Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Edge Pro tallan varaosia?
1
luciferi
10.02.2013 17:35:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Myydäänkö missään edge pro talloihin varaosia? Pitäisi jostain löytää hienovireruuvi kun yksi on vääntynyt siihen malliin ettei ole kuin puolet kiristysvaroista käytössä. Thomannilla oli yhdenlaisia mutta siellä sanottiin että sopii vain edge pro 2 tallaan.
 
Jos ei muut niin ainakin korvat soi hyvässä vireessä!
Decadetroll
10.02.2013 17:44:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

luciferi: Myydäänkö missään edge pro talloihin varaosia? Pitäisi jostain löytää hienovireruuvi kun yksi on vääntynyt siihen malliin ettei ole kuin puolet kiristysvaroista käytössä. Thomannilla oli yhdenlaisia mutta siellä sanottiin että sopii vain edge pro 2 tallaan.
 
Ootkos kokeillu levytukusta? Myöskin ibanez rules!-sivustolta ( www.ibanezrules.com ) saa järkevään hintaan vaikka mitä. Myöskin cottam guitars myy ibaneziin osia ( www.cottamguitars.com )
 
Letku-omena. Tuo kasvimaailman peenis... -Delorean
luciferi
10.02.2013 18:01:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Decadetroll: Ootkos kokeillu levytukusta? Myöskin ibanez rules!-sivustolta ( www.ibanezrules.com ) saa järkevään hintaan vaikka mitä. Myöskin cottam guitars myy ibaneziin osia ( www.cottamguitars.com )
 
Sulle kyllä pitää paukuttaa plussaa kun olet jousitalloihin liittyvissä kysymyksissä nopeasti auttamassa! :)
 
Jos ei muut niin ainakin korvat soi hyvässä vireessä!
Billsner
10.02.2013 18:05:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

luciferi: Myydäänkö missään edge pro talloihin varaosia? Pitäisi jostain löytää hienovireruuvi kun yksi on vääntynyt siihen malliin ettei ole kuin puolet kiristysvaroista käytössä. Thomannilla oli yhdenlaisia mutta siellä sanottiin että sopii vain edge pro 2 tallaan.
 
Levytukusta ite olen olen tilannut. Jos ei ole hyllystä löytynyt niin ovat hommaneet. Yhden edge pro tallankin sieltä tilasin ja se ilmeisesti tuli Japanista samassa kuormassa kun heille tuli kitaroita.
 
Supreme General Of Evil
luciferi
10.02.2013 18:08:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Billsner: Levytukusta ite olen olen tilannut. Jos ei ole hyllystä löytynyt niin ovat hommaneet. Yhden edge pro tallankin sieltä tilasin ja se ilmeisesti tuli Japanista samassa kuormassa kun heille tuli kitaroita.
 
Joo just tuli laitettua sinne sähköpostia että löytyykö ruuveja. En ainakaan itse huomannut suoraan nettikaupassa niitä. Tai sitten olen ottanut jo yhden iltaoluen liikaa enkä osaa katsoa sivuja!
 
Jos ei muut niin ainakin korvat soi hyvässä vireessä!
Decadetroll
10.02.2013 18:11:26 (muokattu 10.02.2013 18:13:03)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika usein noita pikkunippeleitä ei sivustoilla mainita. Kysyminen on aina hyvä idea ja jos ei löydy, niin onpa tuossa ainaki kaks paikkaa, mistä taatusti löytyy oikeaa osaa, hyvää palvelua ja järkeviä hintoja. Pikkuosaa kun hankkii, niin postitkin on kirjeen luokkaa.
 
luciferi: Sulle kyllä pitää paukuttaa plussaa kun olet jousitalloihin liittyvissä kysymyksissä nopeasti auttamassa! :)
 
Ilo olla avuksi näissä. Tullut sen verta tuusattua erilaisten floikkatallojen kanssa vuosien varrella, että miksipä en jakaisi jos jotain tietoa löytyy välillä. :)
 
Letku-omena. Tuo kasvimaailman peenis... -Delorean
luciferi
20.02.2013 21:37:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Decadetroll: Aika usein noita pikkunippeleitä ei sivustoilla mainita. Kysyminen on aina hyvä idea ja jos ei löydy, niin onpa tuossa ainaki kaks paikkaa, mistä taatusti löytyy oikeaa osaa, hyvää palvelua ja järkeviä hintoja. Pikkuosaa kun hankkii, niin postitkin on kirjeen luokkaa.
 

 
Ilo olla avuksi näissä. Tullut sen verta tuusattua erilaisten floikkatallojen kanssa vuosien varrella, että miksipä en jakaisi jos jotain tietoa löytyy välillä. :)

 
No kyllähän sieltä levytukusta ne oikeat ruuvit löytyivät ilman mitään suurempaa kikkailua. Sivuilla ei suoraan näkynyt mutta sähköpostiin tuli kyllä vastaus nopeasti että löytyy jos hetken maltan odotella. Todella hyvää palvelua oli noin sähköpostiasiakkaan näkökulmasta.
 
Jos ei muut niin ainakin korvat soi hyvässä vireessä!
J.Nikkanen
20.02.2013 22:02:14 (muokattu 20.02.2013 22:02:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Levytukku/Jukka ja homma hoituu luulen. Itse olen saanut hyvää palvelua ibaneesin varaosajuttuloissa.
 
luciferi
20.02.2013 23:11:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

J.Nikkanen: Levytukku/Jukka ja homma hoituu luulen. Itse olen saanut hyvää palvelua ibaneesin varaosajuttuloissa.
 
No näinhän tuo itselläkin meni.
 
Jos ei muut niin ainakin korvat soi hyvässä vireessä!
Decadetroll
21.02.2013 05:57:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistavaa. Sitten vaan kovaa soittoa.
 
Letku-omena. Tuo kasvimaailman peenis... -Delorean
tender.insanity
21.02.2013 07:57:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

J.Nikkanen: Levytukku/Jukka ja homma hoituu luulen. Itse olen saanut hyvää palvelua ibaneesin varaosajuttuloissa.
 
Samoin. Hyvä palvelu kaikinpuolin.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «