Aihe: Omistan Gibsonin ja kaikki on hyvin
1 2 3 4 567 68 69 70 71300 301 302 303 304
Master Of The Universe
29.01.2013 20:44:06
Wradlin: Jos lähdetään siitä, että tuo Ynkän versio on ihan perseestä. Sitten lähdetään siitä, että nämä sun osallistumiset tälle sivulle ovat luokkaa "paskaakin paskempi". Ei mulla muuta.

Paras mihin pystyit? Ei oo äidinkielenopettajasi hurraten voltteja heitetellyt ulosannistasi. Diggaat vissiin Splashia. :)
All I know is that any marriage where the female is allowed to speak and wear clothing is doomed to failure. -Quark-
Master Of The Universe
29.01.2013 20:47:59
Hynkel Belzepop: Ynkän versiohan on aivan mahtava!!! Mutta tietysti tuossa olisi pitänyt soittaa Du gamla, du fria...

Fidu, jollain on korvat! Splash kuulosti joltain keharilta joka yrittää skulaa skebaa...
All I know is that any marriage where the female is allowed to speak and wear clothing is doomed to failure. -Quark-
JaaGeRMaisTeR
29.01.2013 20:52:40
No joo... Vertaappa kahta kaveria jolla toiselle tuo kansallislaulun veto on nautinto ja toiselle vaan velvollisuus vetää jotain sen kuulosta... Ei paljoa slash jaksanut fiilistellä. tää musiikinluokka kitaraa soittava kaveri veti sitten kyllä tunteella liiankin kanssa :) Hyvin silti vetäs jne jne...
Wradlin
29.01.2013 20:58:19
Master Of The Universe: Paras mihin pystyit? Ei oo äidinkielenopettajasi hurraten voltteja heitetellyt ulosannistasi. Diggaat vissiin Splashia. :)

Sinulla taasen ei ole vielä tainnut koskaan ollakaan äidinkielenopettajaa. Eikä liioin korviakaan, saati sitten musiikillista lahjakkuutta tai -ymmärrystä. Mutta ei siinä mitään, antaa kaikkien kukkien kukkia vaan.

Ynkkähän on kova kitaristi, tuo vaan ei ole niitä miehen parhaimpia vetoja. Taitavampi toki kuin minä. Ja kyllä, pidän Slashista enemmän kuin Malmsteenista.

Ei pitäis sortua näihin trollailuihin, mutta minkäs teet kun on tylsää...
Master Of The Universe
29.01.2013 21:10:37 (muokattu 29.01.2013 21:13:00)
Wradlin: Sinulla taasen ei ole vielä tainnut koskaan ollakaan äidinkielenopettajaa.
Ei ole, ostatko minulle sellaisen jos kehaisen sinua vähäsen?

Eikä liioin korviakaan, saati sitten musiikillista lahjakkuutta tai -ymmärrystä. Mutta ei siinä mitään, antaa kaikkien kukkien kukkia vaan.
Herra tietää, pidän kukista kyllä. :)

Ynkkähän on kova kitaristi, tuo vaan ei ole niitä miehen parhaimpia vetoja. Taitavampi toki kuin minä. Ja kyllä, pidän Slashista enemmän kuin Malmsteenista.
Luultavasti noiden erinomaisien korviesi ansiota joilla ei ole mitään tekemistä vireen kanssa. :)

Ei pitäis sortua näihin trollailuihin, mutta minkäs teet kun on tylsää...

Ei ole. Huomaan ettei sinullakaan. :)
Wradlin
29.01.2013 21:13:54
Master Of The Universe:

Olet hauska jätkä. Virtuaalihalataan!
Master Of The Universe
29.01.2013 21:16:46 (muokattu 29.01.2013 21:18:11)
Wradlin: Olet hauska jätkä. Virtuaalihalataan!

Käy minulle. Tykkään halata yhtähölmöjä ihmisiä. :)
hallu
29.01.2013 21:29:40
Master Of The Universe: No joo tosin soittajatkin vähän eriluokkaa...paskahattu vs. Yngwie.

No pistetään nyt vielä se ainoa oikeakin versio.

http://www.youtube.com/watch?v=DcZKkZO7CTI

Fnekulla tuokin vedettiin joten kai se sitten on parempi liidi:-)
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
Wradlin
29.01.2013 21:48:46
Master Of The Universe: Käy minulle. Tykkään halata yhtähölmöjä ihmisiä. :)

Mukava kuulla. Tosin en osaa sanoa, mitä yhtähölmö käytännössä tarkoittaa. Olen siis varmaan vain hölmö.
JaaGeRMaisTeR
29.01.2013 21:53:24
hallu: No pistetään nyt vielä se ainoa oikeakin versio.

http://www.youtube.com/watch?v=DcZKkZO7CTI

Fnekulla tuokin vedettiin joten kai se sitten on parempi liidi:-)

Olipa järkytys kuka soitti... Siinä juurikin se kitaristi josta ei keksi montaa positiivista asiaa... En siis henk.koht välitä kyseisen hepun tuotoksista.
Laulava Kylätohtori
29.01.2013 22:06:41
JaaGeRMaisTeR: Olipa järkytys kuka soitti... Siinä juurikin se kitaristi josta ei keksi montaa positiivista asiaa... En siis henk.koht välitä kyseisen hepun tuotoksista.

