Vaihtovirta 02.02.2013 11:44:58 | |
---|
Ehkä pointti on siinä, että täällä pitäisi keskustella tästä tuotantokaudesta. Perusta tuonne pop-puolelle Saara Aalto ketju, niin tuskin kukaan tulisi kitisemään vaikka kuinka (yksinäsi) hehkuttaisit häntä maasta taivaisiin.. |
Janizio 02.02.2013 11:51:44 (muokattu 02.02.2013 12:05:32) | |
---|
Mä en ala väkisin sen nimen sanomista välteleen, jos se käy esimerkistä tai asiaa kuvamaan hyvin niin sanon sen, mutta oikeuttaakos se että pidän siitä ja sen musasta paljon haukuun sairaaksi kysyn vain Ja meinaatteko että vaikka lopettaisin Saaran nimen sanomisen kokonaan, että sitä ei tässä vielä kuulla. Eiköhän niin kauan ku Suvi mukana olo jo takaa sen, että vertauksia Saaran kuullaan ja jotain sellaista ja tiedä vaikka sit näitä viime kauden menestyjiä otetaan esiintyyn live-lähetysten tauolle ja ns. Saara nähään omalla tapaa ihan fyysestikin tällä kaudella, joka on jopa aika todennäköistä, että näitä viime vuoden kisaajia käy sit väli ajoilla Logomossa laulamassa. Se sit ketkä kuka tietää Siks nyt toivonkin, että ette nyt ainakaa sen takia Suvia ala dissaan ja haukkuun ja pudota kisasta pois et on Saaran sisko jos ette Saarasta viime vuonna tykännykään, koska sitä on välillä jo kuullu et Saarasta rakennetaan jotain ihme riippa kiveä Suvin harteille ja se on musta aika inhottavaa |
Topa- 02.02.2013 12:06:01 | |
---|
Kahta viimesintä jaksoa en oo pystyny katsomaan loppuun asti, 5/5. myötähäpeän määrä on suunnaton. viime jakson "tulkitsija" oli ihan hauska, mutta toi gospel-tyttö, joka yritti laulaa kuin musta nainen ei ihan toiminu. Ei vaan lähe kovin monelta suomalaiselta uskottavasti noi soul-maneerit. |
Osteri 02.02.2013 12:08:01 | |
---|
Anna-Kaisa Riitijoki oli mielenkiintoinen tulkitsija. Tykkäsin todella tuollaisesta soundista vaikka hieman arkuutta ja jännitystä siinä olikin mukana. Jatko sitten näyttää tanakoituuko ääni vai ei. Ehdottomasti tämän kauden kiinnostavimpia tulokkaita. Go Anna-Kaisa, go ! Kirjoitan.....siis ehkä en just nyt soita.... |
esprit de corps 02.02.2013 12:35:07 | |
---|
Janizio: ja tiedä vaikka sit näitä viime kauden menestyjiä otetaan esiintyyn live-lähetysten tauolle ja ns. Saara nähään omalla tapaa ihan fyysestikin tällä kaudella, joka on jopa aika todennäköistä, että näitä viime vuoden kisaajia käy sit väli ajoilla Logomossa laulamassa. Se sit ketkä kuka tietää Onko sinulla siis tietoa tästä? Vaikuttaa siltä, että olet hyvin lähellä Saaran lähipiiriä. Jos olen väärässä, ei se mitään, en minä tuomitse ketään. "Itse näin aika vasta unta jossa olin apina apinalaumassa. Hitto se oli siisti tunne hyppiä aivan helvetin korkeissa puissa oksalta toiselle / tyhjyyteen, samalla kun takaraivossa jyskyttää tunne että kohta syödään banaaneja." -Adrift- |
Janizio 02.02.2013 12:50:35 | |
---|
Ei oo ns. sisäpiirin tietoa siitä et esim. Saara esiintyis tänä vuonna live-lähetysten tauoilla, mutta pidän vaan sitä suht todennäköisenä, että ainakin joku viime vuoden menestyjistä siellä nähään. Enkä erikoisemmin ole mitenkään Saaran lähipiiristäkään. Okei! Ehkä meillä on ns. vähän läheisempi fani suhde kuin ns. perus fanilla mutta ei muuta. |
Rhapa 02.02.2013 13:13:50 | |
---|
Toivottavasti näitä Saaralässytyksiä aletaan jo pikkuhiljaa siivoamaan tästä ketjusta. Eiköhän se ole tämän ketjun osalta jo loppuun kaluttu aihe. Joku ehdottikin, että perustaa oma ketju, jos siitä pitää koko ajan olla huutelemassa. |
Wiitala 02.02.2013 13:19:18 | |
---|
Janizio: Ehkä meillä on ns. vähän läheisempi fani suhde kuin ns. perus fanilla mutta ei muuta. Okei... Tätä kannattaisi ehkä kysyä myös Saaralta. :) "Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin." |
esprit de corps 02.02.2013 13:19:41 | |
---|
Niin, Janizio, kun sinä kirjoitat ainoastaan tähän ketjuun Saarasta (tai en ainakaan ole muualla törmännyt), minun päässäni hän on nyt vain Voice of Finland-Saara. Jos hän tosissaan haluaa olla vakavasti otettava artisti ja jos sinäkin haluat, että hänestä sellainen tulisi, miksi jauhaa tätä VOF-ketjussa? "Itse näin aika vasta unta jossa olin apina apinalaumassa. Hitto se oli siisti tunne hyppiä aivan helvetin korkeissa puissa oksalta toiselle / tyhjyyteen, samalla kun takaraivossa jyskyttää tunne että kohta syödään banaaneja." -Adrift- |
Topa- 02.02.2013 13:43:17 | |
---|
esprit de corps: Niin, Janizio, kun sinä kirjoitat ainoastaan tähän ketjuun Saarasta (tai en ainakaan ole muualla törmännyt), minun päässäni hän on nyt vain Voice of Finland-Saara. Jos hän tosissaan haluaa olla vakavasti otettava artisti ja jos sinäkin haluat, että hänestä sellainen tulisi, miksi jauhaa tätä VOF-ketjussa? sehän on VoF-saara, talent-saara, kultti-saara ja idols-saara. |
sticky fingers 02.02.2013 14:05:28 | |
---|
Janizio:... Siks nyt toivonkin, että ette nyt ainakaa sen takia Suvia ala dissaan ja haukkuun ja pudota kisasta pois et on Saaran sisko jos ette Saarasta viime vuonna tykännykään, koska sitä on välillä jo kuullu et Saarasta rakennetaan jotain ihme riippa kiveä Suvin harteille ja se on musta aika inhottavaa Come on :D! Miksi kukaan alkaisi tämän perusteella Suvia dissaamaan? Eihän tässäkään Saaraa dissata, vaan ihmetellään sun fanaattista suhtaumista Enkä mä tuossa aiemmin tarkoittanut sua sairaaksi haukkua, ehkä valitsin sanani huonosti. Tuo suhtautumisesi Saara Aaltoon on kuitenkin aika sairaalloinen minun mielestäni. ... |
Linnunlaulupuu 02.02.2013 14:38:03 | |
---|
Topa-: sehän on VoF-saara, talent-saara, kultti-saara ja idols-saara, lidl-saara "Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
Janizio 02.02.2013 16:41:23 | |
---|
sticky fingers: Come on :D! Miksi kukaan alkaisi tämän perusteella Suvia dissaamaan? Eihän tässäkään Saaraa dissata, vaan ihmetellään sun fanaattista suhtaumista Enkä mä tuossa aiemmin tarkoittanut sua sairaaksi haukkua, ehkä valitsin sanani huonosti. Tuo suhtautumisesi Saara Aaltoon on kuitenkin aika sairaalloinen minun mielestäni. Okei! Mut varoitan silti, että ei kannata edes vihjailla tollaista kun sulla/kellään muullakaan ei mitään tietoo siitä miten asiat on oikeasti ja samoin sille yhdelle jolla rupes näköjään mielikuvitus laukkaan heti liian pitkälle niin Saaralta ei tarvi kysyä mitään. Asiat on ajantasalla ja narut käsissä. Kannatta tollasetkin yli vilkkaat mielikuvitukset pitää kurissa.' Mä en ole ihan mikään teini enää. Enkä näin ihan tyhmä. Sulonen se on ja muutenkin fantsu persoona, mutta järjen käyttö on sallittua. Lopettakaa tollasetkin vihjailut, kun ette tiedä todellisuudesta mitään. Millästavalla se on kummalista, että joskus keikkojen jälkeen mahdollisuuksien mukaan saatetaan rupatella hetki tai pidempikin. Onkos siin jotain outoa. Ei kai tietääkseni. Oikeestaan miten se teille kuulluu, millaiset välit mulla ja Saaralla on, vaikka oltais yhteen menossa, jota nyt ei koskaan tapahdu, mutta sillä nyt ei niin väliä niin mitä se teille kuuluu. |
Secreterial 02.02.2013 16:49:24 (muokattu 02.02.2013 16:50:05) | |
---|
Janizio: Oikeestaan miten se teille kuulluu, millaiset välit mulla ja Saaralla on, vaikka oltais yhteen menossa, jota nyt ei koskaan tapahdu, mutta sillä nyt ei niin väliä niin mitä se teille kuuluu. No ei varmaan sitten jumalauta kannata hehkuttaa joka hemmetin sivulla, kuinka mahtava ja ihana ja paras ja super ja paras ja huippu jajajajaja Saara on, jos et kestä, että siitä porukka vähän nakkaa takasin. Vähän sama kuin joku teini uhoaa, kuinka kova ja mahtava joku bändi on. Saara on menneen kauden artiseja - ei liity mitenkään tähän kauteen. Son okei, että sä tykkää siitä, mutta ei sitä tartte sentään joka välissä hehkuttaa. Tai no oikeastaan oon vähän pettynyt, että ei tullu sivun mittasta raporttia lumilinnakeikasta... Eikä sulla nyt oikeastaan oo varaa mistään vihjailuista huudella, itseän lähes syytit jotain (sepistiä??) koulukiusaajaks muutama sivu takaperin... "I never bluff" - Cordell Walker |
