Aihe: ESP Viper FM200:een uudet mikit ?
1 2
JaaGeRMaisTeR
24.01.2013 00:33:31 (muokattu 24.01.2013 00:34:31)
Midrange: No itse asiassa yleensä noissa halvoissa malleissa mikeissäkin lukee isolla ESP. Ja siinä halvimmassa floikassakin lukee isoilla kirjaimilla ESP. Joten ei ihme jos se LTD alkaa unohtua :)

Silloin kun minä näin LTD:n kitaroita ekaa kertaa elämässäni luulin että ne ovat ESP:n halpamalleja, ja LTD tarkoittaa Limited Edition :D

Mikeissä lukeekin esp... samahan toi on kyllä muillakin mikeillä että nimi lukee ja onhan se ilmasta mainosta esp:lle että osta parempi :D halvimmassa floikassa lukee nykyään floyd rose special :) tuollasta mh100 kun juurikin rääkkäsin :D..

Turhaa saivartelua tuokin tieten on että esp ja ltd on eri merkkejä mutta toisaalta kyllä välillä tulee auottua nuitakin ilmotuksia missä lukee esp hintaan vaikka 400€ ja kattella mielenkiinnosta joskos vois käyttää hyväksi toisen taloudellista kärsimystä :D mutta yleensä paljastuu ltd:ksi jonka hinta on pudonnut sen 50-100€... sillon tulee mieleen että koittaako porukka saada nuita menemään paremmin kun jättää sen ltd:n mainitsematta... ja tällä logiikalla sitten pärisen keskusteluissa mukana :D
Arkka
24.01.2013 12:00:30

Midrange: Silloin kun minä näin LTD:n kitaroita ekaa kertaa elämässäni luulin että ne ovat ESP:n halpamalleja, ja LTD tarkoittaa Limited Edition :D

Kaikkihan tietää että ESP = Etelä-Satakunnan Puhelin, mutta mistä nimi LTD tulee? Vai onko kyseessä vain silmään istuva myyvä kirjainyhdistelmä tms?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)