Aihe: Voice of Finland
1 2 3 4 556 57 58 59 60112 113 114 115 116
JCM
01.02.2013 15:19:16

Osteri: Kyllä. Hänessä olis ainesta Suomen Pat Benatariksi jollaista rock-mimmiä täällä ei ole. Harmittaa vaan kun on väärä tyyli ja esittää tuota tusinapoppia-mitälie. Loistava laulaja kuitenkin.

Niin minäkin ajattelin alkuun.

Taitaa olla loppujen lopuksi tuollainen "tartun joka tilaisuuteen mikä vastaan tulee ja muutan tyyliäni tilanteen vaatimaksi" -tyrkky. Oon äärimmäisen pettyny tähän UMK-rooliin.
Janizio
01.02.2013 16:28:45 (muokattu 01.02.2013 16:30:14)
JCM: Niin minäkin ajattelin alkuun.

Taitaa olla loppujen lopuksi tuollainen "tartun joka tilaisuuteen mikä vastaan tulee ja muutan tyyliäni tilanteen vaatimaksi" -tyrkky. Oon äärimmäisen pettyny tähän UMK-rooliin.

Mulle tuli Voicessa yhdellä tapaa vähän samanlainen fiilis Kristasta. Tuputti ja tyrkytti ja piti niin kauan ku oli mukana niin pönkittää sanallisesti itseensä. Oli oikeestaan ainut joka persoonaltaan viime kaudella ärsytti.

No pikkasen vedän takas nyt kun oli joku aika sit Tartu Mikkiin ohjelmassa niin oli jotenkin ns. rauhallisemman oloinen. Oliskos sitten niin, että kun on saanut tuulta purjeisiin niin ei tarvi enää itteensä ns. yli tyrkyttää, niin oli sitä mielyttävempi katsoa/kuunnella siellä kun Voicessa. Toki en kyllä tuu varmaan ikänä kamalasti dikkaan.

Mun valinta meidän viisuedustajaksi oli tälle vuodelle Diandra
Lennu
01.02.2013 17:26:02

Diandran stailaajalle vaan kenkää.
no is any good musics maked anymore...
Osteri
01.02.2013 19:09:35
En osaa ajatella että Krista Siegfrids ärsyttäisi jotenkin käytöksellään. Tyrkky? Heh..! Eikös pidäkin olla tyrkyllä ja esillä jos haluaa menestystä ja näkyvyyttä. Niinhän tämä maailma toimii eikä siinä mitään paheksuttavaa ole. Eniten ääntä = eniten esillä = eniten työmahdollisuuksia, siitä vaan.

Ihan pelkästään oma mielipide oli musiikista jota daami esittää. Noh, ehkä tulee joku muu "pat benatar" :)
Kirjoitan.....siis ehkä en just nyt soita....
Janizio
01.02.2013 20:13:15
Siis ilman muuta näkösälle itsensä pitää saada että voi päästä ns. ylös. Siinä olet ihan oikeassa. Sitä en minä tarkoittanutkaan. Yrittää saa ja pitääkin ja siitä ei missään nimessä voi Kristaa tuomita. Mä enneminkin tarkoitin sitä, että jos nyt ei suoraan sanallisesti niin sai koko ajan sen olemuksesta ja sanomisista sellaisen fiiliksen, että hei ettekö te nää mä oon tässä. Hokaatteko te mitä tarkoita?

Sit tähän jaksoon alko komeesti. Tää Määtän poikahan oli kova. Eli saatiin hyvä alotus tähän jaksoon. Ja eka mies ainakin mun korvaan joka oikeasti kuulosti joltain
Kimmo72
01.02.2013 20:21:16 (muokattu 01.02.2013 20:35:23)
Aika löysä orkesteri.

E: ihme matkijoita tässä. Se Nurmio ja nyt tää Chriss Cornell. Matkimalla ei kyl jatkoon päästä niinku nähdään.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Janizio
01.02.2013 20:48:55
Tämän kauden taso huomioden tossa Elan jengissä ei oo kohta mitään tolkkua. Tulee jo Battle vaiheessa siin jengissä tosi kovia putoamisia.

Elalla on jo monta kovaa korttia

Mikella muutama tervimmät kynät musta Suvi ja Maya

Tähkä sai nyt tänään ainakin yhden aika tervän kynän kärjen tästä Määtästä

Olisko Paulan kovin se heti ensimmäinen hevi tyyppi Railio
Vaihtovirta
01.02.2013 20:52:47
Ei ole kyllä lähtenyt vielä..no ehkä sit finaalissa..
Misse
01.02.2013 20:59:51
Mä voisin pistää puupennin likoon Deep Purple mimmin, Tea Tähtisen puolesta.
Allekirjoitus ja nimen selvennys
eino mutku
01.02.2013 21:07:01
Jepa on kyllä parasta bestiä, vaikka biisivalinta ei ollut kyllä mikään erikoinen.
Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään!
Rahkonen
01.02.2013 21:21:14

Pitäis Lauri vaan suunsa kiinni niin saattaisi joku hänet valitakin. "Tollasia miehiä mä osaan käsitellä" wtf?
"You can only talk rubbish if you're aware of knowledge." -Karl Pilkington
jigsore
01.02.2013 21:24:50

Sen ex-jääkiekkoilijan Bohemian Rhapsody -veto oli aikamoinen. Oli muistaakseni jossain muussakin laulukisassa jokunen vuosi sitten vetänyt saman ja yhtä heikosti meni taas.
Kimmo72
01.02.2013 21:29:47
Tulee tost tähkästä nykyään aina mieleen tää
http://aijaa.com/Flu15U
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Tupuna
01.02.2013 21:55:14
eino mutku: Jepa on kyllä parasta bestiä, vaikka biisivalinta ei ollut kyllä mikään erikoinen.

Jepa tämän jakson huikein.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Osteri
01.02.2013 23:15:42 (muokattu 01.02.2013 23:16:29)
Siis ihan vaan muistin virkistämiseksi laitan että mitä olis kiva kuulla tässä kisassa. Sellaista räväkkää soundia....
http://www.youtube.com/watch?v=7qUFZwJb9GA
Kirjoitan.....siis ehkä en just nyt soita....
Janizio
02.02.2013 08:01:00
On aika erillainen kausi ku viime vuonna. Todennäköisesti edes vielä Battlen jälkeen ei voi alkaa kauheesti veikkaileen kuka vois voittaa tai mennä finaaliin tai ehkä edes semifinaalisteja ei pysty veikkaan. Viime vuonna kuitenkin jo Battlesta lähtien viimeistä pysty aika paljon jopa päätteleen ja veikkaileen lopputulemaan monessa joukkueessa.

Ihan älyttömän tasaista taitoo kukaan ei oo noussu ihan ylli muiden. Eikä edes sellaista pientä joukkoo nousu yli muiden. Jokaisella on toki oma mielipiteensä kuka ehkä on ollut paras tähän menessä. Suvilla anoin ekan osan jälkeen suosikin viittani, mutta ei hänkään nyt mikään yyper huikee ollut, joten aattelin, että joku sen nappaa. No jokunen on tullu rinnalle, mutta ei ohi.

Eli hiivatin tasaista, että viime kaudellakin oli ne hyvät joita musta nyt tän kauden parhaimmisto vastaan, mutta niin kuin oon jo sanonut. Nää huikee sanan ansaitsevat puuttuvat ihan kokonaan.

Enkä usko että viimeisestä jaksosta niin huikeita löytyy, että taso ihan räjähtää. Tietty olihan sinne viime vuonnakin viimeiseen ääniratkaisee osioon ja vielä kahdeksi viimeiseksi piilotettu Saara Aalto ja Antti Matikainen, että katotaan nyt jos sinne on sokeriksi pohjalle jotain jätetty
Boyakasha
02.02.2013 09:43:36
Tupuna: Jepa tämän jakson huikein.

VITTU, yhtäkään NAISTA ei voi kutsua JEPAKSI, ellei kyseessä ole SHEMALE!!!!
sticky fingers
02.02.2013 09:56:44 (muokattu 02.02.2013 09:57:16)
Janizio: On aika erillainen kausi ku viime vuonna. Todennäköisesti edes vielä Battlen jälkeen ei voi alkaa kauheesti veikkaileen kuka vois voittaa tai mennä finaaliin tai ehkä edes semifinaalisteja ei pysty veikkaan. Viime vuonna kuitenkin jo Battlesta lähtien viimeistä pysty aika paljon jopa päätteleen ja veikkaileen lopputulemaan monessa joukkueessa.

Ihan älyttömän tasaista taitoo kukaan ei oo noussu ihan ylli muiden. Eikä edes sellaista pientä joukkoo nousu yli muiden. Jokaisella on toki oma mielipiteensä kuka ehkä on ollut paras tähän menessä. Suvilla anoin ekan osan jälkeen suosikin viittani, mutta ei hänkään nyt mikään yyper huikee ollut, joten aattelin, että joku sen nappaa. No jokunen on tullu rinnalle, mutta ei ohi.

Eli hiivatin tasaista, että viime kaudellakin oli ne hyvät joita musta nyt tän kauden parhaimmisto vastaan, mutta niin kuin oon jo sanonut. Nää huikee sanan ansaitsevat puuttuvat ihan kokonaan.

Enkä usko että viimeisestä jaksosta niin huikeita löytyy, että taso ihan räjähtää. Tietty olihan sinne viime vuonnakin viimeiseen ääniratkaisee osioon ja vielä kahdeksi viimeiseksi piilotettu Saara Aalto ja Antti Matikainen, että katotaan nyt jos sinne on sokeriksi pohjalle jotain jätetty

Lopeta jo tuo Saarasta sössötys. Hyvä laulaja on hän, ja sulla on ihan hyviä kirjoituksia, mutta toi saarahehkutus on jotenkin sairaan oloista niin, ettei sun muutakaan tekstiä voi ottaa vakavasti...
...
Janizio
02.02.2013 11:38:01 (muokattu 02.02.2013 11:41:43)
Mikä helvetin tabu teille on toi Saara Aalto nimi mun sanomana. Ihan kuin olis joku rikos multa mainita koko nimeä.

Mitäs mä äsken sitä hehkutin. Juu sanoin että oli viime vuonna jätetty sinne viimeiseen jaksoon Matikaisen kanssa ja siinä kaikki. Ehkä viittasin myös siihen, että kun jotkut on arvellu, että nää laulujärjestykset arvotaan näihin ääniratkaiseen osioihin niin en usko. Tokkopa oli sattumaa, että esim. just Saara ja Matikainen tuli viimeisten joukossa ääniratkaisee osioon.

Miks se nimi pitää joka viestistäni poimia ja alkaa nälviä, vaikka sillä nimellä ei olis kuin kuvaava tai esimerkkinä käytetty merkitys

Toisaalta on aika vakava syytös myöskin haukkua mua sairaaksi tässä aisassa et kannattas vähän mietti mistä syyttää, kun ei tiedä asian oikeasta tilasta höykäsen pöläystä. Te ilmeisesti kuvittelette oon joka keikan jälkeen missä oon käyny ku takianen Saaran helmassa kiinni, vaikka oonkin kova fani niin en mä mikään tyhmä ja sairas ole. Et lopettakaa heti alkuunsa tollaset syytökset
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)