Linnunlaulupuu 02.02.2013 16:51:42 | |
---|
Janizio: Okei! Mut varoitan silti, että ei kannata edes vihjailla tollaista Tuleeko muuten silverbankista "ihmisiä" "käymään"? "Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
Kimmo72 02.02.2013 16:57:49 | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Janizio 02.02.2013 16:58:39 (muokattu 02.02.2013 16:59:12) | |
---|
Secreterial: No ei varmaan sitten jumalauta kannata hehkuttaa joka hemmetin sivulla, kuinka mahtava ja ihana ja paras ja super ja paras ja huippu jajajajaja Saara on, jos et kestä, että siitä porukka vähän nakkaa takasin. Vähän sama kuin joku teini uhoaa, kuinka kova ja mahtava joku bändi on. Saara on menneen kauden artiseja - ei liity mitenkään tähän kauteen. Son okei, että sä tykkää siitä, mutta ei sitä tartte sentään joka välissä hehkuttaa. Tai no oikeastaan oon vähän pettynyt, että ei tullu sivun mittasta raporttia lumilinnakeikasta... Eikä sulla nyt oikeastaan oo varaa mistään vihjailuista huudella, itseän lähes syytit jotain (sepistiä??) koulukiusaajaks muutama sivu takaperin... Mä myönnän et se oli yli lyönti ja asiatonta ja pyydän anteeksi sitä koko tän palsta väeltä, mutta ihan yhtä vakavaa on syyttää mua sairaaksi vain Saaran fanittamisesta, kun siin ei oo mitään sairasta. Et en oikeesti roiku sen helmassa kiinni joka keikan jälkeen, vaikka nyt puhun siit paljon, niin siin ei ns. live tilanteessa ja fyysisesti ole mitään erikoista |
Dream_eater: Nyt vittusaatanaperkele lopetatte tässä ketjussa höpisemisen tosta S. Aallosta. Tässä on tarkoitus keskustella Voice of Finland 2013 kaudesta ja edellä mainittu henkilö ei siihen kuulu. Olkaa hyvät, ja siirtykää tänne http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=3&t=215377& Mutta S. Aaltohan on tällä kaudella. *rimshot* "Kaikkien mielessä ohjelmaa katsoessa oli tietenkin pillu- ja mikä menee sinne kätevästi? Sisilisko. Noniin. Se siitä toisesta tempusta." -Gleb91 |
Janizio 02.02.2013 17:48:59 | |
---|
Mut joo mä lupaan yrittää hillitä Saaran nimen mainitsemista, mutta väkisin en sitä viesteistä pois jätä, mutta voisitte tekin vastaavasti hillitä sitä, että joka kerta ei tarvi siihen tarttua. Etenkin silloin kun se on viesitssä täysin sivu seikka ja korkeintaan kuvaava/esimerkki/havainnollistamis elementti eikä mikään hehkutus, niin miksi niissä pitää ihan tarkoituksella tarttua Saaraan ja sitten ainakin jollain tapaa vähintään pikku piruilla. Musta sekin on aika asiatonta. |
esprit de corps 02.02.2013 18:16:20 | |
---|
Janizio: Mut joo mä lupaan yrittää hillitä Saaran nimen mainitsemista, mutta väkisin en sitä viesteistä pois jätä, mutta voisitte tekin vastaavasti hillitä sitä, että joka kerta ei tarvi siihen tarttua. Etenkin silloin kun se on viesitssä täysin sivu seikka ja korkeintaan kuvaava/esimerkki/havainnollistamis elementti eikä mikään hehkutus, niin miksi niissä pitää ihan tarkoituksella tarttua Saaraan ja sitten ainakin jollain tapaa vähintään pikku piruilla. Musta sekin on aika asiatonta. Yritän nyt sanoa tämän mahdollisimman asiallisesti. Sä olet vain väärässä ketjussa tuon Saarasi kanssa. Se meni jo Voice of Finlandista, anna Saaran mennä siitä eteen päin ja tuolla on nyt oma ketju hänelle. Kirjoita sinne. Annetaan tämä ketju tämän vuoden VOF:in käyttöön. "Itse näin aika vasta unta jossa olin apina apinalaumassa. Hitto se oli siisti tunne hyppiä aivan helvetin korkeissa puissa oksalta toiselle / tyhjyyteen, samalla kun takaraivossa jyskyttää tunne että kohta syödään banaaneja." -Adrift- |