Johannes_t 20.01.2013 10:42:24 | |
---|
Dropped C: Eli ytimessä. Pitää ehkä kaydä kattomassa joku päivä millaista runtua tuollainen antaa. Tossa liikkeessä on mahdollista ottaa tyypit? Joo, siellä on asiallinen testikoppi. Ampegin läjä löytyy, Taurusta ja TC:tä myös. Muistaakseni. |
Mä vaan 22.01.2013 22:26:44 | |
---|
Tänään schenkkerin ukko toi Darkglassin...Ai että kun jouduin taistelemaan ennenaikaista eargasmia vastaan, on niin mahtava soundi :D Hullu basisti. |
Johannes_t 23.01.2013 08:57:18 | |
---|
Mä vaan: Tänään schenkkerin ukko toi Darkglassin...Ai että kun jouduin taistelemaan ennenaikaista eargasmia vastaan, on niin mahtava soundi :D Tänään pitäisi saapua lähetyksen tännekin ;) |
pekezu 23.01.2013 09:59:53 | |
---|
Onks muilla niskojen kanssa sellaista ongelmaa, että joskus vetää jumiin ja venytellessä naksuu kohdalleen? Mullon ollu tosta oikeelta puolelta koko viikon aamulla niskat jumissa. Sit venytellessä on paukahtanu ja sit on taas rok rok. Ei kai sen vaarallista pitäis olla mut vähän rasittavaa hetkittäin. |
SnowCrow 23.01.2013 10:11:23 | |
---|
pekezu: Onks muilla niskojen kanssa sellaista ongelmaa, että joskus vetää jumiin ja venytellessä naksuu kohdalleen? Mullon ollu tosta oikeelta puolelta koko viikon aamulla niskat jumissa. Sit venytellessä on paukahtanu ja sit on taas rok rok. Ei kai sen vaarallista pitäis olla mut vähän rasittavaa hetkittäin. Saaks siitä hyvät säröt? |
jperala 23.01.2013 10:13:56 | |
---|
pekezu: Onks muilla niskojen kanssa sellaista ongelmaa, että joskus vetää jumiin ja venytellessä naksuu kohdalleen? Mullon ollu tosta oikeelta puolelta koko viikon aamulla niskat jumissa. Sit venytellessä on paukahtanu ja sit on taas rok rok. Ei kai sen vaarallista pitäis olla mut vähän rasittavaa hetkittäin. Niskat ollut tuollaiset viimeiset 20 vuotta.. kroonista jumitusta :) Jazz Bass Fretless |
pekezu 23.01.2013 10:53:32 | |
---|
SnowCrow: Saaks siitä hyvät säröt? Välillä rutisee silleen fuzz factory tyyliin ja välillä vaan paukkuu. |
JT_ 23.01.2013 12:57:16 | |
---|
Darkglass B3K lähti tilaukseen. Arvokashan se oli, mutta eihän soundin käsite tunne rahaa.. Odotukset korkealla :D |
Sir Härö 23.01.2013 15:37:16 | |
---|
Darkglass b3k:n omistaneena tilasin b7k:n. Paketti saapunee parin viikon päästä. Saatana on herra |
oodee1 25.01.2013 20:40:28 | |
---|
Moro vaan. Hetkeen ei ole tullut kamarunkkailtua mutta nyt taas uus bändi tulilla ja klassinen bassosärömetsästys alkoi :D Erikoishommissa mulla tällä hetkellä käytössä RAT-purkki. Aikamoista betonimurskaa ja tylyä menoa. Ei toimi ihan missä tahansa mutta omiin hommiin täydellinen. Ainoa miinus tulee tietenkin siitä että botne häviää aika tehokaasti. Tätä ongelmaa lähdin ratkomaan ja päädyin blendispeduun missä myös vaiheenkääntö ja gain-säätö kuivalle signaalille. Saattaisi kiinnostaa muitakin? http://www.guitarpcb.com/apps/webstore/products/show/3456364 tuohan on moneen muuhunkin juttuun kätevä olla olemassa. |
J.Nikkanen 25.01.2013 21:32:33 | |
---|
oodee1: Moro vaan. Hetkeen ei ole tullut kamarunkkailtua mutta nyt taas uus bändi tulilla ja klassinen bassosärömetsästys alkoi :D Erikoishommissa mulla tällä hetkellä käytössä RAT-purkki. Aikamoista betonimurskaa ja tylyä menoa. Ei toimi ihan missä tahansa mutta omiin hommiin täydellinen. Ainoa miinus tulee tietenkin siitä että botne häviää aika tehokaasti. Tätä ongelmaa lähdin ratkomaan ja päädyin blendispeduun missä myös vaiheenkääntö ja gain-säätö kuivalle signaalille. Saattaisi kiinnostaa muitakin? http://www.guitarpcb.com/apps/webstore/products/show/3456364 tuohan on moneen muuhunkin juttuun kätevä olla olemassa. RATti oli hemmetin hauska SWR SM-400 nupin kanssa mutta digihimmelin kanssa (TC Classic) oli tuo purkki ensimmäinen mikä lähti. Se oli vain aivan liian kihisevä ja brutaali. Mulla tais olla niitä vimosia Jenkki rottia ennenkuin kinukit tulivat tilalle. |
