Zed 22.12.2012 11:37:11 (muokattu 22.12.2012 11:37:40) | |
---|
velipesonen: Olen vuosien varrella pannut merkille että Mnetissä meitä Piper at the Gates of Dawnin vankkumattomia kannttajia (jotka myös mainitsevat sen ääneen) näyttäisi olevan neljä eli minä, jazzmies, Kailis ja hansakemanelius. Minut voi kyllä oikein hyvillä mielin lisätä listan jatkeeksi, vaikka keinomme ilmaista asiamme eivät kohtaakaan. Tai ehkä minun täytyy suorittaa yhdenmiehen Piper-kerhoutuminen. Elämäni on toisen kerroksen huoneisto, jonka avonaisesta ikkunasta heitellään huonoja CD-levyjä lumihankeen. |
HaloOfFlies 22.12.2012 11:55:28 (muokattu 22.12.2012 12:03:09) | |
---|
Pedroz: Kerropa lisää tästä, on mennyt ihan ohi. Amused to Death on loistava, eiköhän sieltä ihan asiallista kamaa taas tule, kun on huolta ja katkeruutta 20 vuotta kerätty. Vai olisiko se mennyt rauhoittumaan? Joo eli Roger kertoi Jimmy Fallonin haastattelussa, että hän työstää ensimmäistä rock-albumia sitten tuon Amused To Deathin joka ilmestyi vuonna 1992. Tai oikeastaan Roger on puhunut tuosta uudesta albumista jo marraskuussa Rolling Stonen haastattelussa. Levyn nimi tulisi olemaan "Heartland". Levyä on työstetty sen jälkeen kun The Wallin USA:n stadionkiertue loppui heinäkuussa. http://www.neptunepinkfloyd.co.uk/i … oger-waters-new-album-and-2013-tour We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
EvilDead 22.12.2012 11:57:12 | |
---|
Pakko muuten sanoa, että tuossa Pipersissa on eräitä ihmishistorian rumimpia levynkansia. Sisällöltäänsä on aivan kelpo kamaa, mutten nostais Watersin "aikakauden" veroiseksi. Tämä mielipide tuskin yllätti yhtään ketään. Minäkin kun olen kitaristi, eli omaan huonon musiikkimaun ja enkä kykene sisältämään Sydin loistavuutta Pipersissa. Oh by the way, which one's Pink? |
velipesonen 22.12.2012 16:18:39 | |
---|
Zed: Minut voi kyllä oikein hyvillä mielin lisätä listan jatkeeksi, vaikka keinomme ilmaista asiamme eivät kohtaakaan. Tai ehkä minun täytyy suorittaa yhdenmiehen Piper-kerhoutuminen. Jos Piper on mielestäsi varmuudella eikä vain ehkä Pink Floydin paras levy pääset porukkaan mutta fuskaajia ei hyvällä katsota! Punk was born because of the false assumption that The Ramones could be imitated. - Arturo Vega |
AlaE 22.12.2012 17:46:02 | |
---|
jazzmies: Tässä jotenkin tiivistyy kitaristien syvin olemus. Olisi paljon samanlaista tarinaa. Eiköhän viinan kanssa läträtessä merkitsevintä ole ihminen itse eikä soitin. Salvo honore |
crestfall 22.12.2012 20:09:11 | |
---|
velipesonen: Jos Piper on mielestäsi varmuudella eikä vain ehkä Pink Floydin paras levy pääset porukkaan mutta fuskaajia ei hyvällä katsota! Kyseessä taitaa olla tässä tapauksessa enemmänkin se, ettei teidän porukkanne kiinnosta, vaikka intressit ovatkin samat. "Tuntuu siltä, että oli aiheena vaikka pyöräkuormaajat niin pian tulee crestfall ja kertoo, että pyöräkuormaajalla ajelu on mukavaa, mutta ei millään bulkkivolvolla vaan kyllä Komatsulla nousee hiekan kuskailukin ihan uusiin sfääreihin." -Quru |
Zed 24.12.2012 22:57:26 (muokattu 24.12.2012 23:00:56) | |
---|
velipesonen: Jos Piper on mielestäsi varmuudella eikä vain ehkä Pink Floydin paras levy pääset porukkaan mutta fuskaajia ei hyvällä katsota! Nå taidan sitten jättäytyä suosiolla ulkopuolelle, sillä pidän monesta myöhemmästäkin Pink Floydin levystä, mutta niin eri syistä, etten koe edes mielekkääksi vertailla näitä keskenään. The Piper at the Gates of Dawn oli alkuräjähdys, jonka kaiku helisi pitkään yhtyeen tuotannossa, joka luontaisen evoluution näppäilemänä muokkautui muokahtaneeseen suuntaansa, jonka jalanjälkiä pidän jopa täysin eri yhtyeen aikaansaannoksina. Jos taas puhutaan epäreilahtavasti pelkästään yhtyeestä nimeltä Pink Floyd, näen Piperin parhaana. E: Textini muistuttaa erehdyttävästi 6-vuotiaana laatimiani, muuta olen humalassa, joten annan Itselleni anteeksi. Elämäni on toisen kerroksen huoneisto, jonka avonaisesta ikkunasta heitellään huonoja CD-levyjä lumihankeen. |
