Aihe: Hei, ostin jälleen kerran kitarakamaa!
1 2 3 4 5195 196 197 198 199497 498 499 500 501
I3enjam1n
31.01.2013 17:36:52
Vladi: Toneprint-touhuihin en oo ehtinyt edes erityisemmin koskemaan vielä. Luulis tästä riittävän delayta hetkeks. :)

+TC:ltä on tulossa maaliskuussa TonePrint editor -softa, jolla voi muokata todella monipuolisesti noita printtejä.

http://www.tcelectronic.com/toneprint-editor/
Kitaralla on vireysongelma, sen satulaurat ovat ahdistuneet.
Vladi
31.01.2013 17:37:05
Ziggy Bubba: Kauan sitä saikin odottaa DL4:lle kilpailijaa, ihmeen kauan. Taitaa olla vielä pikkasen pienempi tuo, onko hajua?

Joo ihmeen kauan kesti keneltäkään tarttua tuohon markkinarakoon. Näin mututuntumalta sanoisin, että saattaa olla ehkä ihan aavistuksen DL4:sta kapeampi, mutta siitä on senverta aikaa, kun viimeksi olen moisen nähnyt, että saatan olla väärässäkin.
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
slapvete
31.01.2013 17:39:46
Arbitrator: Tämä tuli eilen jenkeistä, vm 1967 Tele tehdas-Bigsbyllä.

Täältäkin hyväksyvää hyminää telelle.
"There's something both hysterically funny and totally great about SUCKING at something and REFUSING TO GIVE UP... It really irritates the fuck outta some people." - Slipperman
AngieRainbow
31.01.2013 18:47:30
Mä sain tänään myös telen postissa. Joppejoon kasaama ja kaikin puolin tosi hyvä, mutta jonkin verran kaulapainoinen. Onko muilla ollut teleissä tämmöistä ongelmaa? Seisaaltaan soittaessa lapa "valuu" kohti lattiaa. No se on muuten niin hyvä, että taidan antaa sen sille anteeksi ja pitää kitaran.
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
Jucciz
31.01.2013 19:23:17
AngieRainbow: Mä sain tänään myös telen postissa. Joppejoon kasaama ja kaikin puolin tosi hyvä, mutta jonkin verran kaulapainoinen. Onko muilla ollut teleissä tämmöistä ongelmaa? Seisaaltaan soittaessa lapa "valuu" kohti lattiaa. No se on muuten niin hyvä, että taidan antaa sen sille anteeksi ja pitää kitaran.

Kannattaa kokeilla erilaisia hihnoja. Nylonhihnat esim. luistavat aika helposti, mutta leveä nahkahihna ei ihan helpolla anna kitaran "sukeltaa".
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
JuSu
31.01.2013 19:29:22
Jucciz: Kannattaa kokeilla erilaisia hihnoja. Nylonhihnat esim. luistavat aika helposti, mutta leveä nahkahihna ei ihan helpolla anna kitaran "sukeltaa".

Pitää myös katsoa, millainen paita on päällä.

Paras soittaa ilman paitaa, jos ei ole kovin löysänahkainen.
AngieRainbow
31.01.2013 20:28:02
Gabe: Minulla telet on olleet yleensä enemmän runkopainoisia, mutta hihnaa vaihtamalla asiaan varmaan voi vaikuttaa. Onko siinä kuinka paksu kaula muuten?

Hihna on tosiaan liukas kuin naapurin muija. Jucciz ottaa ystävälisesti seuraaviin jameihin miesten nahkahihnan mukaan, niin voin kokeilla eroa.

Kaulan paksuus on: 1st - 21 mm - 12th - 22,5 mm

Mulle saisi olla vieläkin paksumpi. Mietin, että voisihan siihen sovittaa kevyempää kaulaa, mutta nykyisessä on niin kaunis loimu, että en tiedä raaskiiko siitä luopua.
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
JnZm
31.01.2013 21:48:14
Jeh, Peavey 6505 saapui. Alkuun ei ollut niin munat-perseestä-räjäyttävä kokemus kuin olin odottanut, mutta M-200FM:n Tone Control-potikka alas sai hymyn huulille... Vähän muhkeutta kaipaa mutta se hoitunee säätämällä, delay auttais myös... GAS:in ensiaskeleita?
Pörröistä ja pinkkiä | Afterburner
Gabe
31.01.2013 22:18:01
AngieRainbow: Hihna on tosiaan liukas kuin naapurin muija. Jucciz ottaa ystävälisesti seuraaviin jameihin miesten nahkahihnan mukaan, niin voin kokeilla eroa.

