Generic L 30.04.2004 20:05:10 | |
---|
Eli olen hankkimmassa uutta skittaa. Omistan ennestään jo melko halvan Washburnin sekä Jacksonin RX10D:n.. Ja niistä hankkiudun sitten eroon.. Ajattelin ensin että kyllähän jonkulainen V pitää olla niin ajattelin hankkia Jacksonin KVX10 kitaran, mutta päädyin nyt lopulta että en tarvi sitä V:tä ja meinaan hankkia kerralla paremman skeban.. Suurin vika siinä RX10D:ssähän on se floydi.. en jaksa pelleillä sen kanssa ja DKMGT:ssähän on kiinteä talla.. Ja myös V:malleilla on hankala päästä korkeimmille nuoteille koska se body tulee vähän eteen.. Eli päädyin sitten tähän DKMGT kitaraan koska haluan kunnon hevikepin jossa on kiinteä talla ja haluan stratomallin.. Jos joku tietää tästä kitarasta vähän enemmän niin kertokaa sillä en ole koskaan testannut sellaista eli en vielä ole varma jos sellaisen ostan.. Joku mainitsi soitinliikkestä olisikohan ollut Seinäjoessa jossa olisi kaikenlaisia Jacksoneita testattavana, eli pitääköhän mennä sinne koettamaan.. |
Horror of Night 30.04.2004 20:30:14 | |
---|
|
Generic L 30.04.2004 20:47:03 | |
---|
Kyllä on, mikäs se turbocharger muuten on?? Ajattelin että varmaan vaihdan mikit siihen vaikka ne EMG HZ mikitki on varmaan hyviä... ehkä EMG 81, 60 tai jotain... tai sitten duncanin tai dimarzion passiivi osastoa.... |
Fortune 30.04.2004 21:32:47 | |
---|
Kyllä on, mikäs se turbocharger muuten on?? Se on 9 voltin patterilla toimiva etuvahvistin, joka mahdollistaa maksimissaan 20 dB boostin. En tiedä, miltä kuulostaa, mutta varsin käyttökelpoinen noin ideana ainakin. Ilmeisesti integroitu nostopotikkaan ja boost on portaaton tms. Ajattelin että varmaan vaihdan mikit siihen vaikka ne EMG HZ mikitki on varmaan hyviä... ehkä EMG 81, 60 tai jotain... tai sitten duncanin tai dimarzion passiivi osastoa.... Älä hätäile, soittele rauhassa vakiomikeillä aikasi ja mieti vaihtoa vasta sitten, kun oikeasti tuntuu siltä. Liian usein ihmiset vaihtavat uuteen kitaraan mikkejä ihan vain merkkejä ja netistä ongittuja speksejä ja kokemuksia tiiraten. Jos mikit toimivat omaan käyttöön ja oman korvan mukaan, niin anna niiden olla. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Generic L 30.04.2004 21:41:18 | |
---|
Joo siis en ajatellutkaan heti niitä mikkejä vaihtaakkaan.... Jos ne soundaa hyvältä niin miks niitä nyt sitte vaihtais.... Kiitti muuten tiedoista ja vinkeistä... vinkkejä ja ehdotuksia saa vieläkin pommittaa! Eikö kenelläkään tosiaan ole kokemusta tästä kitarasta??? Ja muuten, vielä värejä ajattelin että onko teidän mielestä sen arvoista että maksaa noin 150-200 € ekstraa että kitara on blue swirl värinen?? Mun mielestä se on NIIN PIRUN SIISTI!!! Mut se hintaero on tosiaan AIKA iso.... |
Kitaravirtuaali 30.04.2004 21:54:18 | |
---|
Ja muuten, vielä värejä ajattelin että onko teidän mielestä sen arvoista että maksaa noin 150-200 € ekstraa että kitara on blue swirl värinen?? Mun mielestä se on NIIN PIRUN SIISTI!!! Mut se hintaero on tosiaan AIKA iso.... On iso hintaero juu, mutta jos ajattelit sillä soittaa pitemmänkin periodin, niin kyllä mielestäni kannattaa maksaa siitä, että kitara on mieleinen. Itse kyllä kallistuisin siihen Translucent Blackiin... *slurps*. Tyypillinen onnettomuus: "viuh-kops-fiddu-sori-piipaa" -SURf
Elkee enää mitään myykö, rahat loppu perskeles! | IMIK #10 |
Generic L 30.04.2004 22:08:25 | |
---|
Mikä ihme on transculent?? Jotain transparenttiin päin?? Missä muuten voi selailla noita eri värityyppejä ja miltä ne näyttää?? Jacksonin kotisivulla lukee mitkä värit on olemassa millekkin kitaralle mutta siellä ei oo miltä ne värit näyttää.... En jaksais enää mitään tummaa solid väristä tai sen tyyppistä kitaraa ku mun molemmat nykyiset skebat on tummansiniset ja ne on niin tylsän näköiset.... Se blue swirl on kyllä aivan helvetin siisti!!! Sen värin olen nähnyt uusimmassa Jackson esitteessä, tosin kitara oli KV10X mut sama värihän se on.... Ja se ois sitte niin kallis kitara että kyllä aioin sillä jatkossakin soittaa.... |
Fortune 30.04.2004 22:09:37 | |
---|
Transparent=näkymätön, translucent=läpikuultava. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
outo_O 30.04.2004 22:10:16 | |
---|
Käypäs kattomassa tuolta meikän kitara, tulee varmaan myyntiin kohta puoliin, kun sille ei ole enää käyttöä. Tosin siinä on floikka, mutta senhän lukitsee käden käänteessä. http://www.edu.lahti.fi/~tsalomaa/bc%20rich/ Ilmottele jos kiinnostaa. Interviewer: "ok, how long is band been together as Metallica?"
