777 30.04.2004 15:23:55 | |
---|
Sain pitkästä aikaa tehtyä uuden sanoituksen, eli viitsisikö joku arvostella tän. Paholaisnainen A1 Hän kulkee kaduilla hän kulkee kaduilla ja houkuttelee uhrejaan keinoilla irstailla pahoilla ja meistä tulee hänen orjiaan B1 Joku tekee kaikki työt minä hänen himonsa tyydytän yöt hän hallitsee ja vallitsee meitä surkeita tukahduttaa tunteita KERTSI Hän on paholaisnainen pirun tytär pahin syöjätär ja mä haluan häntä vaikka hällä on sarvet ja häntä hän on paholaisnainen A2 Hän haluaa minua hän haluaa minua ja lähentelee kuiskailee tekoja irstaita kauniita ja hän minua uudestaan suutelee KERTSI B2 Kaksin ollaan minä ja hän ja yksin himonsa tyydytän hän hallitsee ja vallitsee minua surkeaa tunteeni tukahduttaa KERTSI C Hän silti rakas on minulle mutta minä tuskin hänelle tahtoo hän vain minulta sitä mitä saa ei muilta KERTSI KERTSI jonka lopuksi pienen tauon jälkeen: Aivan Hän on PAHOLAISNAINEN Rock`n Roll is all and everything else fall !!! |
seitikki 30.04.2004 18:50:32 | |
---|
Mielestäni ihan hjyvä, mutta miksi hän tukehduttaa tunteesi? Ihan hyvältä sekin kuulostaa mutta en henk.koht ymmärtäny....silleen niinko...:) "-Olet viimeinen tikkumakkara!!" -Lillianna |
On se tosiaan ihan hyvä, mutta ehkä kertsiä veivataan liiaksi tuossa lopussa. |
777 01.05.2004 10:56:22 | |
---|
Mielestäni ihan hjyvä, mutta miksi hän tukehduttaa tunteesi? Ihan hyvältä sekin kuulostaa mutta en henk.koht ymmärtäny....silleen niinko...:) En itsekkään ole ihan varma. Taisi olla silloisen sekavan mielentilan aiheuttama. Nii ja kiitti kommentista. Rock`n Roll is all and everything else fall !!! |
ganesha 03.05.2004 16:00:37 | |
---|
elämä lyhyt ja taide pitkästyttävää. "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |