FatSam 27.01.2013 15:17:08 | |
---|
sepisti: Koulukiusaus on yhdysana :) Tiedän sen siitä, että Saara kiusas mua koulussa mun keskipohjalaisesta murteesta. Sen jälkeen mä heitin sitä penaalilla ja sanoin: "Äh puh Saara, avaa vielä haara". Oltiin siihen aikaan jotain kymmenen vuotiaita:) No okei. Vaimo sanoi, että ei saa nettikiusata. Oikeassahan hän on. Janizio, eikös Saara Aalto ole syntynyt 1987, ainakin wikipedian mukaan? Eli mä vähän vaan testasin sun saaratietoutta ja sä et läpäissyt testiä. Annoin viis plussaa. Eiku yhen. "Chillaa, senkin läskisami." -M4ss3 m/ |
Rhapa 27.01.2013 18:56:59 | |
---|
sepisti:Janizio, eikös Saara Aalto ole syntynyt 1987, ainakin wikipedian mukaan? Eli mä vähän vaan testasin sun saaratietoutta ja sä et läpäissyt testiä. Huolestuttavaa on se, että Wradlin läpäisi tämän testin. Hieno mies, kevyet mullat jne. |
Wradlin 27.01.2013 20:03:19 | |
---|
Rhapa: Huolestuttavaa on se, että Wradlin läpäisi tämän testin. Huolestuttavaa? No ei minusta, olenhan sentään minä. |
Rotuvaari 27.01.2013 20:58:08 | |
---|
Wradlin: Huolestuttavaa? No ei minusta, olenhan sentään Saara Aalto. Äh, lipesin lupauksestani. Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli |
Wolfgang 27.01.2013 21:15:01 | |
---|
Velmatti: Jonkinlainen pikkunätti puuhastelu tulee ensimmäisenä mieleen. Musiikin "ammattilaisetkin" aiheuttavat myötähäpeän tunteita, mikä ei kyllä mairittele. Esim. House of the rising sun niekkuineen sun muineen kuulosti siltä, että laulaja näytteli kappaleen. Samoin Simple man -kappale on nimensä mukaan simple, jos äänessä ei ole auktoriteettia, kappaletta eivät pelasta pelleilyt lopukkeiden kanssa. Annoin plussan koska kirjoitit miun mielipiteen. Muutenkin se varjonyrkkeilevä simple man hiukan ärsytti. "Minulla on parempaakin tekemistä, kuin naisten jatkuvana kiertopalkintona oleminen." -danny |
Wradlin 27.01.2013 21:17:49 | |
---|
Veksu: Saara Aalto. Äh, lipesin lupauksestani. Nyt meni jo oudoksi. |
dixi19 27.01.2013 21:21:21 (muokattu 27.01.2013 21:25:22) | |
---|
Tupuna: Voi jessus. Voihan niitä klippejä leikata. Uskon, että nuo jutustelut saattavat kestää pitkäänkin, mutta niistä leikataan suurin osa pois. Näin on, keskustelut ovat aika lailla tiivistettyjä alkuperäisestä. Lähes jokaisesta keskustelusta otetaan myös pois ensimmäiset kyssärit, tyyliin nimi, ikä ja asuinpaikka. Turha kehitellä salaliittoja, niitä ei ollu tällä(kään) kertaa :) Aika usein huomaa muutenkin sellaista spekulointia, että suomalaisetkin realityohjelmat olisi jotenkin näyteltyjä ja että kaikki tilanteet ovat ennalta kirjoitettuja, mutta totuus on vähän tylsempi. anomus.com |
Lennu 27.01.2013 21:43:56 | |
---|
dixi19: Näin on, keskustelut ovat aika lailla tiivistettyjä alkuperäisestä. Lähes jokaisesta keskustelusta otetaan myös pois ensimmäiset kyssärit, tyyliin nimi, ikä ja asuinpaikka. Turha kehitellä salaliittoja, niitä ei ollu tällä(kään) kertaa :) Aika usein huomaa muutenkin sellaista spekulointia, että suomalaisetkin realityohjelmat olisi jotenkin näyteltyjä ja että kaikki tilanteet ovat ennalta kirjoitettuja, mutta totuus on vähän tylsempi. Totuus on nimenomaan tylsä, eli että kaikissa telkkariohjelmissa on käsikirjoitus. no is any good musics maked anymore... |
dixi19 27.01.2013 21:54:11 | |
---|
Lennu: Totuus on nimenomaan tylsä, eli että kaikissa telkkariohjelmissa on käsikirjoitus. Enhän minä sanonutkaan, etteikö sarjoissa olisi käsikirjoittajaa. Ja toki Voicessakin sellainen on. Käsikirjoittaminen ja asioiden feikkaus on eri asia. anomus.com |
Lennu 27.01.2013 22:12:46 | |
---|