velipesonen 25.12.2012 06:17:01 | |
---|
Zed: Nå taidan sitten jättäytyä suosiolla ulkopuolelle, sillä pidän monesta myöhemmästäkin Pink Floydin levystä, mutta niin eri syistä, etten koe edes mielekkääksi vertailla näitä keskenään. The Piper at the Gates of Dawn oli alkuräjähdys, jonka kaiku helisi pitkään yhtyeen tuotannossa, joka luontaisen evoluution näppäilemänä muokkautui muokahtaneeseen suuntaansa, jonka jalanjälkiä pidän jopa täysin eri yhtyeen aikaansaannoksina. Jos taas puhutaan epäreilahtavasti pelkästään yhtyeestä nimeltä Pink Floyd, näen Piperin parhaana. E: Textini muistuttaa erehdyttävästi 6-vuotiaana laatimiani, muuta olen humalassa, joten annan Itselleni anteeksi. Ei kai siinä mitään, olen samaa mieltä kaikesta muusta paitsi huomiosta että Floydin myöhemmät levyt olisivat eri yhtyeen aikaansaannoksia. Kyllä se minusta olis sama bändi joka kävi läpi hyvin mielenkiintoisen kehityksen. Harmi että pari viimeistä levyä kestävät kuuntelua varsin huonosti. Punk was born because of the false assumption that The Ramones could be imitated. - Arturo Vega |
Joonas 16.01.2013 15:35:51 | |
---|
Kun täällä mainostin jo kerran, niin tiedotetaan vielä täälläkin: Eli tuo 19.1. Pakkahuoneelle suunniteltu DSOTM-juhlakeikka siirtyy uudelle päivälle 23.2. lisätietoja löytyy vaikkapa täältä http://www.pulse-band.netSataa sataa ropisee, pili pili pom! |
HaloOfFlies 07.02.2013 18:25:08 | |
---|
Muistutuksena, että huomenna tulee YLE Teemalta Rockin klassikkolevyt-sarjan uutuusjakso joka kertoo Wish You Were Heren tekovaiheista. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
SnowCrow 07.02.2013 18:25:56 | |
---|
danny: Muistutuksena, että huomenna tulee YLE Teemalta Rockin klassikkolevyt-sarjan uutuusjakso joka kertoo Wish You Were Heren tekovaiheista. Eiks toi tullu jo viime sunnuntaina tai joskus? |
HaloOfFlies 07.02.2013 18:34:55 | |
---|
SnowCrow: Eiks toi tullu jo viime sunnuntaina tai joskus? Huomenna tulee uusinta. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Exhausted 07.02.2013 19:05:04 | |
---|
Tosta: http://areena.yle.fi/tv/1782943 Ihan mielenkiintoinen dokkarihan toi oli, vaikka ei mielestäni yltänyt monien muiden Classic Albums -dokkarien hienouteen. Vähän liikaa Shine On Youn samojen kohtien toistelua. Lisäksi Waters on oma itsensä taas tyyliin "kaduttaa ikuisesti että en itse laulanut Have a Cigaria", vaikka juuri hetkeä aiemmin on kuultu, miten kamalalta se olisi kuulostanut. |
The Rikza 07.02.2013 20:40:39 | |
---|
Exhausted: Tosta: http://areena.yle.fi/tv/1782943 Ihan mielenkiintoinen dokkarihan toi oli, vaikka ei mielestäni yltänyt monien muiden Classic Albums -dokkarien hienouteen. Vähän liikaa Shine On Youn samojen kohtien toistelua. Lisäksi Waters on oma itsensä taas tyyliin "kaduttaa ikuisesti että en itse laulanut Have a Cigaria", vaikka juuri hetkeä aiemmin on kuultu, miten kamalalta se olisi kuulostanut. Mutta tuohan ei ole Classic Albums -sarjaa, vaikka Rockin klassikkolevyt-nimellä Suomessa esitettiin. Mielenkiinnolla odotan kyllä tuota Rogerin uutta albumia. Tulee se sitten syksyllä tai viiden vuoden päästä. F.K.A. Mallaslahti |
