Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: mistähän alkuperäisiä minidisc levyjä?
1
MarkoA
04.02.2013 11:44:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen kovin tykästynyt vanhaan minidisc soittimeen ja alkanut pohtia oliko niitä alkuperäisiä myynnissä minkään vertaa? Jos joku keksii mistä hakea niin linkkiä kiitos! Ensimmäisen sukupolven soittimella toimivia mieluusti. Nuo levyt on niin helppoja ja näppäriä pyöritellä, että kelpais useampikin. Rock- proge - blues akselilta musaa haeskelen.
 
Positiivista sen olla pitää!!!
Numb
04.02.2013 11:51:20
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MarkoA: Olen kovin tykästynyt vanhaan minidisc soittimeen ja alkanut pohtia oliko niitä alkuperäisiä myynnissä minkään vertaa? Jos joku keksii mistä hakea niin linkkiä kiitos!
 
http://www.konttoritarvikkeet.fi/tu … =78&ryhma=1&kategoria=9&tarkenne=1&
 
Amazonilla on myös.
 
Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head
MarkoA
04.02.2013 11:59:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Esitin asiani epäselvästi. Alkuperäisiä, siis musiikkia sisältäviä levyjä. Miksei myös jonkun tallenteita. Ei ole intoa alkaa tallennella lisää. Helpolla haluan päästä...
 
Positiivista sen olla pitää!!!
Kalmo
04.02.2013 12:25:36 (muokattu 04.02.2013 12:31:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vilkaisin paria googlella löytynyttä minidiscillä musaa myyvää lafkaa. 80% nimikkeistä oli tekstillä "Ei saatavana tällä hetkellä".
 
Itselläni on maanmainio Sonyn Minidisc-moniraituri, joka käyttää data-minidisc-levyjä. Olen joskus haaveillut vielä käyttäväni sitä ihan huvin vuoksi. Erinomaisimpia laitehankintojani ikinä. Ainoa miinus on, ettei ole digitaalisia ulostuloja.
 
Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300, XP, SONAR 8.5 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
reaper666
06.02.2013 07:56:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ebaystä etsinyt itsekin maiden best of beastiä. todella harvinaisia ja kalliita tuntuisi olevan :/
 
Karlsson
06.02.2013 09:00:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.discogs.com/sell/list?format=Minidisc
 
I see the danger in your eyes
Kimmo72
06.02.2013 21:18:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hö. Mä en oo edes tienny että älppäreitä on tossakin muodossa. Jännää :)
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «