sirdickyj 26.01.2013 20:34:53 | |
---|
jazzmies: Tästä on tullut ihan Idolsia koko skabasta. Suomi on pieni maa ja laulajat täällä ovat keskimäärin onnetonta tasoa sekä saundinsa, fraseerauksensa että intensiteettinsä puolesta, kiitos ollilindholmmaisen eetoksen. Ja sitten näitä kisoja tulee joka eetteristä kiusaksemme. Laulajat vielä ovat yleensä mukavasti pihalla, eli miksi minä katson näitä? Olen siis tyhmä. Vittu se siihen liity onks tää pieni maa. Norjaki on pieni maa ja vähän eri draivi. Tossa skabassakaan ei kukaan uskalla sanoa että "säki oot ihan paska". Kaikki on muka hyvää. Vitut ole. It's the singer, not the song. |
Janizio 26.01.2013 22:32:44 | |
---|
Deathrace King: Tuskinpa on tarvetta mennä skabailemaan, kun on varmastikin menestyneempi artisti kuin mikä näistä kisasta julkisuuteen pompanneista tulee ikinä olemaankaan. Riippuu siitä millä mittarilla vertaat Nykästä näihin kisaajiin, jos kokonais julkisuutta niin joo varmaan on suositumpi, jos musiikin kautta niin Matti jää kyllä Kaikurannan kanssa jo nyt ihan selkeesti kakkoseksi. Herranenkin pistelee varmaan jo päihin ja epäilen, että taitaa pistellä Saarakin. |
Alpha 26.01.2013 22:43:12 | |
---|
Ei oo taas Saaraa mainittu vähään aikaan. |
sepisti 26.01.2013 23:19:02 | |
---|
Saara oli mun kanssa samalla luokalla 80-luvun lopulla. En tykännyt. |
Bongowing 26.01.2013 23:22:19 (muokattu 26.01.2013 23:26:02) | |
---|
Kuinkahan paljon tätä ohjelmaa, tuomarien toimintaa (kuka esim. kääntyy ja milloin) yms. on ennalta käsikirjoitettu? Tuli mieleen, kun tiesivät ilmeisesti sen yhden olevan kuulovammainen ennen kuin itse siitä kertoi. Vain ääni ratkaisee? But where the heck is magenta? |
Wradlin 27.01.2013 00:32:54 | |
---|
sepisti: Saara oli mun kanssa samalla luokalla 80-luvun lopulla. En tykännyt. No melko nuorena on kyllä ollut jo koulussa. |
Linnunlaulupuu 27.01.2013 03:51:58 | |
---|
Wradlin: No melko nuorena on kyllä ollut jo koulussa. Moni täällä ei nyt oikein tunnu käsittävän sitä, että hän on erityisen lahjakas jokaisella elämän osa-alueella. "Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
Secreterial 27.01.2013 08:51:57 | |
---|
Bongowing: Kuinkahan paljon tätä ohjelmaa, tuomarien toimintaa (kuka esim. kääntyy ja milloin) yms. on ennalta käsikirjoitettu? Tuli mieleen, kun tiesivät ilmeisesti sen yhden olevan kuulovammainen ennen kuin itse siitä kertoi. Vain ääni ratkaisee? Tuotantohan valitsee "ääni ratkaisee" osioon ne kilpailijat ennakkoon lähetettyjen ääninäytteiden perusteella. Varmaan tuollasissa tapauksissa kerrotaan etukäteen, että joku Tähkä ei ala siellä huutamaan "EKS SÄÄ NYT VITTU KUULE MITÄ MÄÄ SANON" tjms :D Ei oo oikeen tällä kaudella mitään ylivoimaista tullu vielä, vaikka en oo kyllä läheskään kaikki jaksoja katsonutkaan. "I never bluff" - Cordell Walker |
Lennu 27.01.2013 09:03:32 | |
---|
Bongowing: Kuinkahan paljon tätä ohjelmaa, tuomarien toimintaa (kuka esim. kääntyy ja milloin) yms. on ennalta käsikirjoitettu? Tuli mieleen, kun tiesivät ilmeisesti sen yhden olevan kuulovammainen ennen kuin itse siitä kertoi. Vain ääni ratkaisee? Onhan tää tietenkin täysin käsikirjoitettu. no is any good musics maked anymore... |
Tupuna 27.01.2013 09:26:06 | |
---|
Bongowing: Kuinkahan paljon tätä ohjelmaa, tuomarien toimintaa (kuka esim. kääntyy ja milloin) yms. on ennalta käsikirjoitettu? Tuli mieleen, kun tiesivät ilmeisesti sen yhden olevan kuulovammainen ennen kuin itse siitä kertoi. Vain ääni ratkaisee? Voi jessus. Voihan niitä klippejä leikata. Uskon, että nuo jutustelut saattavat kestää pitkäänkin, mutta niistä leikataan suurin osa pois. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Janizio 27.01.2013 10:43:26 | |
