Gabe 25.01.2013 12:04:27 (muokattu 25.01.2013 12:36:10) | |
---|
Methis: Kai sitä nyt miehellä naisvieraita saa käydä vaimon ollessa poissa? Tai paikalla, ihan sama. Eiköhän, eipä tuokaan nyt raivona ollut. Ja mieti nyt itse jos sinulla akka sanoisi olleensa yksin koko päivän kotosalla mutta olohuone haisee partavedeltä. Hauska juttu tuosta silti jäi. :) |
pappasfin 25.01.2013 15:18:35 (muokattu 25.01.2013 15:20:34) | |
---|
Gabe: Eiköhän, eipä tuokaan nyt raivona ollut. Ja mieti nyt itse jos sinulla akka sanoisi olleensa yksin koko päivän kotosalla mutta olohuone haisee partavedeltä. Hauska juttu tuosta silti jäi. :) Tästä kehittyy pian uusi aluevaltaus, meinaan voishan yksi ostoon vaikuttava tekijä olla kitaran haju, sais vaikkapa ostaa laventelin tuoksuista vintage sähkistä tai vaikka sitten salmarikossun hajusta metallikepukkaa. Toisaalta voisi kehitellä eri makujakin kuten mansikan makuisia kielisettejä ym. vänkää. Onhan niitä hajukynttilöitäkin ja varmuusvälineitä joissa on kaikenmaailman hajuja ja makujakin niin miksei kitaroissakin vois olla ;-) Edit: tosin hajut vois toimia paremmin kun taas maut sitten vaatis että maistelis sitä skittaa, toisaalta soittihan se Henkkakin hampailla kielistä vetäen, kivempihan se ois jos ne maistuis mansikalta. PappaSFin |
Volle 25.01.2013 15:38:41 | |
---|
pappasfin: Tästä kehittyy pian uusi aluevaltaus, meinaan voishan yksi ostoon vaikuttava tekijä olla kitaran haju, sais vaikkapa ostaa laventelin tuoksuista vintage sähkistä tai vaikka sitten salmarikossun hajusta metallikepukkaa. Autenttiset rock'n'roll - ja humppahajut taitaa kyllä olla enempi tota oksennus, väljähtynyt kalja, tunkkainen tupakka, vanha viina -osastoo kuin ruusua tai laventelia. |
FensonGibder 25.01.2013 16:04:13 | |
---|
Volle: Autenttiset rock'n'roll - ja humppahajut taitaa kyllä olla enempi tota oksennus, väljähtynyt kalja, tunkkainen tupakka, vanha viina -osastoo kuin ruusua tai laventelia. Hitler haistaa vaniljan.. Riffi, nyt. |
Gabe 25.01.2013 16:21:41 | |
---|
pappasfin: Tästä kehittyy pian uusi aluevaltaus, meinaan voishan yksi ostoon vaikuttava tekijä olla kitaran haju, sais vaikkapa ostaa laventelin tuoksuista vintage sähkistä tai vaikka sitten salmarikossun hajusta metallikepukkaa. Toisaalta voisi kehitellä eri makujakin kuten mansikan makuisia kielisettejä ym. vänkää. Onhan niitä hajukynttilöitäkin ja varmuusvälineitä joissa on kaikenmaailman hajuja ja makujakin niin miksei kitaroissakin vois olla ;-) Edit: tosin hajut vois toimia paremmin kun taas maut sitten vaatis että maistelis sitä skittaa, toisaalta soittihan se Henkkakin hampailla kielistä vetäen, kivempihan se ois jos ne maistuis mansikalta. Miksipä ei? :) Ovathan tuoksut voimakas mielikuvan/muistojen laukaisija, esimerkkinä nyt vaikkapa tästä vaniljasta tulee Gibson mieleen. Ja tuon tuoksun ainakin minä yhdistän laadukkaaseen kitaraan. |
FensonGibder 25.01.2013 17:52:36 | |
---|
Gabe: Miksipä ei? :) Ovathan tuoksut voimakas mielikuvan/muistojen laukaisija, esimerkkinä nyt vaikkapa tästä vaniljasta tulee Gibson mieleen. Ja tuon tuoksun ainakin minä yhdistän laadukkaaseen kitaraan. Ensirunkun tuoksu olis aika vahava tuote-eenshaantmentti. "Tässä kepissä on munaa" Riffi, nyt. |
arska72 25.01.2013 22:28:39 | |
---|
naavanka_: Nitrolakka itsessään ei kyllä tuoksu vaniljalle. Veikkaan että joku kiillotusmöhnä tuoksuu. Mun laukussa on sellainen pussi,josta se tuoksu tulee. Terve ruumis ei työtä kaipaa ja sairas ei voi tehdä. |
AngieRainbow 26.01.2013 01:31:17 | |
---|
arska72: Mun laukussa on sellainen pussi,josta se tuoksu tulee. Arskalta taisi tulla ainoa järkevä vastaus tähän hommaan :) Mulla on jokunen Gibson ollut ja on vieläkin ja mielestäni se vanilijan tuoksu niissä uusissa Gibsonin laukuissa tulee juurikin niistä kosteudenpoistajapusseista, jotka tuoksuvat vanilijalle. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
p130 26.01.2013 09:57:13 | |
---|
AngieRainbow: se vanilijan tuoksu niissä uusissa Gibsonin laukuissa tulee juurikin niistä kosteudenpoistajapusseista, jotka tuoksuvat vanilijalle. Pois tuollaiset laukuista ainakin kuivassa kotimaisessa talvessa. Kuivuus saa aikaan suuren osan näistä palstallakin ruodituista "laatuongelmista". Ilmankostuttimen tai vaikka akvaarion hankkiminen on ehdottoman kannattavaa ainakin jos taloudessa majailee laatukitaroita. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
joku muu sikko 26.01.2013 11:32:23 (muokattu 26.01.2013 11:32:47) | |
---|
Uuden Gibsonin haju on minusta aika vastenmielinen ja nihkeä pinta muutenkin. Muutenkin niistä puuttuu se käsityön fiilis viimeistelystä mikä on vielä 80 luvun ja sitä vanhemmissa malleissa. Onneksi on vanhoja soittimia torilla myynnissä :) Tosin minä olen muutenkin outo. Tykkään asua 60v vanhassa talossa ja ajaa 20v vanhoilla autoilla. |
Noniin : kitara on taas kotona! Absoluuttinen totuus nyt sitten on ettei tuo top wrap kielitys tee mitään eroa. Mutta hyvin pelittää, 50's wiring ja vuorasivat myös kuparilla kaikki nuo kotelot. Ruokankaalla huollettiin ja taas nappisuoritus. Hitusen kyllä ärsyttää kun putsasivat ton kitaran, eihän se oo nyt laisinkaan rokkenroll :P |
Joees 29.01.2013 10:02:02 | |
---|
TMik: Hitusen kyllä ärsyttää kun putsasivat ton kitaran, eihän se oo nyt laisinkaan rokkenroll :P Viikko soittoa ja se on taas entisensä. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
Numb 29.01.2013 10:15:28 | |
---|
TMik: Absoluuttinen totuus nyt sitten on ettei tuo top wrap kielitys tee mitään eroa. Semmoinen ero siinä mun mielestä on, wraparound on mukavampi käden alla. |
JaaGeRMaisTeR 29.01.2013 18:56:47 | |
---|
Sen verran innoissaan ku muksu jouluna... nyt on kaikki hyvin |
Master Of The Universe 29.01.2013 19:23:53 | |
---|
All I know is that any marriage where the female is allowed to speak and wear clothing is doomed to failure.
-Quark- |
Master Of The Universe 29.01.2013 19:26:10 | |
---|
Master Of The Universe: Mitä täs Les Paulista kokemusta kertynyt, niin ei ole = kaikki hyvin. Komppihommissa kova mela, mut kun leadit on kyseessä niin ei oo Straton voittanutta. Splash vs. Ynkky: http://youtu.be/59O1bX5mRaQ http://youtu.be/wEqhg-qozdk No joo tosin soittajatkin vähän eriluokkaa...paskahattu vs. Yngwie. All I know is that any marriage where the female is allowed to speak and wear clothing is doomed to failure.
-Quark- |
TMik 29.01.2013 20:23:42 | |
---|
:D tossa oli pienehkö provon tuoksu ilmassa |
Master Of The Universe 29.01.2013 20:37:31 | |
---|
TMik: :D tossa oli pienehkö provon tuoksu ilmassa Niin mut eiks toi Splashin Les Paul saundi oo se "The One". Tavallaan ihan magee...jos on tokalla luokalla. :) All I know is that any marriage where the female is allowed to speak and wear clothing is doomed to failure.
-Quark- |
Wradlin 29.01.2013 20:38:57 | |
---|
Master Of The Universe: Mitä täs Les Paulista kokemusta kertynyt, niin ei ole = kaikki hyvin. Komppihommissa kova mela, mut kun leadit on kyseessä niin ei oo Straton voittanutta. Splash vs. Ynkky: http://youtu.be/59O1bX5mRaQ http://youtu.be/wEqhg-qozdk Jos lähdetään siitä, että tuo Ynkän versio on ihan perseestä. Sitten lähdetään siitä, että nämä sun osallistumiset tälle sivulle ovat luokkaa "paskaakin paskempi". Ei mulla muuta. |
Hynkel 29.01.2013 20:40:32 | |
---|
Ynkän versiohan on aivan mahtava!!! Mutta tietysti tuossa olisi pitänyt soittaa Du gamla, du fria... Varmista aina että nakissa on kaksi päätä. Jos näin ei ole, kyseessä on rinkeli. |