Kenraalisieni 29.01.2013 17:33:52 | |
---|
gek0: laitetaa sitten eloa tännekki... tämä on insomniumin "through the shadows" eikö vain? Kyllä vain, ole hyvä ja pistä seuraava! |
gek0 30.01.2013 14:52:51 (muokattu 30.01.2013 14:53:18) | |
---|
lastattu dynamiitilla, en välitä vittuakaan, koska kaikki kuolevat tänä iltana kutsu minua negatiiviseksi kutsu minua miksi haluat et ole mitään et koskaan ollutet koskaan tule olemaan minun vihamielisyyteni minun pyhättöni minun todellisuuteni minun pyhättöni maan alla tulen myrskyn myötä toivot ettet olisi koskaan syntynyt päin vittua oleva todellisuus minä otan sielusi ja lasken siemeneni minun vihamielisyyteni minun pyhättöni minun todellisuuteni minun pyhättöni maan alla Play to Live, Live to Die, Die to Play |
hullu_ukko 30.01.2013 17:38:01 | |
---|
Cavalera Conspiracy - Sanctuary Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia |
gek0 30.01.2013 18:07:13 | |
---|
ja se on oikein. Ole hyvä vain. Play to Live, Live to Die, Die to Play |
hullu_ukko 30.01.2013 22:43:34 | |
---|
Olemme sokeat kuolleet Silmät eivät korista päitämme Aistimme johtavat meidät painajaisiinne Vuosisatojen kuolemiin verhoudumme Faaraon ristiä tomun keskellä kannamme Kuolemattomat hevoset kuljettavat meidät hitaasti luoksenne. Läpi mustan usvan he ratsastavat Temppeliritarit - Herätkää! Rannikoilla on epätavallisen kuollutta Kauhu valtaamat surevat äidit jättävät jälkikasvunsa temppeliritarien huomaan He nousevat merestä Keskiyöllä näet palkinnon Tolppaan sidottu neitsyt huutaa Läpi mustan usvan he ratsastavat Temppeliritarit - Herätkää! Tiesi johtaa linnaamme Lokit kirkuvat taivaalla Rituaali odottaa sinua Sen jälkeen ei enää mitään Juomme vertasi läpi iäisyyden Lihasi jää rapujen ruoaksi Ja sydämesi me syötämme Vesimiesten hallitsijalle Läpi mustan usvan he ratsastavat Temppeliritarit - Herätkää! Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia |
Irhvin 93 02.02.2013 20:42:07 | |
---|
Cathedral - Night of the Seagulls? |
Joo.     Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia |
Irhvin 93 03.02.2013 02:57:05 | |
---|
Mäen laella seisomme Kuluneet, harmaat takit liikkeettä Et pysty näkemään kasvoja etkä silmiä Kukkulan joka puolella Niin kauas kuin katse kantaa Kytevät rauniot Tuoksuu suitsukkeelta ja palavalta lihalta Jokainen mies tappaa sen mitä rakastaa Jokainen tämän kuulkoon Jotkut tekevän sen katkeralla katseella Toiset imartelevalla sanalla Pelkuri tekee sen suudelmalla Ja rohkea mies miekalla Luominen kostettuna, ei pelkoa jäljellä Me olemme oman täydellisyytemme esittäjiä Antaa liekkien palaa! Antaa yön hohtaa! Katso, tämä oli elämää! Se oli kaikkialla ympärilläsi Tästä eteenpäin? se on kaikki mennyttä Ja koska nyt alat tuntemaan, että olit tärkeä osa sitä Kuin jumala? ei ole mitään ilman hänen tarinaansa Eli et ole kukaan Ilman sinut luovaa maailmaa Maailma ilman loppua Tämä yö päättyi liekkeihin Kaikelle minkä he ovat tehneet meille Kaikelle minkä sinä olet tehnyt meille! |
Kenraalisieni 14.02.2013 21:15:28 | |
---|
Irhvin 93: Mäen laella seisomme Kuluneet, harmaat takit liikkeettä Et pysty näkemään kasvoja etkä silmiä Kukkulan joka puolella Niin kauas kuin katse kantaa Kytevät rauniot Tuoksuu suitsukkeelta ja palavalta lihalta Jokainen mies tappaa sen mitä rakastaa Jokainen tämän kuulkoon Jotkut tekevän sen katkeralla katseella Toiset imartelevalla sanalla Pelkuri tekee sen suudelmalla Ja rohkea mies miekalla Luominen kostettuna, ei pelkoa jäljellä Me olemme oman täydellisyytemme esittäjiä Antaa liekkien palaa! Antaa yön hohtaa! Katso, tämä oli elämää! Se oli kaikkialla ympärilläsi Tästä eteenpäin? se on kaikki mennyttä Ja koska nyt alat tuntemaan, että olit tärkeä osa sitä Kuin jumala? ei ole mitään ilman hänen tarinaansa Eli et ole kukaan Ilman sinut luovaa maailmaa Maailma ilman loppua Tämä yö päättyi liekkeihin Kaikelle minkä he ovat tehneet meille Kaikelle minkä sinä olet tehnyt meille! Kokeillaas taas herättää tää ketju henkiin, onko kyseessä Vesanian The Dawnfall? |
Irhvin 93 15.02.2013 17:09:30 | |
---|
Kenraalisieni: Kokeillaas taas herättää tää ketju henkiin, onko kyseessä Vesanian The Dawnfall? Juurikin se! |
Kenraalisieni 15.02.2013 18:58:09 | |
---|