dixi19: Enhän minä sanonutkaan, etteikö sarjoissa olisi käsikirjoittajaa. Ja toki Voicessakin sellainen on. Käsikirjoittaminen ja asioiden feikkaus on eri asia. Öö kuka on puhunut feikkaamisesta? no is any good musics maked anymore... |
dixi19 27.01.2013 22:20:55 (muokattu 27.01.2013 22:22:22) | |
---|
Lennu: Öö kuka on puhunut feikkaamisesta? Minä alkuperäisessä viestissäni :) Viittasin toki myös tähän: Kuinkahan paljon tätä ohjelmaa, tuomarien toimintaa (kuka esim. kääntyy ja milloin) yms. on ennalta käsikirjoitettu? Tuli mieleen, kun tiesivät ilmeisesti sen yhden olevan kuulovammainen ennen kuin itse siitä kertoi. Vain ääni ratkaisee? anomus.com |
Lennu 27.01.2013 22:24:07 | |
---|
dixi19: Minä alkuperäisessä viestissäni :) Viittasin toki myös tähän: Niin jaa juu. Mutta kyllähän tuohon on draamaa kirjoitettu välillä jopa ärsyttävän läpinäkyvästi. no is any good musics maked anymore... |
dixi19 27.01.2013 22:42:42 (muokattu 27.01.2013 22:43:03) | |
---|
Lennu: Niin jaa juu. Mutta kyllähän tuohon on draamaa kirjoitettu välillä jopa ärsyttävän läpinäkyvästi. No sori nyt vieläkin, mutta kyllä tuossa Voicen tapauksessa ihan suhkot aidolla meiningillä mennään. Toki esim. tähtivalmentajat ovat ottaneet itselleen "rooleja", jotka varmasti eroavat ihan arkiminästä, mutta ei sinne silti ole mitään dramaattisia käänteitä kirjoitettu. Esim. viime vuonna oli joku spekulaatio, jossa epäiltiin, että tuottaja vaati Michael Monroeta pitämään Saara Aallon kisassa, jotta finaaliin saataisiin myös nainen tai jotain sinne päin :) Ja kuten todettua, totuus oli tylsempi myös tässä tapauksessa. anomus.com |
Lennu 27.01.2013 23:23:41 | |
---|
dixi19: No sori nyt vieläkin, mutta kyllä tuossa Voicen tapauksessa ihan suhkot aidolla meiningillä mennään. Toki esim. tähtivalmentajat ovat ottaneet itselleen "rooleja", jotka varmasti eroavat ihan arkiminästä, mutta ei sinne silti ole mitään dramaattisia käänteitä kirjoitettu. Esim. viime vuonna oli joku spekulaatio, jossa epäiltiin, että tuottaja vaati Michael Monroeta pitämään Saara Aallon kisassa, jotta finaaliin saataisiin myös nainen tai jotain sinne päin :) Ja kuten todettua, totuus oli tylsempi myös tässä tapauksessa. :--D Sun tylsät totuudet on kyllä ihan eri ku mun. Mutta ei se mitään, jatketaan shöyn seuraamista. no is any good musics maked anymore... |
Muuten, hauskaa nähdä melkein tyhjästä loikkaavia solisteja, jotka eivät vain ole joutuneet bändeihin marinoitavaksi. Hyvät bändit syntyvät usein osittain tuurilla. |
dixi19 27.01.2013 23:46:26 | |
---|
Lennu: :--D Sun tylsät totuudet on kyllä ihan eri ku mun. Mutta ei se mitään, jatketaan shöyn seuraamista. Niin siis olen sarjan leikkaaja ja perustan nämä houreet siihen, mitä kummankin tuotantokauden tuotannon aikana olen nähnyt. Mutta toki saat pitää mielipiteesi ja oletuksesi, päätin vain vähän valottaa asiaa tältä kantilta. anomus.com |
Lennu 27.01.2013 23:57:21 | |
---|
dixi19: Niin siis olen sarjan leikkaaja ja perustan nämä houreet siihen, mitä kummankin tuotantokauden tuotannon aikana olen nähnyt. Mutta toki saat pitää mielipiteesi ja oletuksesi, päätin vain vähän valottaa asiaa tältä kantilta. Mutta ei siinä ole mitään pahaa myöntää, että tilanteita ja koko kulkua käsikirjoitetaan. Vai kieltääkö tuotantoyhtiö vartavasten? no is any good musics maked anymore... |
dixi19 28.01.2013 00:06:38 | |
---|
anomus.com |
Lennu 28.01.2013 00:19:14 | |
---|
no is any good musics maked anymore... |
Börje 28.01.2013 09:42:15 | |
---|
Tuntuuko Lennu sinusta, että mahasi täyttyy kummasti yön aikana? You suck, sanoo Hra Devin ja sillon muuten imetään! |