AngieRainbow: Mä lisään vähän tohon edelliseen viestiini, koska jotkut ovat kyselleet kokemuksiani. Tänään olin treenikämpällä ja huh huh oli hyvä saundi. Vähän otan takaisin hieman kriittistä sävyäni sillä ollessaan Bluetonen edessä Pleixtone oli aivan jäätävän hyvä. Kyllä se saundi oli siinä. Miinuksena on, että se high gain puoli on lähes käyttökelvoton. Vinkuu niin hitosti, mutta sillä ei toisaalta ole mitään väliä, koska sillä crunch-kanavalla saa tosi hyvän saundin. Kun ottaa huomioon Bluetonen dynamiikan ja PPIMV volumen sekä Plexitonen gain säädön, niin kyllä lähti. Rumpalikin oli, että mikäs saundi sieltä vehkeistä nyt tulee. Plexitone tulee ehdottomasti aktiivikäyttöön. Kokonaisuuten tietysti vaikuttaa muiden laitteiden laatu, eli Bluetone vahvistin, Bluetone kaapi sekä Gibson Les Paul. Nostetaanpa ketjua, kun kävin niin että minulla on nyt hyvin lähelle sama setup. Itse asiassa on jopa sama vahvistin. Todella maukasta soundia lähtee nimenomaan kun vähän säätää PPIMV:stä ja herkistelee. High gain-puolikin kuulosti hyvältä, tosin hieman oli sirkkelimäinen, mikä saattaa kyllä johtua kitarastakin (American Standard strato kirkkailla Kinmaneilla). Plexitone on kyllä todella rautainen säristin. Sopii todella mainiosti tuollaisen Black Face -tyylisen vahvistimen eteen. Hyvä komppisoundi, loistava boost. Sain kivijalkaliikkeestä 255€:lla, en viitsinyt alkaa tinkimään sen enempää kun kerran heti pystyin raahaamaan kotiin. Seuraava testisessio sitten kun Bluetonen kaappi on valmis. Varmista aina että nakissa on kaksi päätä. Jos näin ei ole, kyseessä on rinkeli. |