Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Washburn G-3V
1
RockScott
07.02.2013 18:25:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tollanen tuli vastaan, onko kellään tietoa millainen on?
Tuo on kai jostain 80-luvulta. Mulla on tällä hetkellä Washburn x-20, onkohan toi g-3v millanen verrattuna tuohon?
 
Uutta sähkistä olen miettinyt. Merkistä olen kuitenkin tykännyt ja ajattelin Washburnissa pysyä. Toi vaan kun kitaratietous ei sillain ole hallussa niin ei tiedä millanen pitäisi ostaa (vinkkejä tässäkin asiassa otan vastaan).
 
the-Antero
07.02.2013 19:12:45
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

RockScott: ei tiedä millanen pitäisi ostaa
 
Onko se pakko ostaa? Mikä tarve on uudelle kitaralle? Käy kaupoissa kokeilemassa eri merkkisiä...
 
Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja.
Osteri
07.02.2013 23:29:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nopsasti ajatellen eipä noissa taida paljon eroa olla. Vanhoissa Washburneissa on joillekin kicksejä ihan vaan sen iän takia ja yleensä ovat bodyn ja kaulan työn osalta aika hyviäkin pelejä. Elektroniikka on usein heikompaa mikä taasen näkyy sitten hinnassa. Jos vanhus muuten miellyttää niin ostaa pois kun edullisiakin ovat. Mutta kannattaa tosiaan mennä kauppaan kokeilemaan muiden merkkienkin nykykitaroita ja arvioida sitten se Washburn uskollisuus uudelleen.
Ostat sen mikä motivoi sua soittamaan.
 
Kirjoitan.....siis ehkä en just nyt soita....
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «