Funkånaut 27.01.2013 19:07:03 | |
---|
Rhapa: Sinänsä huvittavaa, että pahiten asiasta närkästynyt taisit olla sinä itse, kun noita kommentteja lueskelin uudemman kerran. Onko Hazard valinnut väärän joukkueen vai mistä moinen viha? Toista se oli silloin, kun Cantona potkais katsojaa. Se oli vain oikea palaute katsojalle huutelusta. "Itse vosin opettaa naisille rumpujen soittoa, jos saisin itse vastalahjaksi ala-majavaa." - heikkijarvinen
Kuuntelen tämmöistä |
kozmik 27.01.2013 22:37:52 (muokattu 27.01.2013 22:52:09) | |
---|
Rhapa: Sinänsä huvittavaa, että pahiten asiasta närkästynyt taisit olla sinä itse, kun noita kommentteja lueskelin uudemman kerran. Onko Hazard valinnut väärän joukkueen vai mistä moinen viha? Hazardia vastaan ei mitään, kova pelaaja. Ei mulla alunperin olisi ollut muuta sanottavaa aiheeseen kuin se, mitä ekan kerran asiasta mainitessani kirjoitin. Tapahtuma itsessään ei ärsyttänyt, Hazard typerehti ja sai ansaitsemansa punaisen. Se, mikä ärsytti, tai pikemminkin hyvin, hyvin syvästi hämmensi, oli se, että porukka puolusteli Hazardia. En voinut käsittää, enkä voi vieläkään. Mitä Cantonaan tulee, loistava pelaaja mutta mulkku jätkä, kaikesta päätellen. Vähän kuten Roy Keane, jolle myös sattui aivan älyvapaita ylilyöntejä. Epäilemättä katsoja siinä huuteli jotain törkeyksiä, mutta itse ainakin tapaan odottaa ihmisiltä kykyä olla käymättä väkivaltaisiksi vaikka miten sanallisesti provosoitaisiin. Sama koskee esimerkiksi Zidanen punaista korttia MM-finaalissa 2006. Sääli, ettei tuomari kuullut mitä Materazzi tilanteessa Zidanelle sanoi, hienoa olisi jos hänkin olisi saanut tilanteesta jotain sanktiota. Mutta edes maailman verisimmät loukkaukset eivät minun näkökulmastani ainakaan tee Zidanen tempusta millään tavalla oikeutettua tai edes yhtään vähemmän pahaa. Koska, kuten sanoin, tapaan odottaa ihmisiltä kykyä olla käymättä väkivaltaisiksi vaikka miten sanallisesti provosoitaisiin. Jalkapallokentällä, missä lakien lisäksi on voimassa muitakin ja kaiken lisäksi tiukempia sääntöjä, tämä vain korostuu entistä enemmän. E: Lisätäänpä nyt vielä se, että minusta Hazardin puolustelu tässä tilanteessa vertautuu siihen, että puolustelisi vaikkapa sitten Cantonan kung-fu -potkua, Keanen potkua Hålandin polveen tai Zidanen puskua Materazzin rintakehään. Kaikkia edelsi (Keanen tapauksessa tosin vuosia aiemmin, joka vielä pahentaa asiaa) provokaatio joka tekee tapahtuneesta ymmärrettävän, mutta ei hyväksyttävän. Sinänsä en vertaa Hazardin tempausta mihinkään noista, mutta yhtäläisyyksiä on: Hazardia provosoitiin ja tapahtui ylilyönti, jota tapahtunut provokaatio ei kuitenkaan muuta hyväksyttäväksi. "Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine |
kozmik: Hazardia vastaan ei mitään, kova pelaaja. Ei mulla alunperin olisi ollut muuta sanottavaa aiheeseen kuin se, mitä ekan kerran asiasta mainitessani kirjoitin. Tapahtuma itsessään ei ärsyttänyt, Hazard typerehti ja sai ansaitsemansa punaisen. Se, mikä ärsytti, tai pikemminkin hyvin, hyvin syvästi hämmensi, oli se, että porukka puolusteli Hazardia. En voinut käsittää, enkä voi vieläkään. Se, että tekoon johtaneet syyt ymmärretään, ei tarkoita että se hyväksytään. Ei se ois saanut potkaista sitä palloa kuitenkaan, vaikka THL-pallopoika pallon päälle menikin makaamaan. Pallopojan "kalastaminen" oli kyl melkoisen koomisen näköistä. "Itse vosin opettaa naisille rumpujen soittoa, jos saisin itse vastalahjaksi ala-majavaa." - heikkijarvinen
Kuuntelen tämmöistä |
kozmik 27.01.2013 22:57:49 | |
---|
Funkonaut: Se, että tekoon johtaneet syyt ymmärretään, ei tarkoita että se hyväksytään. Ei tietenkään. Mutta: Hauler: Punainen ei ole aiheellinen. Rhapa: Palloahan se potkaisi. Elikkäs. "Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine |
Funkånaut 27.01.2013 23:14:43 | |
---|
kozmik: Elikkäs. Palloahan se potkaisikin. Ei se pallo tulis toiselta puolelta, jos mukulaa potkasis. "Itse vosin opettaa naisille rumpujen soittoa, jos saisin itse vastalahjaksi ala-majavaa." - heikkijarvinen
Kuuntelen tämmöistä |
Hauler 27.01.2013 23:33:40 (muokattu 27.01.2013 23:44:31) | |
---|
Naurettavaa. Pelikiellon sijaan Hazard, oma-aloitteisen toimintansa ansiosta, pikemminkin ansaitsisi Englannin jalkapalloliitolta tunnustuksen hyvän esimerkin antamisesta nuorisolle (enkä tarkoita, että hänelle sitä tarvitsisi antaa, tai että itsekään moista antaisin, mutta oikeutetumpaa se olisi yhtä lailla). |
kozmik 27.01.2013 23:41:51 | |
---|
Funkonaut: Palloahan se potkaisikin. Ei se pallo tulis toiselta puolelta, jos mukulaa potkasis. Pointti meni nyt sulta selkeästi ohi, mutta en jaksa enää selittää. Melkoinen FA-cup -viikonloppu. MK Dons pudotti QPR:n, Luton Norwichin, Millwall Aston Villan, Leeds Tottenhamin ja Oldham Liverpoolin, Chelsea venyi viime hetkillä 2-2 tasuriin Brentfordin vieraana - melkoista touhua. Eipä tainnut alasarjalaisia vastaan pelanneista valjujoukkueista kuin Reading päästä helpolla, muut voittajatkin joutuivat tiukoille. "Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine |
Secreterial 28.01.2013 07:48:53 | |
---|
Eiköhän se Hazard tuosta saa vielä lisää pelikieltoa, sillä nythän FA:lla on loistava paikka asettaa Erkka esimerkkitapaukseksi. Ei olisi ensimmäinen kerta... "I never bluff" - Cordell Walker |
Rhapa 28.01.2013 07:50:38 | |
---|
kozmik: Pointti meni nyt sulta selkeästi ohi, mutta en jaksa enää selittää. Ei funkkikselta mikään pointti mennyt ohi, vaan sulta meni. |
pekkap82 28.01.2013 10:02:45 | |
---|
kozmik: Melkoinen FA-cup -viikonloppu. MK Dons pudotti QPR:n, Luton Norwichin, Millwall Aston Villan, Leeds Tottenhamin ja Oldham Liverpoolin, Chelsea venyi viime hetkillä 2-2 tasuriin Brentfordin vieraana - melkoista touhua. Eipä tainnut alasarjalaisia vastaan pelanneista valjujoukkueista kuin Reading päästä helpolla, muut voittajatkin joutuivat tiukoille. Näin Oldham-Liverpoolista toisen jakson ja maalikoosteen. Liverpoolilla oli vaikeuksia pelin avaamisessa korkean prässin takia. Saivat lopussa kuitenkin jonkinlaista painetta aikaiseksi. Brad Jones lahjoitti toisen maalin, ja muissa Coates ja Robinson hävisivät pääpallot. |
Funkånaut 28.01.2013 11:16:42 | |
---|
Secreterial: Eiköhän se Hazard tuosta saa vielä lisää pelikieltoa, sillä nythän FA:lla on loistava paikka asettaa Erkka esimerkkitapaukseksi. Ei olisi ensimmäinen kerta... Munsta Swanseallekin voisi jonkun oikean sanktionkin antaa, sillä: 1. Pallopoika lupasi julkisesti jo ennen ottelua viivytellä 2. Pallopoika oli omistajan poika. 3. Pallopoika hyppäsi tilanteessa pallon päälle. 4. Ja potkun jälkeen semmoset kuolevat joutsenet, että Busquetskin olisi kateellinen. Jos tommosen yhtälön jälkeen voi väittää, ettei seuran johto tiennyt tästä suunnitelmasta mitään, niin... Mutta potkaiseminen oli silti väärin. Hazardin ois pitäny nostaa kakara hartioista ylös. Joskin, eiköhän siitäkin tulisi pelikieltoa. "Itse vosin opettaa naisille rumpujen soittoa, jos saisin itse vastalahjaksi ala-majavaa." - heikkijarvinen
Kuuntelen tämmöistä |
Funkånaut 29.01.2013 00:21:24 | |
---|
"Itse vosin opettaa naisille rumpujen soittoa, jos saisin itse vastalahjaksi ala-majavaa." - heikkijarvinen
Kuuntelen tämmöistä |
Secreterial 29.01.2013 06:51:19 | |
---|