Irhvin 93: Juurikin se! He luulevat tietävänsä kuka minä olen Kaikki mitä he tietävät on että rakastan tappamista Naama alas, kuollut maassa Löydä minut ennenkuin toinen löytyy Minä tulen henkiin pimeydessä Jätetty murhattavaksi ja nimettömäksi Kuollut, ei haudattu ja mätä Hyönteiset ovat puoliksi syöneet Hän oli niin kaunis Minun piti tappaa hänet! Sidoin hänet Ja teippasin suun kiinni Ei pystynyt huutamaan Raiskattu väkivaltaisesti Köysi tiukka, hänen kurkun ympärillä Hänen keho nykii Kun hän tukehtuu Kuristuminen aiheutti hänen kuolemansa Aivan kuin kaikkien muiden Raiskattu ennen ja jälkeen kuoleman Riisuttu,alasti,kidutettu He ovat kaikki kuolleet, he ovat kaikki kuolleet He ovat kaikki kuolleet, kuristettu |
hullu_ukko 15.02.2013 19:40:47 | |
---|
Kenraalisieni: He luulevat tietävänsä kuka minä olen Kaikki mitä he tietävät on että rakastan tappamista Naama alas, kuollut maassa Löydä minut ennenkuin toinen löytyy Minä tulen henkiin pimeydessä Jätetty murhattavaksi ja nimettömäksi Kuollut, ei haudattu ja mätä Hyönteiset ovat puoliksi syöneet Hän oli niin kaunis Minun piti tappaa hänet! Sidoin hänet Ja teippasin suun kiinni Ei pystynyt huutamaan Raiskattu väkivaltaisesti Köysi tiukka, hänen kurkun ympärillä Hänen keho nykii Kun hän tukehtuu Kuristuminen aiheutti hänen kuolemansa Aivan kuin kaikkien muiden Raiskattu ennen ja jälkeen kuoleman Riisuttu,alasti,kidutettu He ovat kaikki kuolleet, he ovat kaikki kuolleet He ovat kaikki kuolleet, kuristettu Cannibal Corpse - Stripped,Raped And Strangled Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia |
Kenraalisieni 15.02.2013 21:22:56 | |
---|
hullu_ukko: Cannibal Corpse - Stripped,Raped And Strangled Jep, seuraava kehiin. |
hullu_ukko 16.02.2013 00:12:47 (muokattu 16.02.2013 14:34:38) | |
---|
Jumalan lapsista jokaisen on kuoltava, kerjäläisten ja kuninkaiden, kruunun vannoutuneiden vihollisten miehistä synnittömimpien, kuin myös Petoa sielussaan kantavien Sillä hauta on vääjäämätön, hauta on kaikki Oi kuolema, missä ovat hampaasi, jotka kaluavat tarujen sankareiden luita? Oi kuolema, missä ovat kyntesi, jotka tarttuvat minuun haudan takaa? Onko sinulla oikeus murskata papisto, riistää pyhyys heidän saarnoistaan, polttaa tuhkaksi hurskaiden kirjoitukset ja hävittää Jumalan sana? Uskon, että on. Valtaako pelko pakanoiden sydämet, kun he tuntevat hengityksesi niskassaan? Ja jumalat, he vaikenevat, eikä aurinko enää loista taivaalla Oi kuolema, en ole valmis haudan lepoon, joten muuta rastusi suuntaa ja hellitä otettasi ohjaksista Minä en kuulu vielä hautaan Joten nouskaa, veljet! Nouskaa haudoistanne! Vapautukaa kahleistanne ja seiskää rinnallani! Joten nouskaa, veljet! Nouskaa haudoistanne! Syvinkään hauta ei kykene pitämään meitä vankeinaan! Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia |
hullu_ukko 10.03.2013 13:52:13 | |
---|
Vinkki 1: Olivat keikalla Nosturissa 9.3. Vinkki 2: Ei Absu, ei Behexen Vinkki 3: Keikan avausbiisi Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia |
radilapsi 12.03.2013 21:56:08 | |
---|
Oisko Primordialin No Grave Deep Enough? |
hullu_ukko 12.03.2013 21:58:38 | |
---|
On.   Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia |
radilapsi 20.03.2013 14:39:46 (muokattu 20.03.2013 14:41:23) | |
---|
Hetken kesti, mutta tässä tulee seuraava: Laivaamme on iskenyt valas kahdesti Nyt tarttukaa äyskäreihin ennen kuin on liian myöhäistä Suolaveden ollessa polviemme korkeudella Ajattelen ainoastaan sitä kuinka sinut syödään ensimmäisenä Sinut tullaan syömään Tilanteen ollessa näin karu sinun pitää jättää kaikki syötäväksi kelpaamaton taakse Liian moni tuuliajolla Sinä olet valittu lihanlähde Suolaveden ollessa polviemme korkeudella Ajattelen ainoastaan sitä kuinka sinut syödään ensimmäisenä Sinut tullaan syömään Laivaamme on iskenyt valas kahdesti Nyt tarttukaa äyskäreihin ennen kuin on liian myöhäistä Suolaveden ollessa polviemme korkeudella |
radilapsi 27.03.2013 20:09:49 | |
---|
Eipä ole tullut arvauksia, joten heitänpä vinkin ilmoille: Levyä, mistä tuo lainaamani lyriikanpätkä tulee, painettiin yhteensä 1000 kappaletta ja 50 ensimmäisessä kappaleessa tuli mukana täpläkidushain (Broadnose sevengill shark) hammas. |
radilapsi 25.04.2013 19:52:07 | |
---|
No eikö vieläkään? Noh, lisää vinkkejä: 1) jokaisella biisillä tällä levyllä "toisena nimenään" jonkin eliön nimi latinaksi. 2) levyllä vierailee mm. Anneke van Giersbergen. |