Kuvausten perusteella eihän tämä voi olla muuta kuin loistavaa HBO-laatua. Onhan tässä sentään Bunk. :D Itse olen aika kärsimätön seuraamaan jakso per viikko- tahtiin, joten varmaan DVD:lle tulee joskus hankittua. "Damn good coffee, and hot!" |
Hieno sarja, mutta kuten Wirenkin tapauksessa niin tämäkin otti oman aikansa päästä sisään ja itse asiassa toisella katselukerralla maistuu vielä paremmalta. Oikein hyvä. Eräässä dvdtalk-sivuston Treme-arvostelussa kuvattiin sarjan luonnetta rehellisen osuvasti: "When it comes down to it, what makes Treme such a hard sell is also what makes it so good. As a narrative, the show is essentially plotless. Yes, things happen, characters deal with obstacles and embrace or reject change, but there's no defining story line or pitchable concept. You're never quite sure what will happen episode to episode, and though events connect, it's not the typical challenge/reward mechanizations that one assumes is at work in any serialized television show. Treme works with the rhythm of life. The day-to-day existence of common people doesn't follow standard three-act structure. It's up and down, with some days offering resolutions and others going off into nowhere, seemingly meaningless, maybe important, it could take some time to know." "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Kaksi kautta katsottuna. Niiden jälkeen tosiaan on vähän sellainen "tapahtuuko tässä oikeastaan mitään" -olo, mutta sarja jaksaa silti pysyä suht. mielenkiintoisena ja toki muusikoille sekä meille rumpaleille sarjalla on omaa koukkua tarjolla muusikkoroolihahmojen muodossa. Ei ehkä silti mitenkään ikimuistoista, koska ei sarjalla ole tähän asti ollut mitään huikeita huippukohtiakaan tarjota. |