Aihe: Hevikeppi 500e
1 2
n1k0u
01.02.2013 20:53:59
ruikku20: Ei kummastakaan kokemusta oo mulla, mutta vastaan silti.

Ei edelleenkään mulla toimi tuo toinen linkki joka on Ilmeisesti siihen Epiin. Onko sama? http://www.thomann.de/fi/epiphone_1984_explorer_ebony.htm
Tuon kitaran hyvänä puolena ois kiinteä talla. Jos et floikkaa tarvii niin turha siitä on sitten maksaa lisähintaa. Toisekseen mulla ei oo mitään hajua minkä laatunen tuossa deanissa on tuo floikka. Lisenssifloikka se ainakin on, eli ei VÄLTTÄMÄTTÄ kovin hyvä.
Jos jollakin on kokemusta niin kertokoon hän.

En tiiä paljo sulla on soittoa takana ja tiedätkö miten säädöistä, mutta ainakaan ensimäiseen kitaraan en suosittele mitään kurafloikkaa, jos sitä siis aijotaan myös käyttää. Itse ostin ekaan kitaraan floikan ja kyllä mä sillä oon pärjänny, mutta se on tosiaan aikatavalla erilainen kuin tuo floikka. Jos on kätevä käsistään niin sillonhan tietty onnistuu vaikka minkälaiset modaukset, mutta niistä ei oo kyllä tässä ketjussa puhuttu mitään joten menee vähän tämäkin nyt ohi :D

Lopulta, jos itse joutuisin valinnan tekemään, ottaisin Epiphonen, tallan ja mikkien takia. Mutta, koska sä olet ostamassa kitaraa niin sun täytyy myös itse tehdä päätös. Voijaanhan me sulle suositella vaikka minkälaisia kitaroita, mutta se ei silti takaa, että sä niistä tykkäisit itse. Tuskin kummallakaan metsään menet, on nuo kuitenkin jo sen verran arvoikkaita pelejä.

Niin ja muista tsekkailla sitä toria!

joo ei toi floikka kovin tarpeellinen ittellä oo ja toi kitara sattu vaan oleen halvin dean jossa on dimebucker joten valittin sen ja toi floikka olis vaan bonusta muttei mitenkään tarpeellinen. juuri tota epiphonee tarkotin
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)