"I never bluff" - Cordell Walker |
pekkap82 29.01.2013 09:55:31 | |
---|
Secreterial: Drogba Galatasarayhin: http://www.mtv3.fi/urheilu/futis/uu … rkkilaisseuralla-melkoinen-miehisto Jossain huhuttiin jopa, että Chelseakin olisi lainapestillä yrittänyt saada 'Ropan takasin.. Mistäköhän ne turkkilaiset on yhtäkkiä rikastuneet? Muistan lukeneeni, että Sneiderkin menee sinne kun ne tarjosi suurinta palkkaa. Enkä usko, että Drogbakaan millään kohtuullisella palkalla sinne viitsisi lähteä. |
kozmik 29.01.2013 11:47:42 | |
---|
pekkap82: Mistäköhän ne turkkilaiset on yhtäkkiä rikastuneet? Muistan lukeneeni, että Sneiderkin menee sinne kun ne tarjosi suurinta palkkaa. Enkä usko, että Drogbakaan millään kohtuullisella palkalla sinne viitsisi lähteä. Mahtuuhan niiden kohtalaisen uudelle (2011 valmistunut) stadionille yli 50 000 ihmistä, ja muistaakseni jostain luin että kausikortteja tälle kaudelle myyty yli 40 000. Mestareiden liigassakin pääsivät pudotuspeleihin joka tuo mukavia lisätienestejä. Lisäksi Turkissa on vissiin verotus sellainen, että pienempikin bruttopalkka riittää verrattuna vaikka Englantiin. "Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine |
Secreterial 29.01.2013 17:51:35 | |
---|
pekkap82: Mistäköhän ne turkkilaiset on yhtäkkiä rikastuneet? Muistan lukeneeni, että Sneiderkin menee sinne kun ne tarjosi suurinta palkkaa. Enkä usko, että Drogbakaan millään kohtuullisella palkalla sinne viitsisi lähteä. Kohtuullisen varakas seurahan Galatasaray on, ja ihan hyvätasosia pelaajia siellä on muutenkin nyt ollut. Sneijderilla ei varmasti ottajiakaan hirveästi enää loppuvaiheissa ollut, kun kaverin palkkavaatimukset oli sen verran kovat. Veikkaan, että esim. Ferguson kyllästyi pelleilyyn jo aikaisemmin ja Liverpoolillekin Sneijderin palkkavaatimukset oli vähän turhan korkeita. Galatasaraysta sitten Venäjälle... "I never bluff" - Cordell Walker |
kozmik 29.01.2013 18:59:24 | |
---|
"Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine |
Secreterial 29.01.2013 19:17:26 | |
---|
kozmik: Nyt se sitten tapahtuu, nimittäin Mario Balotellin siirtyminen Italiaan: http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/21251291 Harmi, miehen häiriköintiä Cityssä olisi mielellään katsonut lisääkin. No mutta onneksi Everton hankki Ferin Twentestä: http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/21233406 Kaveri on melkonen järjen jättiläinen kanssa. Oli mm. ostanut tyttöystävälleen lahjaksi hevosen - huono homma vaan, että tyttökaveri asui keskustassa kerrostalossa. Ei tietenkään SuperMarion tasonen, mutta on se edes jotain! "I never bluff" - Cordell Walker |
kozmik 29.01.2013 19:23:56 | |
---|
Secreterial: Ei tietenkään SuperMarion tasonen, mutta on se edes jotain! Plus että iso osa Marion viihteellisyydestä johtui ihan vaan siitä, että mies oli Cityn pelaaja. Vaikka samanlainen tauno liittyisi johonkin Evertoniin niin ei se ole sama asia. :( Noh, toivotaan että tästä Feristä on kuitenkin jotain iloa! "Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine |
Funkånaut 30.01.2013 18:08:45 | |
---|
Secreterial: No mutta onneksi Everton hankki Ferin Twentestä: http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/21233406 Kaveri on melkonen järjen jättiläinen kanssa. Oli mm. ostanut tyttöystävälleen lahjaksi hevosen - huono homma vaan, että tyttökaveri asui keskustassa kerrostalossa. Ei tietenkään SuperMarion tasonen, mutta on se edes jotain! Jalkapallo tarttee enemmän SuperMarion kaltaisia Persoonia. "Itse vosin opettaa naisille rumpujen soittoa, jos saisin itse vastalahjaksi ala-majavaa." - heikkijarvinen
Kuuntelen tämmöistä |