jra 07.02.2013 21:46:53 (muokattu 07.02.2013 21:56:19) | |
---|
The Rikza: Mutta tuohan ei ole Classic Albums -sarjaa, vaikka Rockin klassikkolevyt-nimellä Suomessa esitettiin. Näytti kuitenkin olevan saman firman tuottama (Eagle Rock) kuin tuo varsinainen Classic Albums -sarjakin, mutta ei kuitenkaan tosiaan kuulu ko. sarjaan. Olisko syynä se että sarjassa on vain yksi jakso per bändi/artisti? Itse muistelisin että Doorsia olisi ollut kaksi jaksoa, The Doors ja LA Woman, mutta olisiko siinäkin ollut LA Woman sarjan ulkopuolella, koska ei ole sitäkään listattu esim. Wikin episodilistaan? E: Tästä Wish You Were Here -dokkarista on kait myös 90min versio, joten siinäkin voi olla syy että ei ole liitetty samaan sarjaan. OT: Hounds of Love olisi hyvä saada myös mukaan, ja Princeltä joku keskeinen platta. Voi vain olla juuri ne hankalat artistit saada kameroiden eteen, ja kun ovat itse häärineet studiossa pääjehuina niin ilman jäisi aika vajaaksi. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Vessajono 07.02.2013 22:03:21 | |
---|
Exhausted: Lisäksi Waters on oma itsensä taas tyyliin "kaduttaa ikuisesti että en itse laulanut Have a Cigaria", vaikka juuri hetkeä aiemmin on kuultu, miten kamalalta se olisi kuulostanut. Tsekkailin netistä noita, oliko nyt Immersion-setin mukana tulleita bonusmateriaaleja ja se Watersin vetämä Have a Cigar oli kyllä mun mielestä jopa parempi kuin albumiversio. Pieniä fraseerauseroja ja muuta sellaista, jotka tekivät siitä huomattavasti mielenkiintoisemman tulkinnan. "Jazzi jos mikä on pelkkää vehkeilyä todellisten musiikin ainesten kustannuksella. Muusikerit, jotka ovat antautuneet swing-musiikin pettävälle polulle, eivät ainoastaan petä tempuillaan yleisöä, he pettävät lopulta itsensä." |
Vessajono: Tsekkailin netistä noita, oliko nyt Immersion-setin mukana tulleita bonusmateriaaleja ja se Watersin vetämä Have a Cigar oli kyllä mun mielestä jopa parempi kuin albumiversio. Pieniä fraseerauseroja ja muuta sellaista, jotka tekivät siitä huomattavasti mielenkiintoisemman tulkinnan. Oli muuten jännä, kun vasta tuon dokkarin myötä tajus, ettei se ookaan se Waters joka sen laulaa. :D |
HaloOfFlies 08.02.2013 17:53:30 (muokattu 08.02.2013 17:58:36) | |
---|
SnowCrow: Oli muuten jännä, kun vasta tuon dokkarin myötä tajus, ettei se ookaan se Waters joka sen laulaa. :D Minäkin olen luullut, että se on Roger joka siinä laulaa. Kunnes selvisi, että siinähän ei laula kukaan bändistä vaan Roy Harper. Taisivat vissiin Waters ja Gilmour koettaa duetoidakin jossakin demoversiossa. Livenähän tuo on ollut Gilmourin ja Watersin duetto. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
2541 08.02.2013 19:01:39 | |
---|
Harperin versio on hyvä ja en käsitä, mikä siinä Rogeria kaduttaa kun eihän Roylle maksettu edes hänen pyytämää elinikäistä ilmaislippua Lord'sin krikettikentälle. Roy Harpoer on nyt kuitenkin laulaja jos vertaa Watersiin, vaikka jälkimmäisen raakkuminen sopiikin moniin biiseihin. Gilmour ja Harper tekivät yhteistyötä Gilmourin ekalla soololla ja etenkin Harperin "The Unknown Soldier" -levyllä. |
Vessajono 08.02.2013 20:42:51 | |
---|
2541: Roy Harpoer on nyt kuitenkin laulaja jos vertaa Watersiin, vaikka jälkimmäisen raakkuminen sopiikin moniin biiseihin. Siinä se ongelma mun mielestä onkin, siihen biisiin olis sopinut niin paljon paremmin se raakkuminen. "Jazzi jos mikä on pelkkää vehkeilyä todellisten musiikin ainesten kustannuksella. Muusikerit, jotka ovat antautuneet swing-musiikin pettävälle polulle, eivät ainoastaan petä tempuillaan yleisöä, he pettävät lopulta itsensä." |