Kaulan paksuus on: 1st - 21 mm - 12th - 22,5 mm

Mulle saisi olla vieläkin paksumpi. Mietin, että voisihan siihen sovittaa kevyempää kaulaa, mutta nykyisessä on niin kaunis loimu, että en tiedä raaskiiko siitä luopua.

Saman paksuinen kuin tuossa minun telessä, paljon mukavampi kuin sellainen ohut tikku. Vaikka saisi tuo minustakin olla vielä muutaman millin paksumpi. Uskon että leveällä nahkahihnalla homma korjaantu ilman kaulan vaihtoja, jos se noin muuten on kaunis ja mieluinen.
Jucciz
31.01.2013 22:25:08
AngieRainbow: Hihna on tosiaan liukas kuin naapurin muija. Jucciz ottaa ystävälisesti seuraaviin jameihin miesten nahkahihnan mukaan, niin voin kokeilla eroa.

Juu, saat remmiä ensi sessioissa. :)
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Grugi
01.02.2013 17:39:05
Luut tuli mutta harmikseni pakko todeta että liikaa pölisee kotona työstettäväksi joten luu plektroja sitten kesällä ulkosella. Nyt pitää keskittyä puuhun ja ja muoviin.

Niin ja punkkua on myös :)
The only true wisdom is in knowing you know nothing.
Hynkel
01.02.2013 17:40:07
Grugi: Luut tuli mutta harmikseni pakko todeta että liikaa pölisee kotona työstettäväksi joten luu plektroja sitten kesällä ulkosella. Nyt pitää keskittyä puuhun ja ja muoviin.

Niin ja punkkua on myös :)

Elämässä pitää olla punkkua :)
Varmista aina että nakissa on kaksi päätä. Jos näin ei ole, kyseessä on rinkeli.
Jucciz
01.02.2013 19:05:39
Hynkel Belzepop: Elämässä pitää olla punkkua :)

Ihme punkkareita täällä.
deltablues
01.02.2013 19:16:08
Aika pähee ja kai ilmeisen alkuperäinen pinta - hieno!

Arbitrator: Tämä tuli eilen jenkeistä, vm 1967 Tele tehdas-Bigsbyllä.

http://muusikoiden.net/dyn/users/108347.jpg

Ja Lapinjärveltä tuli Music Man RP Sixty-Five vahvari, kiitokset jäsen mR62:lle hyvistä kaupoista. Hyvin soivat yhdessä, sai eilen fiilistellä oikein kunnolla.
National Resonator kicks ass!
kekehe
01.02.2013 22:55:45
Fender Pro Reverb 1969, blackface AA165 kytkennälle muutettu ja konkat vaihdettu sinisiksi.
Kyllä on soundi itteensä Fenderiä, kirkas ja upean heleä kuin mikä.

http://muusikoiden.net/dyn/users/108395.jpg

Elemettien(kin) takia on soundissa selkeästi eroa blackface deluxeen. Tässä on nyt uusio Jensenit, ja saa ollakin, ainakin toistaiseksi, kun puhdas on niin hyvän kuuloinen. Alkuperäisten Utahien kalvot ovat paskana.

Kyllä soundit eroaa jonkun verran kun testailin kaiuttimia ristiin.
Kuha
01.02.2013 22:56:45

kekehe: Fender Pro Reverb 1969, blackface AA165 kytkennälle muutettu ja konkat vaihdettu sinisiksi.

Hunajata, hunajata...
Arbitrator
01.02.2013 22:59:17
deltablues: Aika pähee ja kai ilmeisen alkuperäinen pinta - hieno!

Joo, alkuperäinen lakkaus. Kuollut tallamikki on Lindy Fralinilla uudellenkäämittävänä ja tulee jälkilähetyksenä mutta muuten kitara on orkkis.
arppah8
01.02.2013 23:12:42

MXR EVH Phase 90 kotiutui lautaan. Phaseria mulla ei ole koskaan vielä ollutkaan. Vaihtelu virkistää.
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
deltablues
02.02.2013 21:31:45 (muokattu 02.02.2013 22:00:23)
Joo, vanhat kitarat on sairaus... Gibson L-00 1937, "tai ainakin niin se mulle myytiin".

http://muusikoiden.net/dyn/users/108437.jpg

Kaveri tuli Gary's Classic Guitarsilta...

Orginaali keissi tuli erikseen.
National Resonator kicks ass!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)