Aihe: Voice of Finland
1 2 3 4 551 52 53 54 55112 113 114 115 116
Wolfgang
21.01.2013 19:40:44
Saara Aalto on ihan tyhmä ja huono.
"Minulla on parempaakin tekemistä, kuin naisten jatkuvana kiertopalkintona oleminen." -danny
carnation
21.01.2013 19:45:20
Wolfgang: Saara Aalto on ihan tyhmä ja huono.

Muusikoiden.netissä jokainen muusikko on yhtä arvokas. Artistin tai kokoonpanon solvaaminen johtaa väliaikaiseen tai pysyvään kirjoituskieltoon. Perustellun mielipiteensä musiikista voi sanoa, mutta asiattomat hyökkäykset musiikin tekijöitä kohtaan ovat kokonaan kiellettyjä
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
sirdickyj
21.01.2013 19:46:46
jazzmies: Mikä pitäisi olla toisin ja millä tavalla, että tuo yhtye kuulostaisi paremmalle noissa olosuhteissa?

Ei kukaan sellasta ole v'itt'nyt että jonkun yksittäisen asian vahtamalla joku olis toisin.

Mut harhaisessa mielessään tommonen Henry Lee kuvittelee homman kuulostavan joltain, ja ei kuitenkaan ite tajuu ewt miten se homma saatais toimimaan niin.

Tätähän tää on, samaa jorinaa mitä Remut ja Mike Monroet on harrastanu iät ajat.

Ei toi bändi silti kuulosta niin hyvältä ettei siitä vois vähän huomauttaa. Esim. ac dc ei lähteny, ei sit yhtään. Mut ei kaikki voi aina lähteäkään. Mut ei toi oo mikään lauma pyhiä lehmiä.
It's the singer, not the song.
Wolfgang
21.01.2013 19:52:55
carnation: Muusikoiden.netissä jokainen muusikko on yhtä arvokas. Artistin tai kokoonpanon solvaaminen johtaa väliaikaiseen tai pysyvään kirjoituskieltoon. Perustellun mielipiteensä musiikista voi sanoa, mutta asiattomat hyökkäykset musiikin tekijöitä kohtaan ovat kokonaan kiellettyjä

Ei hätää, kommenttini oli ironiaa ja sen kirjoitti sisäinen trollini, joka heräsi henkiin kun kävin lukemassa jäsen Janizion profiilia. En mie Saara Aaltoa oo koskaan ees kuunnellu.

Enkä kuuntele.

Koska se on ihan tyhmä ja huono.
"Minulla on parempaakin tekemistä, kuin naisten jatkuvana kiertopalkintona oleminen." -danny
Janizio
21.01.2013 21:59:38
carnation: Muusikoiden.netissä jokainen muusikko on yhtä arvokas. Artistin tai kokoonpanon solvaaminen johtaa väliaikaiseen tai pysyvään kirjoituskieltoon. Perustellun mielipiteensä musiikista voi sanoa, mutta asiattomat hyökkäykset musiikin tekijöitä kohtaan ovat kokonaan kiellettyjä

Kehottaisin muutenkin joidenkin kirjoittamisiin kiinnittämään huomiota. Sillä musta on aika hävytöntä väittää esim. sitä että Saara kirjoittelee tällä nimimerkillä täällä.

Samoin vähän rivien välistä luettuna ja ymmärrettynä musta tehdään koko ajan täällä jotain sekopäistä friikkiä Saara fanituksen suhteen. Vois sanoa, että aina kun mä sanon Saarasta jotain joku heittää vähintääkin puoli piruilevaa siihen perään.
Osteri
21.01.2013 22:15:03
Hemmetti ! Ihan varmasti näin tänään telkkarin Voice-mainoksessa The Monday Box'in laulajan Kaapo Kokkosen. Hieno homma että se osallistuu. Jo on aikakin suomalaisten kuulla tämä loistava laulaja. Suurin odotuksin perjantaihin.
Kirjoitan.....siis ehkä en just nyt soita....
Stradlin
21.01.2013 22:51:14
sirdickyj: Tätähän tää on, samaa jorinaa mitä Remut ja Mike Monroet on harrastanu iät ajat.

Eiköhän tämä ole jo tullut kaikille selväksi, ei varmaan tarvitse toistella enää.
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz
Guildfinger
21.01.2013 22:53:31
Nenne "bändiä ei dissata" Lee Rock! Unohdetaan jo Andyn 30 000. Uusi sohvia tärisyttävä legenda on syntynyt, yeah!
Tupuna
22.01.2013 18:25:54 (muokattu 22.01.2013 18:28:19)
Osteri: Hemmetti ! Ihan varmasti näin tänään telkkarin Voice-mainoksessa The Monday Box'in laulajan Kaapo Kokkosen. Hieno homma että se osallistuu. Jo on aikakin suomalaisten kuulla tämä loistava laulaja. Suurin odotuksin perjantaihin.

Olihan se siellä. Kuulosti muuten ihan Killersiltä.

Silti odotan jotain päräyttävää jatkossa. Vielä ei ole vakuuttanut kukaan muu kuin tämä 39-vuotias Höglund, jonka esityksessä ei ollut mitään moitittavaa. http://www.youtube.com/watch?v=a1Ws_g-JLss

E: Mulla on sellanen hataran humalainen muistikuva, että olisin joskus muutama vuosi sitten laulanut Kallion Oivan karaokessa jonkun dueton tämän Kaapon kanssa. Kun vielä muistais biisin ja muistais vielä senkin, miksi ihmeessä olen laulanut hänen kanssaan ja vieläpä Kallion Oivassa. Huhhuh
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Osteri
22.01.2013 23:31:16
Tupuna: Vielä ei ole vakuuttanut kukaan muu kuin tämä 39-vuotias Höglund, jonka esityksessä ei ollut mitään moitittavaa.

Heh... olet vaan leijunut niissä sanoissa mitä herran kuulit laulavan. Myönnä :)
Kirjoitan.....siis ehkä en just nyt soita....
Lennu
23.01.2013 07:27:01

Mun mielestä tänä vuonna se Saara Aalto on aika hyvä.
no is any good musics maked anymore...
seppo69
23.01.2013 08:58:49
Janizio:musta tehdään koko ajan täällä jotain sekopäistä friikkiä Saara fanituksen suhteen.

Etköhän kuitenkin tee sen ihan itse.
Tupuna
23.01.2013 15:42:15
Osteri: Heh... olet vaan leijunut niissä sanoissa mitä herran kuulit laulavan. Myönnä :)

Tietysti. Harva laulaja osaa välittää tekstin noin hienosti.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Marsalkka
23.01.2013 17:36:07
Janizio:

musta tehdään koko ajan täällä jotain sekopäistä friikkiä Saara fanituksen suhteen.

No kun siinä on se pieni yksityskohta että kun olet yli 40 sivua tänne jo Saarasta kirjoitellut niin olet joko:

A) Hänen isänsä
B) Hänen miehensä
C) Hänen etupihalla päivystämässä
Vasarointi miehille.
Rhapa
23.01.2013 17:45:44 (muokattu 23.01.2013 17:45:52)
Marsalkka: No kun siinä on se pieni yksityskohta että kun olet yli 40 sivua tänne jo Saarasta kirjoitellut niin olet joko:

A) Hänen isänsä
B) Hänen miehensä

D) Saara
Janizio
23.01.2013 17:48:14 (muokattu 23.01.2013 17:53:23)
Marsalkka: No kun siinä on se pieni yksityskohta että kun olet yli 40 sivua tänne jo Saarasta kirjoitellut niin olet joko:

A) Hänen isänsä

En tunne hänen isäänsä. Vältämättä edes nähnyt ikinä

B) Hänen miehensä

Voiku oisinki, mutta en valitettavisti ole

En tiedä missä asuu, joten hankala tehdä tätäkään

D) Jos olisin Saara olisin menossa tällä hetkellä World Visionin hyväntekeväisyys tapahtumaan keikalle ja mä istun Sallassa

Siis mitä ihmeellistä tässä on. Pidän sen musasta ja myös ihmisestäkin ja entä sitten.
Wolfgang
23.01.2013 17:52:38
Janiziossa on jotain dannymaista:) Silleen hyvällä tavalla.
Janizio
23.01.2013 17:57:08
Ja mä en oikeastaan tiedä miks mä edes yritän teille selittää mitään, ku ihan tahalleen joko nälvitte tai sitten ymmärrätte väärin
Janizio
25.01.2013 16:27:33
tsugaru: juu juu, viimevuotinen voittaja hakannut ikusen kakkosen jo mennen tullen.

Onkohan? ja millä perusteella?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)