---|
Wradlin: No melko nuorena on kyllä ollut jo koulussa. Sit jos vielä sanot että oot yks joka on sitä koulu kiusannu. Niin häpeä |
Janizio 27.01.2013 10:45:51 | |
---|
sepisti: Saara oli mun kanssa samalla luokalla 80-luvun lopulla. En tykännyt. Wradi ensin Sorry sulle väärä viesit tuli ensin lainattua! Sepisti jos oot sit vielä yks joka on sitä koulu kiusannu niin inhottava oot ja tosi inhottava. |
elon arska 27.01.2013 11:16:46 | |
---|
Ei saatanan vittu, tehkää tolle jotain. |
Secreterial 27.01.2013 11:22:32 | |
---|
Janizio: Sepisti jos oot sit vielä yks joka on sitä koulu kiusannu niin inhottava oot ja tosi inhottava. Mielestäni melko törkeää huudella tällaisia asioita! Nyt osa saattaa alitajuisesti yhdistää sepistin koulukiusaajaksi, vaikka näin ei olisikaan. Tähkälle on varmaan sanottu, että pittää alkaa painamaan sitä nappia, kun nyt tuntui painavan melko useasti, kun aikaisemmin melko harvoin. "I never bluff" - Cordell Walker |
Lennu 27.01.2013 11:24:53 | |
---|
Secreterial: Mielestäni melko törkeää huudella tällaisia asioita! Nyt osa saattaa alitajuisesti yhdistää sepistin koulukiusaajaksi, vaikka näin ei olisikaan. Tähkälle on varmaan sanottu, että pittää alkaa painamaan sitä nappia, kun nyt tuntui painavan melko useasti, kun aikaisemmin melko harvoin. Muutenkin sitä sen roolia on ärsyttävästi twiikattu. Vanha oli parempi. no is any good musics maked anymore... |
sliger 27.01.2013 11:30:28 | |
---|
ei tsiisus. Eihän tollasta voi olla olemassa. Ja sitten vielä ihmettelee miksi hänen sanomisista vittuillaan.Kaikenlaisia... rok |
Lennu 27.01.2013 11:52:03 | |
---|
sliger: ei tsiisus. Eihän tollasta voi olla olemassa. Ja sitten vielä ihmettelee miksi hänen sanomisista vittuillaan.Kaikenlaisia... Joo ainahan kiusaaminen on kiusatun syy! Ite taisit kiusata Saaraa koulussa jo 70-luvulla!! no is any good musics maked anymore... |
Velmatti 27.01.2013 12:11:19 | |
---|
jazzmies: Tästä on tullut ihan Idolsia koko skabasta. Suomi on pieni maa ja laulajat täällä ovat keskimäärin onnetonta tasoa sekä saundinsa, fraseerauksensa että intensiteettinsä puolesta, kiitos ollilindholmmaisen eetoksen. Ja sitten näitä kisoja tulee joka eetteristä kiusaksemme. Laulajat vielä ovat yleensä mukavasti pihalla, eli miksi minä katson näitä? Olen siis tyhmä. Jonkinlainen pikkunätti puuhastelu tulee ensimmäisenä mieleen. Musiikin "ammattilaisetkin" aiheuttavat myötähäpeän tunteita, mikä ei kyllä mairittele. Esim. House of the rising sun niekkuineen sun muineen kuulosti siltä, että laulaja näytteli kappaleen. Samoin Simple man -kappale on nimensä mukaan simple, jos äänessä ei ole auktoriteettia, kappaletta eivät pelasta pelleilyt lopukkeiden kanssa. |
sepisti 27.01.2013 12:49:57 (muokattu 27.01.2013 12:58:33) | |
---|
Janizio: Wradi ensin Sorry sulle väärä viesit tuli ensin lainattua! Sepisti jos oot sit vielä yks joka on sitä koulu kiusannu niin inhottava oot ja tosi inhottava. Koulukiusaus on yhdysana :) Tiedän sen siitä, että Saara kiusas mua koulussa mun keskipohjalaisesta murteesta. Sen jälkeen mä heitin sitä penaalilla ja sanoin: "Äh puh Saara, avaa vielä haara". Oltiin siihen aikaan jotain kymmenen vuotiaita:) No okei. Vaimo sanoi, että ei saa nettikiusata. Oikeassahan hän on. Janizio, eikös Saara Aalto ole syntynyt 1987, ainakin wikipedian mukaan? Eli mä vähän vaan testasin sun saaratietoutta ja sä et läpäissyt testiä. |
Janizio: Sit jos vielä sanot että oot yks joka on sitä koulu kiusannu. Niin häpeä Joo aivan, ehditkin jo korjata tuossa ylempänä. Eipä sitten mitään. |