James: "All since we started" |
Generic L 30.04.2004 22:10:22 | |
---|
Transparent=näkymätön, translucent=läpikuultava. Mut miltä se näyttää? |
Generic L 30.04.2004 22:15:09 | |
---|
Käypäs kattomassa tuolta meikän kitara, tulee varmaan myyntiin kohta puoliin, kun sille ei ole enää käyttöä. Tosin siinä on floikka, mutta senhän lukitsee käden käänteessä. http://www.edu.lahti.fi/~tsalomaa/bc%20rich/ Ilmottele jos kiinnostaa. Toi on muuten tosi hieno kitara!! Miksi myyt sen?? Onko tuo just transculent vai?? Pirun siisti se ainaki on |
Kitaravirtuaali 30.04.2004 22:21:16 (muokattu 30.04.2004 22:22:30) | |
---|
Se translucent black -malli on se DKMG-malli tuolla sivulla. Että son hiano ainakin minun silmään. Ohos, tuossa DKMG-mallissa on floikka. Luulisi tosin saavan myös tuon kiinteätallaisen mallin tuolla värillä. Tyypillinen onnettomuus: "viuh-kops-fiddu-sori-piipaa" -SURf
Se translucent black -malli on se DKMG-malli tuolla sivulla. Että son hiano ainakin minun silmään. Onhan se siisti! Ensin ajattelin että MUSTAHAN SE OLLA PITÄÄ!!! ROCK ROCK!! Mut sit ajattelin että värikkäämpi kitara ois tosi siisti! Koittakaapa löytää jostain se cobalt blue swirl väri, se on pirun siisti |
Kitaravirtuaali 30.04.2004 22:25:25 | |
---|
Tiedän tuon värin kanssa. Komiahan se on, mutta niin on myös Crimson Swirl ja Silver Swirl. Eli puna-musta ja hopea. Tyypillinen onnettomuus: "viuh-kops-fiddu-sori-piipaa" -SURf
Generic L 30.04.2004 22:27:49 | |
---|
Tiedän tuon värin kanssa. Komiahan se on, mutta niin on myös Crimson Swirl ja Silver Swirl. Eli puna-musta ja hopea. Missä ihmeessä tommosia värivariaatioita saa kattoa? Taikka olet sitten musaliikkessä nähnyt kenties? |
Kitaravirtuaali 30.04.2004 22:37:54 | |
---|
Tyypillinen onnettomuus: "viuh-kops-fiddu-sori-piipaa" -SURf
outo_O 30.04.2004 22:40:20 | |
---|
Toi on muuten tosi hieno kitara!! Miksi myyt sen?? Onko tuo just transculent vai?? Pirun siisti se ainaki on Transparent, translucent, its all the same.. Myyntiin menee koska taloon tuli kipson, ja muutenkin kuvottaa tuo sininen väri ja ultra lipevä ulkönäkö. Mielipide asioita siis. Floikka ei virettä heittele, ja mikit on säröhommiin täysin asialliset. Hyvä kitara, kova kotelokin löytyy. Tekisi mieli jotain stratoa myös, tyyliin henkka. Interviewer: "ok, how long is band been together as Metallica?"
James: "All since we started" |
askomiko 30.04.2004 22:45:25 | |
---|
Transparent=näkymätön, translucent=läpikuultava. Transparent = läpinäkyvä. |
Cort87 01.05.2004 11:49:55 | |
---|
Kyselehän tuolta Lauri666:lta tuosta kitarasta. Siltä löytyy kyseinen keppi, floikallisena tosin, mutta eiköhän se osaa antaa infoa ja mielipiteitä. " Ei ole tärkeää miten soitat , vaan MILLÄ soitat " -Rocco007 |
Fortune 01.05.2004 12:03:19 | |
---|
Transparent = läpinäkyvä. Niin muuten onkii, mitähän minä olen eilen täällä oikein riehunut. Eli invisible=näkymätön :) "Look behind you, a three-necked guitar!" |