Aihe: Uuden Musiikin Kilpailu 2013
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Wradlin
11.02.2013 12:29:49
Janizio: Olise se ehkä ollutkin ja samoin Didi vaikka sekin biisi oli biisinä aika heikko. Laulutaidoiltaa Didi ja Saari oli kaks parasta

Laukutaidolla nyt ei ole Euroviisuissa ollut merkitystä ikiaikoihin. Se on show ja biisin tarttuvuus mikä ratkaisee.
Janizio
11.02.2013 12:32:11 (muokattu 11.02.2013 12:33:47)
Boyakasha: Sutut sulla on housuissas, Kristahan oli mitä puhtoisin kermavaahtounelma, oikea vaahtokarkki suorastaan. NAM!

Vaahtokarkki oho Mistä suuntaa. Mikä toi morsius mekko juttu oli juu Marry Me. Tollanen style sovi tolla naiselle laisinkaan. Pysys siellä kunnon räväkäs stylessa se edes sopii sille. Tollaisena jonain morsian keijukais prinsessana oleminen ei sovi yhtään.

Mut minkäs teet kun ei likka tiedä ihan ilmeisesti ittekään mihin sopii ja mikä sopii ja mikä ei ja eikä taida olla ihan punaista lankaa löytynyt tekemisillekään. Eihän se oo ihme että näyttä sekavalta tuhrulta hänen tekemisensä
Boyakasha
11.02.2013 12:35:03
Janizio: Vaahtokarkki oho Mistä suuntaa. Mikä toi morsius mekko juttu oli juu Marry Me.

Hanki silmät.

Janizio: Mut minkäs teet kun ei likka tiedä ihan ilmeisesti ittekään mihin sopii ja mikä sopii ja mikä ei

No näytti tietävän ainakin Suomen karsintavoiton verran. :D
Janizio
11.02.2013 12:35:04
Wradlin: Laukutaidolla nyt ei ole Euroviisuissa ollut merkitystä ikiaikoihin. Se on show ja biisin tarttuvuus mikä ratkaisee.

Ei ole ei kun biisit on tota tasoa niin se on ihan sama kuka niit laulaa niin noutaja tulee
Lennu
11.02.2013 12:37:16

Arvatkaapa kenelle morsiusmekko tyyli sopisi, jos se osaisi tehdä euroviisubiisejä?
no is any good musics maked anymore...
Janizio
11.02.2013 12:37:22
Boyakasha: Hanki silmät.

On ja ei miellytä sen naisen ulkonäkö yhtään eli on mulle kaukana mistään vaahtokarkista PISTE

No näytti tietävän ainakin Suomen karsintavoiton verran. :D

Se nyt ei tossa joukossa paljon vaatinut
Boyakasha
11.02.2013 12:37:39
Janizio: Ei ole ei kun biisit on tota tasoa niin se on ihan sama kuka niit laulaa niin noutaja tulee

Osaako Tomi Putaansuu laulaa?
Janizio
11.02.2013 12:41:15
Lennu: Arvatkaapa kenelle morsiusmekko tyyli sopisi, jos se osaisi tehdä euroviisubiisejä?

Kato Lennu piti päästä lyömään taas piikki siiheen suuntaan. Eikö sullakaan oo muuta tekemistä.

Älä oo huolisassa ei taida olla ihan lähi vuosien juttu, että tarvi nähdä sitä päivää et hän sinne osallistuu sillä taitaa pian Aasian suunta viedä liikaa aikaa
Janizio
11.02.2013 13:15:25
elon arska: No ei vitussa mitään Saaren jollottajaa yhtään mihinkään. Sama kun laittais Jesse Kaikurannan johonkin hyvän musiikin kilpailuun.

Anteeks jo kaikille muille, mutta tää on pakko tehdä.

Arska kun kerta tän nimittelyn tuolla toisella palstalla joka jo suljettiin niin aloitit. Niin annas nyt mies tulla miks olisin Kristalla kateellinen ja idoottikin olin jo niin. Mies on hyvä ja perustelee.

Anna tulla mä kyllä kestän. Sulla ei oo kuitenkaan heittää mitään niin painavaa pöytään, vai karkuun häntä koipien välissäkö sä luikit
Mohla
11.02.2013 13:28:40

Janizio: Anteeks jo kaikille muille, mutta tää on pakko tehdä.

Arska kun kerta tän nimittelyn tuolla toisella palstalla joka jo suljettiin niin aloitit. Niin annas nyt mies tulla miks olisin Kristalla kateellinen ja idoottikin olin jo niin. Mies on hyvä ja perustelee.

Anna tulla mä kyllä kestän. Sulla ei oo kuitenkaan heittää mitään niin painavaa pöytään, vai karkuun häntä koipien välissäkö sä luikit

No, te voitte jätkät käydä sitä keskustelua aivan rauhassa keskenänne. Tollaset henkilökohtaiset kinastelut voitte hoitaa puhelimessa, sähköpostilla tai vaikkapa täällä: http://muusikoiden.net/jasenet/viestit/

Voisko moderaattori olla niin kiltti ja siistiä tän ketjun turhasta hutusta? (Kyllä, myös se minun viimesivulla kirjoittama hassunhauska juttu).

"Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?" -Charlie McCharthy
HaloOfFlies
11.02.2013 13:58:28

Ei yllättänyt että jotkut tästäkin viisuehdokkaasta taas vetivät herneet nenään.

http://www.hs.fi/a1360464208756?jak … be5dd52a15a7424fd1&ref=fb-share
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
Janizio
11.02.2013 14:02:47
Mohla: No, te voitte jätkät käydä sitä keskustelua aivan rauhassa keskenänne. Tollaset henkilökohtaiset kinastelut voitte hoitaa puhelimessa, sähköpostilla tai vaikkapa täällä: http://muusikoiden.net/jasenet/viestit/

Voisko moderaattori olla niin kiltti ja siistiä tän ketjun turhasta hutusta? (Kyllä, myös se minun viimesivulla kirjoittama hassunhauska juttu).

Mohla menen ihan mielelläni kuhan saan sen tyypin kiinni niin sitten mennään selvitää tää juttu tonne perin pohjin
McLeach
11.02.2013 14:26:22
Janizio:
Siis tartis tehrä jotain. Onko se näin vaikeeta löytää meidän maasta taas kunnon ehdokasta, jolla vois oikeesti pärjätä. Vai voisko olla että meidän odotus vielä joku vuosi palkitaan. Ehkä voi ehkä ei

Puhut ihan kuin euroviisubiisit yleisesti olisi jotenkin hienoja kappaleita? Nehän ovat kauheata kuraa ja jumputusta jostain baltiasta jotka pärjäävät. Ei siinä ole mitään tekemistä hyvillä sävellyksillä tai neroilla ja ei-ärsyttävillä artisteilla.
Tuomas
11.02.2013 14:29:37

paavi: Mun mielestä Krista vetää hienon shown ja laulaa erittäin hyvin tuontyyppistä kamaa. Harmi vaan kappale on mitäänsanomaton. Onhan siinä niitä ns. koukkuja, mutta nekin on vaan tekemällä tehtyjä eikä millään tavalla kiehtovia. Jos nyt verrataan vaikka tähän edelliseen Euroviisuvoittajaan - siinä biisissä oli jotain uutta ja erikoista.

Ihan hyvä paketti tämäkin, mutta musiikillisesti mitäänsanomaton. Saattaa menestyäkin ihan hyvin.

Mä näkisin, että aiemmissakaan Euroviisuvoittajissa ei oo kummemmin substanssia ollut. Sen sijaan nyt, kun tasa-arvoinen avioliittolaki on kuuma peruna ja äänestyksessä monessa maassa, saattaa vähemmistökarnevaaleissa Marry Mestä tulla isokin juttu.

Ei voi tietää.
Liian ilkeä hipiksi.
Janizio
11.02.2013 14:49:39
Juoppis: Mä näkisin, että aiemmissakaan Euroviisuvoittajissa ei oo kummemmin substanssia ollut. Sen sijaan nyt, kun tasa-arvoinen avioliittolaki on kuuma peruna ja äänestyksessä monessa maassa, saattaa vähemmistökarnevaaleissa Marry Mestä tulla isokin juttu.

Ei voi tietää.

No oho olipas ovela aasin silta, mutta aika ohut sellainen
Kimmo72
11.02.2013 14:49:59
Siegfrids & Roy.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Tuomas
11.02.2013 14:52:25

Janizio: No oho olipas ovela aasin silta, mutta aika ohut sellainen

Et voi väittää, etteivätkö Euroviisut olisi myös poliittinen kilpailu. Vai hävisikö Suomi aikoinaan Reggae OK:lla vain siksi, että kappale oli huono? :D
Liian ilkeä hipiksi.
paavi
11.02.2013 15:26:11
Juoppis: Mä näkisin, että aiemmissakaan Euroviisuvoittajissa ei oo kummemmin substanssia ollut. Sen sijaan nyt, kun tasa-arvoinen avioliittolaki on kuuma peruna ja äänestyksessä monessa maassa, saattaa vähemmistökarnevaaleissa Marry Mestä tulla isokin juttu.

Ei voi tietää.

Nojoo, ei ehkä substanssia, mutta joissakin voittajissa on ollut jotain omaperäisyyttä. Tää on vaan kiva renkutus, joka on kyllä ihan hyvin toteutettu. Mä nyt puhun lähinnä sävellyksistä. Kyllähän toi päähän jää aika hyvin. Kaksi kertaa kuullut, viimeksi toissapäivänä, ja pystyisin soittamaan ja laulamaan biisin. :D
Funkånaut
11.02.2013 15:29:40

paavi: Nojoo, ei ehkä substanssia, mutta joissakin voittajissa on ollut jotain omaperäisyyttä. Tää on vaan kiva renkutus, joka on kyllä ihan hyvin toteutettu. Mä nyt puhun lähinnä sävellyksistä. Kyllähän toi päähän jää aika hyvin. Kaksi kertaa kuullut, viimeksi toissapäivänä, ja pystyisin soittamaan ja laulamaan biisin. :D

Silloinhan se on mitä mainioin Euroviisukappale. :) Munsta viime vuoden voittaja oli kyl tylsä renkutus.

danny: Ei yllättänyt että jotkut tästäkin viisuehdokkaasta taas vetivät herneet nenään.

http://www.hs.fi/a1360464208756?jak … be5dd52a15a7424fd1&ref=fb-share

Feministit, nuo henkiset Jani Toivolat, ny tyrmistyy kaikesta. Ei heitä tarvitse kuunnella.
"Itse vosin opettaa naisille rumpujen soittoa, jos saisin itse vastalahjaksi ala-majavaa." - heikkijarvinen Kuuntelen tämmöistä
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)