zaren 20.03.2004 23:48:04 (muokattu 20.03.2004 23:51:50) | |
---|
Tilasin Thomannilta ja paketti tuli kuudessa päivässä. Kaikki oli kunnossa ja hyvin pakattuna. Tilaus oli tosi simppeli homma, ja tilausvahvistuksen sain seuraavana päivänä. Hämmästyttävän nopeeta toimintaa. Ei siis valittamista mun osalta. |
deevee 21.03.2004 13:26:53 (muokattu 21.03.2004 13:29:04) | |
---|
Itse olen tilannut kolme kertaa Thomannilta parin kuukauden välein (syys- ja marraskuu 2002 ja tammikuu 2003, taas alkaa olla aika...) eikä toimituksessa tai tuotteissa ole ollut mitään ongelmia. Kaikki kamat olen tarkalleen saanut, mitä olen tilannut, vaikka on ollut yksittäisiä plektroja sekä kielisettejä tilauksessa mukana. Se on kyllä totta, että jos tilaus viivästyy niin siitä joutuu perään kyselemään, mutta kyllä sieltä yleensä nopeasti vastauksen saa (tosin kerran kesti viikon). Jos malttaa olla kärsivällinen ja vain odottaa niin kyllä se paketti sieltä perille joskus tulee. Itse tosin en ole niin kärsivällinen eli on pakko pommittaa t-kaupan postiluukku täyteen. Lisäys: Yleensähän (huom. yleensä) tilauksen viivästyminen ei ole Thomannin vika, vaan sen, joka toimittaa tavaran Thomannille (esim. Roland, Fender). |
Härski 21.03.2004 14:27:57 | |
---|
Oon neljä kertaa tilannut T-kaupasta ja aina on tullut tavarat moitteettomasti perille. Esimmäisessä meni 15 päivää, kun kahta tuotetta ei ollut varastossa. Toinen paketti tuli 12 päivässä, kolmas ja neljäs 9 päivässä. En valita. Mitään ei ole koskaan puuttunut. |
Bilharzia 21.03.2004 15:05:53 (muokattu 21.03.2004 15:06:47) | |
---|
Oon neljä kertaa tilannut T-kaupasta ja aina on tullut tavarat moitteettomasti perille. Esimmäisessä meni 15 päivää, kun kahta tuotetta ei ollut varastossa. Toinen paketti tuli 12 päivässä, kolmas ja neljäs 9 päivässä. En valita. Mitään ei ole koskaan puuttunut. Hyvä sinulle.. nyt olis nettisaitin mukaan kaikki mitä tarvitten varastossa ollu ainaskin viikon. Ei ole tullu mitään mailia tai viestiä että olis lähettäny meneen tänne päin. Olisko korkee aika mailata niille että missä viipyy vai oonko pelkkä hätähousu? www.LifeofDebauchery.Com |
deevee 21.03.2004 15:21:18 | |
---|
Hyvä sinulle.. nyt olis nettisaitin mukaan kaikki mitä tarvitten varastossa ollu ainaskin viikon. Ei ole tullu mitään mailia tai viestiä että olis lähettäny meneen tänne päin. Olisko korkee aika mailata niille että missä viipyy vai oonko pelkkä hätähousu? Pistä mailia vaan niin saat nopeammin, jos ne siellä varastossa kerta ovat. |
Juunsku 21.03.2004 21:33:05 | |
---|
Se on vähän et arpakohtalon on arvaamaton.. Sieltä saattaa tulla juuri sitä mitä sovitaan ehjänä.. joskus voi tulla rikkinäisenä ja sitä mitä ei oo pyytänyt.. Mulle on kerran tullut väärän lainen kitaralaukku ja joduin sen vaihtaan.. Aina on ajoissa tullu.. Rumpalilemme sanottiin et rumpusetin toimitus kestää enintään 3kk mut veny puoleks vuodeks.. Sai tosin tuntuvan alennuksen kun valitti asiasta.. On se niin et jos ne sössii jotain niin pitää vaatia hyvitystä kovana niin ne myös antaa sen.. Samalla valitukset pistää niiden parantamaan tarkkaavaisuutta tuotteiden tarkistukseen ennen lähetystä ym. Huumori on yksi elämän elin ehdoista. |
Da Make 21.03.2004 21:37:18 | |
---|
Ystävät tilailevat aina Thomanilta, mutta mun tuurilla en uskalla mennä sieltä tilaamaan... |
LassiÖ 30.04.2004 17:29:33 | |
---|
mä oon tilannu 2 kertaa thomannilta ja molemmilla kerroilla tuli kuukaudes |
Antti1 30.04.2004 17:41:45 | |
---|
