Janizio 02.02.2013 19:23:08 | |
---|
esprit de corps: Yritän nyt sanoa tämän mahdollisimman asiallisesti. Sä olet vain väärässä ketjussa tuon Saarasi kanssa. Se meni jo Voice of Finlandista, anna Saaran mennä siitä eteen päin ja tuolla on nyt oma ketju hänelle. Kirjoita sinne. Annetaan tämä ketju tämän vuoden VOF:in käyttöön. Joo. Mä sanoin vähennän niin paljon kun voin, mutta väkisin en jätä nimeä mainisemista, jos se on asian havainnollistamiseksi musta helpompaa. Tokko siltä nimeltä pysytään välttymään ihan itse ohjelmassa ihan kokonaan. Suvi on toki se joka on kisassa mukana, mutta on kuitenkin hänen siskonsa ja olisin jopa yllättynyt jos ei vielä jotenkin Saara kisan aikana mainita. Sekin vielä, että kun Ela haalii nää kaikki musta tällä hetkellä kovimmat Suvin haastajat koko kisaa ajatellen. Niin Suvilla on musta oikeasti hyvätkin saumat ihan finaaliin asti, koska taitoa piisaa jo nyt kehitettävääkin on, mutta myöskin kovaa halua siihen. Kuten sanoin esim. Reetta petti ja pahasti Suvi sen sijaan ei ja mä en usko, että siellä alkaa myöskään puntti tutista ja ääni väristä tiukankaan kisan kanssa. Musta Suvi tietää siskonsa tapaan mitä osaa, mitä pitää kehittää ja luottaa osaamiseensa. Mä uskon, että kun Suvi pystyy vetää jatkuvasti taitojensa vastaamalla tavalla niin kova on kanto muiden kaskessa |
DM 02.02.2013 20:09:45 | |
---|
Onko tuo Tähkä jossain miestä vahvemmissa tuolla jatkuvasti vai mitä ihmettä. Ukko tuntuu pysähtelevän jopa kesken lauseidensa ja jäävän tuijottamaan tyhjyyteen kuin loputtoman euforian hyökyaallon piiskatessa persuksia. Ei todella vaikuta millään mittarilla siltä kukolta, joka vetää radiossa Kesä Eletään 100% antaumuksella. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
Osteri 02.02.2013 20:28:51 | |
---|
No Tähkä on taiteilija ja sellaisillehan tulee koko ajan luomishetkiä mikä sitten meille tavallisille ihmisille näkyy hieman poissaolevina hetkinä..... Niin se varmaan on..kai ? Kirjoitan.....siis ehkä en just nyt soita.... |
Tupuna 02.02.2013 21:50:52 | |
---|
Voisko jo ihan oikeesti vaikkapa blokata janiziolta vastausmahdollisuuden tähän ketjuun? Ei kestä. Minua kiinnostaisi porukan mielipiteet ihan jostain muusta kuin Saara Aallosta, eikä tuota kirjoitustyyliäkään jaksa. Suomi24:n keskustelu olisi janiziolle parempi paikka. Niin, edelleen Jepa Lambertin What's going on toimi viime kerralla. Olen muuten huomannut, että 4 tuolia on kääntynyt ainoastaan Thomas Höglundille. Jo se kertoo tästä kaudesta jotain, eli niin huikeita laulajia ei ole tälle kaudelle saatu kuin viimeksi. Ja jos joku vastaa tähän kommenttiin jotain Saara Aallosta, hajoan. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Misse 02.02.2013 22:51:57 | |
---|
Tupuna: Olen muuten huomannut, että 4 tuolia on kääntynyt ainoastaan Thomas Höglundille. Jo se kertoo tästä kaudesta jotain, eli niin huikeita laulajia ei ole tälle kaudelle saatu kuin viimeksi. Ja musta tuomarit on alkaneet ilmeisesti tuntemaan toistensa makua ja odottamaan että se joku muu kääntyy. Tai sitten se tosiaan johtuu laulajien tasosta, en tiä, ei ne musta viime vuonnakaan niin kovin ihmeellisiä olleet tässä vaiheessa. Allekirjoitus ja nimen selvennys |
embe 03.02.2013 13:26:53 | |
---|
Topa-: viime jakson "tulkitsija" oli ihan hauska, mutta toi gospel-tyttö, joka yritti laulaa kuin musta nainen ei ihan toiminu. Ei vaan lähe kovin monelta suomalaiselta uskottavasti noi soul-maneerit. Samaa mieltä tuosta gospel-tytöstä. Ad-libbejä kutsutaan ad-libeiksi siksi, että ne improvisoidaan. Ne tulevat luonnostaan ja ovat parhaimmillaan osuvia koristeita biisissä. Mutta tuon naisen tekemät niekut kuulostivat väkinäisiltä, harjoitelluilta ja ennenkaikkea jäykiltä. Hyvin tehtynä niiden kuuluisi tavallaan soljua, niin kuin vesi. You have to stop the Q-Tip when there's resistance. |
Tupuna 03.02.2013 15:43:54 | |
---|
embe: Samaa mieltä tuosta gospel-tytöstä. Ad-libbejä kutsutaan ad-libeiksi siksi, että ne improvisoidaan. Ne tulevat luonnostaan ja ovat parhaimmillaan osuvia koristeita biisissä. Mutta tuon naisen tekemät niekut kuulostivat väkinäisiltä, harjoitelluilta ja ennenkaikkea jäykiltä. Hyvin tehtynä niiden kuuluisi tavallaan soljua, niin kuin vesi. Mä olen eri mieltä väkinäisyydestä, mutta turha kai tästä on lähteä väittelemään. Jepan esitys oli perjantain taitavin laulutaidollisesti. Itse en jaksa noita rokahtavan kuuloisia pimatsuja enää ainuttakaan, ainakin tuo Johanna Pekkarinen oli ärsyttävän väkinäinen. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Boyakasha 03.02.2013 16:10:49 | |
---|
Älkää kutsuko Jenni Lambertia JEPAKSI, olkaa niin ystävällisiä. Jepa on raksaäijän nimi, ei valovoimaisen laulajattaren. Kiitos. |
eino mutku 03.02.2013 20:04:45 | |
---|
Boyakasha: Älkää kutsuko Jenni Lambertia JEPAKSI, olkaa niin ystävällisiä. Jepa on raksaäijän nimi, ei valovoimaisen laulajattaren. Kiitos. Jos Jepa haluaa olla Jepa niin ei siinä auta sanoa kuin jepajep. Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään! |
JCM 03.02.2013 22:42:21 | |
---|
Boyakasha: Älkää kutsuko Jenni Lambertia JEPAKSI, olkaa niin ystävällisiä. Jepa on raksaäijän nimi, ei valovoimaisen laulajattaren. Kiitos. Kyllä Jepa on tyttöjen nimi. En tunne yhtään äijää jota ois sanottu Jepaksi.. enkä etenkään raksaäijjää.. hoho. Joku tyttömäinen poika vois olla Jepa. |
Boyakasha 03.02.2013 22:54:30 | |
---|
Jepa on RUMA nimi. En voisi kuvitellakaan koskaan ostavani JEPA-nimisen artistin levyä. Jenni Lambertin levyn voisin ostaakin. Ja onhan naisen sukunimessä kansainvälistä myyntipotentiaalia jo valmiiksi, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. |
Tupuna 04.02.2013 07:22:24 | |
---|
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Epämuusikko 04.02.2013 08:54:23 | |
---|
Boyakasha: Jepa on RUMA nimi. En voisi kuvitellakaan koskaan ostavani JEPA-nimisen artistin levyä. Jenni Lambertin levyn voisin ostaakin. Ja onhan naisen sukunimessä kansainvälistä myyntipotentiaalia jo valmiiksi, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Älä jaksa. Toisaalta, jos nimenomaan tällaista ärsytystä hän joissain herättää niin sehän on hyvä juttu. Muistijälki on tehty, success. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
jassi 04.02.2013 09:03:30 | |
---|
Minä kyllä tuen nyt tuota Boyakashan, Boyan, näkemystä tässä. Jepa on lestadiolaisuskovaisen pikkupojan/nuorenmiehen lempinimi. Niillä on just näitä älyttömyyksiä. Päde, Sipe, Tipe, Sape ja kyl tohon Jepakin menee. Hyvin, hyvin ärsyttävää. Saara Aalto keskustelunne jää ärsyttävyydessään huimasti tämän taakse. Tare veti sitä retkua turpaan, niin että turpa rullalla. |
Boyakasha 04.02.2013 09:35:52 | |
---|
Ei ole ensimmäinen kerta tässä maailmassa, jolloin ulkopuolinen taho ymmärtää artistin imagon paremmin kuin artisti itse. |
Askr 04.02.2013 10:19:32 | |
---|
Siskon ratsastuksenopettaja oli Jepa Idman. Tällä perimällä mielikuvissani Jepa on ollut sellainen suomenruotsalaisittain pirteän ja tomeran naisen vähän vanhanaikainen kutsumanimi 1970-80-luvulta (en kyllä toisaalta oikeastaan tiedä onko ratsastaja-Jepa ruotsinkielinen) http://www.ratsastus.net/arkisto/jutut/7_2008/s8-11_heppa708.pdf |
Boyakasha: Ei ole ensimmäinen kerta tässä maailmassa, jolloin ulkopuolinen taho ymmärtää artistin imagon paremmin kuin artisti itse. Ei varmasti. Näitä väärinymmärryksiähän tapahtuu jatkuvasti ja se onkin enemmän sääntö kuin poikkeus. |
Rattata 04.02.2013 12:05:27 | |
---|
Ei mikään ihme et harva haluaa Laurin talliin. Muut tuntuu enemmän ajatella sitä mikä on laulajalle ominta. Lauri taas menee toisin päin. Niin kuin taas: "ootko laulanu suomeks? Valmistaudu et joudut." Kai se heittää sitä rantatontti-argumenttiaan noille sitten. Johan alkaa lurittelemaan itseään Novan soittolistalle. |
Boyakasha 04.02.2013 12:48:29 | |
---|
Tähkä on kyllä jännä tapaus. Ainoastaan Kaapo Kokkonen älysi taktikoida ja lähti mukaan Tähkän jämäporukkaan. |
Osteri 04.02.2013 17:39:28 | |
---|
Kaapo K ei ole se joka aikaisissa battleissa putoaa. Kaapo K on voittaja-ainesta. Kirjoitan.....siis ehkä en just nyt soita.... |