Maisteri 26.01.2013 00:21:55 | |
---|
oodee1: Tätä ongelmaa lähdin ratkomaan ja päädyin blendispeduun missä myös vaiheenkääntö ja gain-säätö kuivalle signaalille. Saattaisi kiinnostaa muitakin? http://www.guitarpcb.com/apps/webstore/products/show/3456364 tuohan on moneen muuhunkin juttuun kätevä olla olemassa. Tommonenhan olis ehottomasti mainio olla olemassa. Mistä sais kätevimmin ja mihinkä hintaan?? Googlasin kyllä, mut ihan vaan pikapikaa, eikä minuutissa selvinnyt... ja nyt nukkumaan. www.thedgu.com |
Rulliz 26.01.2013 11:09:47 | |
---|
http://retaliationsyndicate.bandcamp.com |
Dropped C 26.01.2013 15:44:52 (muokattu 26.01.2013 15:49:47) | |
---|
Onko toi jo myynnissä? Vintits malli vois olla doomiin vielä paljon parempi kun normiversio. Ainakin EBS Valvedrivessä Vintage - asetus tuottaa paljon parempaa soundia, kuin nomiasetus. Tossa tiiserissä saundi on ainakin kohdallaan. Lähtee hienot Sabbathit ilmeisesti? Tosin itse tarvitsen paljon enemmän runtua, mutta eiköhän sitäkin lähde. Kyllä tollanen on melkein pakko saada ton tiiseriklipin perusteella. |
Täytyy todellakin soittaa maanantaina tonne Sound Shop:iin. |
Rulliz 26.01.2013 20:31:57 | |
---|
Dropped C: Onko toi jo myynnissä? Vintits malli vois olla doomiin vielä paljon parempi kun normiversio. Ainakin EBS Valvedrivessä Vintage - asetus tuottaa paljon parempaa soundia, kuin nomiasetus. Tossa tiiserissä saundi on ainakin kohdallaan. Lähtee hienot Sabbathit ilmeisesti? Tosin itse tarvitsen paljon enemmän runtua, mutta eiköhän sitäkin lähde. Kyllä tollanen on melkein pakko saada ton tiiseriklipin perusteella. Kaippa tuo lähiaikoina "julkaistaan". Toi teaserclippi on kyllä kerrassaan hunajata. Eiköhän tuosta luulisi irtoavan säröt musaan kuin musaan. EBS:ää en ole edes koskaan kokeillut ja luulen, ettei tuo B3k sille häviä. B7k:sta sitten puhumattakaan. http://retaliationsyndicate.bandcamp.com |
Dropped C 28.01.2013 16:57:39 | |
---|
Sound-Shopista osattiin vastata meilitiedusteluun, että B3K Vintage:n pitäisi tulla hyllyyn 3-4 viikon päästä. |
J.Nikkanen 28.01.2013 18:25:27 | |
---|
Mie taasen myin EHX Bass Big Muff Pi purkin pois ja ajattelin hankkia tilalle saman firman kitaraversion. Botneton meininki on parasta! |
Vessajono 28.01.2013 18:44:49 (muokattu 28.01.2013 18:45:52) | |
---|
Maisteri: Tommonenhan olis ehottomasti mainio olla olemassa. Mistä sais kätevimmin ja mihinkä hintaan?? Googlasin kyllä, mut ihan vaan pikapikaa, eikä minuutissa selvinnyt... ja nyt nukkumaan. Mä oon tykönäni pohtinut viime aikoina samaa asiaa ja tällainen tuli vastaan: http://www.palmer-germany.com/mi/en … uitars-and-Line-Signals-PDUETTO.htm e: edellyttää toki signaalin splittaamista aikasemmassa vaiheessa. "Jazzi jos mikä on pelkkää vehkeilyä todellisten musiikin ainesten kustannuksella. Muusikerit, jotka ovat antautuneet swing-musiikin pettävälle polulle, eivät ainoastaan petä tempuillaan yleisöä, he pettävät lopulta itsensä." |
Jakkeko 29.01.2013 08:31:10 | |
---|
Vessajono: Mä oon tykönäni pohtinut viime aikoina samaa asiaa ja tällainen tuli vastaan: http://www.palmer-germany.com/mi/en … uitars-and-Line-Signals-PDUETTO.htm e: edellyttää toki signaalin splittaamista aikasemmassa vaiheessa. Mulla on tollanen... Tai oli. Ei ole laudassa enää. Ihan ok, mutta vaiheen kanssa tuli ongelmia. Muistaakseni saatto syödä vähän soundiakin... Tästä en kyllä ole varma. Mutta oli sen verran edullinen, että kannatti testata. rokrokpoprok |