Enpä jaksanut lukea koko juttua läpi, mutta kerron nyt omat kokemukseni T-kaupasta. Mä olen tilannut nyt Thomannilta vissiin kuus kertaa kaikkea kamaa. Eilen tuli juuri saapumisilmoitus Schenkeriltä ja maanantaina Kiitolinja tuo kamat rekalla ihan kotiovelle. Tuleepi tällä kertaa helvetin iso laatikko, kun siinä on bassonuppi, bassokaappi, kokonainen rumpusetti, kitaraefektejä, piuhoja yms. Niin ja siis tämä tilaus lähti tulemaan heti ensimmäisellä laivalla ja toimitus Suomeen kesti lastauksineen kaksi päivää. Sähköpostiviesteihin vastaili Raution Minna ja vauhdikkaasti vastailikin. Enimmillään aikaa kului vajaa puoli tuntia. Muilla kerroilla kaikki kamat on tulleet suunnilleen viikossa. Jouluna kun tilailin edellisen kerran kamoja, kesti toimituksessa neljä päivää. Kaikki on myöskin ollut aivan priimakuntoista tavaraa, ei valittamista. Kamat on pakattu tukevasti pehmustettuina pahvilaatikoihin ja efekteissäkin on uudet patterit mukana. Ja tuosta uusimmasta tilauksesta muuten: niillä ei ollut haluamaani bassokaappia, joten tilasivat sen. Sanoivat että menee kolme viikkoa odotellessa. Oikeasti meni neljä päivää. Näinpä tällä kertaa. Jatkossakin tilaan tuolta tavarani, jos saan ne huomattavasti halvemmalla, kuin Suomessa tinkaamalla. Niitten pitäis kyllä antaa joku jäsenetujuttu jo mulle, kun oon syytänyt tonne tilauksillani (en helvetissä kyllä kaikkea tuota tavaramäärää ole itselleni tilannut) lähemmäs 4000€ tässä puolentoista vuoden aikana. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
tbw 30.04.2004 18:20:16 | |
---|
Thoman on toimittanut aina kaikki tavarat ajallaan ja asiaankuuluvassa kunnossa. Ainoa huono puoli liikkeessä on, että se on Saksassa ja näin ollen hyvin kaukana meikäläisestä. Ollappa tuossa naapurissa niin aijai... "Polttohautaus ei sytytä suomalaisia." |
Thoman on toimittanut aina kaikki tavarat ajallaan ja asiaankuuluvassa kunnossa. Ainoa huono puoli liikkeessä on, että se on Saksassa ja näin ollen hyvin kaukana meikäläisestä. Ollappa tuossa naapurissa niin aijai... Ei muuta kun kesäretkelle keikkabussilla. Mahtuu pirusti tavaraa, kun ollaan kohtuudessa sen tuontiviinan kanssa!!! ;) Roadari "Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa." |
trih 01.05.2004 13:58:54 | |
---|
Mullakin tavarat tulleet hyvin pakattuina perille. Kannattaa tosin kysyä onko tilaamaasi tuotetta varastossa ettei tule pettymyksiä. T-Kaupassa ei kaikki romppeet kuitenkaan ole helsinkiä halvempia. Toisaalta helsingissä maksaa esim epiphonen les paulit käytettynä enemmän kuin t-kaupasta uutena. Hesassa lp-standardit käytettynä vähintään 450eemeliä kun t-kauppa aloittaa uusien hinnoittelun 415eemelistä. :D "I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward |
perkeles 01.05.2004 18:49:27 | |
---|
t-kaupasta tilasin akustisen. tuli tyhjä laukku(jota en tilannut) lähetin laukun matkahuollossa poriin t-kaupan yhteistyökumppanille.kitara tuli n.viikon päästä. muuten kaikki toiminut hyvin. HELLO CLEVELAND |
MattiAuer 01.05.2004 19:08:18 | |
---|
Toisaalta helsingissä maksaa esim epiphonen les paulit käytettynä enemmän kuin t-kaupasta uutena. Hesassa lp-standardit käytettynä vähintään 450eemeliä kun t-kauppa aloittaa uusien hinnoittelun 415eemelistä. :D Yleensähän tuo kannattaa sille käytetyn myyjälle kertoa. Luultavasti kaikki sen tietääkin, katsoo vaan voiko enää keltään puristaa ylimääräistä T-merkkisen kirouksen laskeuduttua Euroopan pienmyyjien taloihin. Käytetyn hinta pitäis kyllä saada sopimaan suunnilleen yhtälöön: f(€) = 0,8 x "Tompan hinta" "Uniikki unikorni olikin korni koni!"
.m. |
hanipai 02.05.2004 23:22:12 (muokattu 02.05.2004 23:23:00) | |
---|
Yleensähän tuo kannattaa sille käytetyn myyjälle kertoa. Luultavasti kaikki sen tietääkin, katsoo vaan voiko enää keltään puristaa ylimääräistä T-merkkisen kirouksen laskeuduttua Euroopan pienmyyjien taloihin. Käytetyn hinta pitäis kyllä saada sopimaan suunnilleen yhtälöön: f(€) = 0,8 x "Tompan hinta" Joo Thomann on hyvä paikka ja nopee toimitus. Sen sijaan Music store Köln on aika syvältä. Joutuu odottaan tilausta pitkään ja sähköposti toimii huonosti. 0,7x T-kaupan hinta |
Listen 03.05.2004 11:15:57 | |
---|
Oon tilannut Thomannilta 5 sähkistä, basson, sähkömaniskan ja ukulelen, 2 synamodulia ja yhden MIDI-koskettimiston, pari multiefektiä, mikkejä ym. tilpehööriä. Ainut huomautuksen aihe toimituksissa on ollut vibrakammen puuttuminen Benton-stratosta. Se tuli viikon - parin sisällä kirjeessä kotiin. |
feuer 05.05.2004 00:01:49 | |
---|
neljä kertaa olen tilannu ja aina on tavara tullut ajoissa ja ehjänä!! |