Don't go there...!
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
JaaGeRMaisTeR
29.01.2013 23:24:39
Laulava Kylätohtori: Don't go there...!

Olispa joku osannut varottaa :D
hallu
29.01.2013 23:26:19
JaaGeRMaisTeR: Olispa joku osannut varottaa :D

No minähän varoitin, et sitten kuunnellut;-)
JaaGeRMaisTeR
29.01.2013 23:35:13
hallu: No minähän varoitin, et sitten kuunnellut;-)

Lukutaidottomuudesta kärsii koko korva =)
pappasfin
30.01.2013 10:48:20
Jaahas..täällä mietitään jo muutamien soittajien paremmuttaa jne.

On tämä meno täällä kohta samanlaista kuin kuuluisassa Suoli24.fi:ssä ;-)

Sitä en kyllä tajua koskien Gibsonia, että joku on sitä mieltä että LesPaulilla ei voi tiluttaa, eikös se soittotaito ole kuitenkin miehestä kiinni eikä kitarasta, toki jotkut on sitä mieltä että esim. Ibanezin RG:t tai Fenderit, Charvelit ym. on niitä kitaroita joilla voi vain tiluttaa mutta ensisijaisesti siis se tilutus jne on edelleenkin varmaan enempi soittajasta kiinni.

Toki kitara pitää olla soittajan käsissä miellyttävän tuntuinen ja sopia kouraan, onneksi jokaiselle löytyy omat mieltymykset täyttävää soittovehjettä.

Joo ja mulla tosiaan on yksi Gibsonin LesPaul Std 2012 ja olen siitä tykänny vaikka onkin erillainen kuin ne mun muut kitarat.
PappaSFin
hallu
30.01.2013 12:13:24
pappasfin: Jaahas..täällä mietitään jo muutamien soittajien paremmuttaa jne.

On tämä meno täällä kohta samanlaista kuin kuuluisassa Suoli24.fi:ssä ;-)

Sitä en kyllä tajua koskien Gibsonia, että joku on sitä mieltä että LesPaulilla ei voi tiluttaa, eikös se soittotaito ole kuitenkin miehestä kiinni eikä kitarasta, toki jotkut on sitä mieltä että esim. Ibanezin RG:t tai Fenderit, Charvelit ym. on niitä kitaroita joilla voi vain tiluttaa mutta ensisijaisesti siis se tilutus jne on edelleenkin varmaan enempi soittajasta kiinni.

Toki kitara pitää olla soittajan käsissä miellyttävän tuntuinen ja sopia kouraan, onneksi jokaiselle löytyy omat mieltymykset täyttävää soittovehjettä.

Joo ja mulla tosiaan on yksi Gibsonin LesPaul Std 2012 ja olen siitä tykänny vaikka onkin erillainen kuin ne mun muut kitarat.

No eiköhen ne puheet epäsopivuudesta tiluttamiseen voida jättää kuitenkin omaan arvoonsa, jos niitä vakavastiotettavaksi on edes tarkoitettu. Klopit pelkää saavansa tikkuja sormiin jos kitara ei ole tehty muovista;-D.

Mun maalauksen opettaja sanoi aikanaan, että alnoastaan amatöörit syyttää pensseliä jos eivät osaa vetää halutunlaista viivaa kankaalle.
Gafa
30.01.2013 15:17:40 (muokattu 30.01.2013 15:18:12)
Mun maalauksen opettaja sanoi aikanaan, että alnoastaan amatöörit syyttää pensseliä jos eivät osaa vetää halutunlaista viivaa kankaalle.

Ihmeellistä juutube aikakautena väitää tilulilun olevan kitarasta kiinni. Sällit vetelee oksat pois nailoneilla. Ohkasta nauhaa, leveetä ja paksua kaulaa, kieliväli törkee ja hirvee vauhti. :D

Sitä paitsi jos oikeen aletaan maalaamaan, ni pensselithän on vaan tiellä :)
the-Antero
31.01.2013 14:53:01 (muokattu 31.01.2013 14:55:42)

Aatelkaas kun ynkkä vetelis Gibsonilla ja sillä ois kaikki hyvin...

Edit http://www.youtube.com/watch?v=nEqNxdjtToc
Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja.
Master Of The Universe
31.01.2013 15:06:16
the-Antero: Aatelkaas kun ynkkä vetelis Gibsonilla ja sillä ois kaikki hyvin...

http://www.youtube.com/watch?v=nEqNxdjtToc

Ehkä oon ansainnu tän vinoilun. ;p
Ynkyltähän toi melkein kuulosti, kampi uupu. Alex Lifeson mallilla olis sekin kunnossa. :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)