Jucciz 08.08.2012 23:42:37 | |
---|
novo: Tilasin Bluetonelta Crossroadin. Pitkäaikanen kaasu saa siis huutia. Jaha, nyt sää sit painoit liipasinta. Tuuhan Tampesteriin morjestamaan, ni kattotaan, mihin koneesta on. :) Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
novo 09.08.2012 15:28:51 | |
---|
Jucciz: Jaha, nyt sää sit painoit liipasinta. Tuuhan Tampesteriin morjestamaan, ni kattotaan, mihin koneesta on. :) Kyllä se oli nyt aika, niin pitkään mä sen hankkimista välttelin :) ihastuttavan kevyt kolmikanavaiseksi vielä, joten lähes ilman keljutusta sitä varmaan ronttaiskin :) Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.." |
Estranged 09.08.2012 18:45:49 (muokattu 09.08.2012 18:46:21) | |
---|
Edit. No nyt meni komiasti väärään ketjuun. :D "Vittu sinä oot huono ihminen ollaksesi kuitenkin niin paska jätkä." -Painajaismainen | "Vielä ku Esso ois kaunis. Ja nainen. Kun nyt se on komea. Ja mies. Junou. Melkeen sama mutta enempi munaa suussa." -Kitaravirtuaali |
Spike 16.11.2012 21:38:57 | |
---|
Nauhoittelin/soittelin äsken himassa jcm800 halfstackillä ja parannellulla jacksonin performerilla. Paskat tässä mitään uutta roinaa tarvitse. |
Vetehinen 16.11.2012 22:21:55 | |
---|
Monikohan tähän ketjuun gasin voittoaan juhlinut on jo sittemmin ostanut, myynyt ja vaihtanut, syönyt sanojaan. :) Ambition makes you look pretty ugly, kicking and squealing Gucci little piggy |
Gabe 16.11.2012 22:27:10 | |
---|
beliel: Monikohan tähän ketjuun gasin voittoaan juhlinut on jo sittemmin ostanut, myynyt ja vaihtanut, syönyt sanojaan. :) :D... toisaalta miten ostokset rajataan GAS:in piiriin kuuluvaksi? " Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. "
- Keith Richards - |
hallu 16.11.2012 22:32:19 | |
---|
Gabe: :D... toisaalta miten ostokset rajataan GAS:in piiriin kuuluvaksi? Helppo homma. Kaikki mikä ei ole GAS:ia, on itsepetosta;-). Gasin rationalisointi on itsesuojelu mekanismi, jonka avulla meidän on helpompi sietää itseämme;-) Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |
Gabe 16.11.2012 23:14:32 | |
---|
hallu: Helppo homma. Kaikki mikä ei ole GAS:ia, on itsepetosta;-). Gasin rationalisointi on itsesuojelu mekanismi, jonka avulla meidän on helpompi sietää itseämme;-) Tämä on varmasti aivan täysin totta :D " Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. "
- Keith Richards - |
powertrip 24.01.2013 20:15:16 | |
---|
Tuntuu erikoiselta tämä olotila. Olen ilmeisesti taudista parantunut? Nykyiset vermeet on sitten ilmeisesti NE OIKEAT, koska Torin seurailu on jäänyt ja minkäänlaista hinkua ei ole ilmennyt uusiin kamoihin. Saas näkee onko pysyvä olotila n. 30 kierrätetyn kitaran jälkeen. |
Laulava Kylätohtori 24.01.2013 20:32:25 | |
---|
powertrip: Tuntuu erikoiselta tämä olotila. Olen ilmeisesti taudista parantunut? Nykyiset vermeet on sitten ilmeisesti NE OIKEAT, koska Torin seurailu on jäänyt ja minkäänlaista hinkua ei ole ilmennyt uusiin kamoihin. Saas näkee onko pysyvä olotila n. 30 kierrätetyn kitaran jälkeen. Olen sanonut tämän ennenkin, mutta sanon uudestaan. Se on vain tyyntä myrskyn edellä... Itse luulin, että Bluetone olisi tappanut vahvistin-gasin, mutta nyt houkuttelisi vaihtaa Bassman johonkin pienempään comboon... Onneksi ei kuitenkaan mitään ylitsepääsemätöntä. Kyllä tuo Bluetone tappoi ykkösvahvistinhaikailut hienosti, tämä nyt on enemmän sellaista haihattelua... Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Laulava Kylätohtori: Olen sanonut tämän ennenkin, mutta sanon uudestaan. Se on vain tyyntä myrskyn edellä... Itse luulin, että Bluetone olisi tappanut vahvistin-gasin, mutta nyt houkuttelisi vaihtaa Bassman johonkin pienempään comboon... Onneksi ei kuitenkaan mitään ylitsepääsemätöntä. Kyllä tuo Bluetone tappoi ykkösvahvistinhaikailut hienosti, tämä nyt on enemmän sellaista haihattelua... Älä ole tohtori huolissasi GAS:in loppumisesta. Kohta alat kaasuttelemaan uutta Bluetonea. Kun siihen yhteen ihastuu ja tajuaa, että Bluetonelta saisi myös muita saundimaailmoita, niin siinä sitä ollaan :) Kohta pitäisi mun kolmas tilaamani Bluetone olla valmis. Ai niin, tänään tuli ostettua taas tele. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
ibnz 24.01.2013 21:37:34 | |
---|
Täälläkin yllättävän tyyni olotila - kitaroita on tarpeeksi ja ne ovat kaikki erinomaisen hyviä. Äänentoistolaitteisto on pelkistetty mutta saundi hyvä. Pitääkö tässä olla tyytyväinen muka? |
Gabe 24.01.2013 21:50:30 | |
---|
AngieRainbow: Ai niin, tänään tuli ostettua taas tele. Minkä telen ostit? |
Artist 24.01.2013 21:57:34 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Olen sanonut tämän ennenkin, mutta sanon uudestaan. Se on vain tyyntä myrskyn edellä...
Olen ostanut edellisen kerran kitaran noin kaksi vuotta sitten, ja viimeisimmän styrkkarin hankinnastakin on jo pitkälti toista vuotta. Pedaaleita en ole ostanut kevään 2010 jälkeen. En voi silti sanoa, että GAS olisi kuollut, esim. vuosi sitten tuli mietittyä paria keppiä vähän vakavamminkin, mutta tilaisuus meni ohi. Lieneeköhän sitten myrsky tuloillaan jossain kohtaa. "They tell me, but I tell them, I do it my way and I always will" |
AngieRainbow 24.01.2013 22:18:03 | |
---|
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
Jucciz 24.01.2013 22:38:46 | |
---|
AngieRainbow: Joppejoo:lta tommonen: http://muusikoiden.net/dyn/tori/715337.jpg?1358323218 Täytyy vaan odotella ensi viikkoon, jotta saan lapion kotio. Aijai. Mikäs toi on? Telet on kyllä todella herkullisia kitaroita. Melkein tällä hetkellä tulee eniten paiskottua niitä. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Gabe 24.01.2013 22:41:41 | |
---|
|
AngieRainbow 24.01.2013 22:47:21 | |
---|
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
Gabe 24.01.2013 23:39:53 | |
---|
|
Gabe 25.01.2013 00:26:35 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Olen sanonut tämän ennenkin, mutta sanon uudestaan. Se on vain tyyntä myrskyn edellä... ...tämä nyt on enemmän sellaista haihattelua... Siitä se aina lähtee. ;) Kohta sitä jo laskeskellaan pennosia. Eipä se väärinkään ole, on sitä tullut tuhlattua isompiakin summia paljon hyödyttömämpiin kohteisiin. Minulla ei nyt ole mitään varsinaista GASia päällä. Kovasti odottelen uuden kitarani ja tilaamani putkitremolon valmistumista, en ole ehkä senkään takia pyörinyt torilla mitenkään aktiivisesti. Pari pedaalia on vielä ostoslistalla ja sit olis tarkoitus vetää vähän henkeä ja keskittyä siihen soittamiseen vielä kun ehtii. Pari isompaakin hankintaa on kyllä jo mielessä tulevaisuutta varten, vielä ei kuitenkaan polttele mitenkään sietämättömästi. |