aasinsillan kautta.
"Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji"
Janizio
11.02.2013 17:05:20
Miikss: Sulla ei tule mieleen, että tuo Saara Aallon työntäminen joka helvetin mahdolliseen ketjuun ei ihan hirveästi ainakaan edistä sen tai sinun mainetta täällä Mnetissä. Sinun jokainen ketjunaloitus ja viesti jo olemassaoleviin ketjuihin ennakoi jo sitä, että kohta ollaan Saaraa hehkuttamassa k*rpä ojossa ties minkä aasinsillan kautta.

Nytkin se oli tossa kun joku veikkaili että musamakuni ei oo eurooppalainen niin siinä kuvaamassa millä mut hurmataan ja vain esimerkki tapaus. Sekikö on kiellettyä käyttää häntä asioiden havainnollistamiseen.

Tehän sen aina poimitte joka viestistä vaikka se olis viesitssä suhteellisen suuri sivu seikka, niin aina te sen nimen sieltä bongaatte. Onhan se kiva että teillä muutamilla on huvi josta saatte iloa niin senkun nälvitte.

Mihinkä te muuten kuvittelette ton piruilun johtavan?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)