gek0 11.01.2013 16:40:27 | |
---|
Before The Dawnin "Pitch Black Universe" Play to Live, Live to Die, Die to Play |
Kenraalisieni 11.01.2013 16:59:39 | |
---|
gek0: Before The Dawnin "Pitch Black Universe" Oikein! Ei muuta kun seuraavaa runoa kehiin! |
gek0 11.01.2013 17:08:49 | |
---|
Ja katsokaa tähteni nousevan, polttaen maailman, aurinko, jumalten silmä, heitettiin avaruuteen. Katsokaa kuunpimennyksen, putoavan armosta, katsokaa kaikkien kansojen itkevän, kaikki hänen nimeään pelkäsivät. Play to Live, Live to Die, Die to Play |
hullu_ukko 11.01.2013 17:23:10 (muokattu 11.01.2013 17:23:15) | |
---|
Behemoth - Christians to the Lions Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia |
gek0 11.01.2013 17:49:45 | |
---|
Nappiihan tuo meni, uutta suoneen vaan. Play to Live, Live to Die, Die to Play |
hullu_ukko 12.01.2013 01:44:01 (muokattu 12.01.2013 15:31:05) | |
---|
Paholaiset ovat vaientaneet tämän seestyneiden typerysten sukupolven Ahneutemme sitomina, kansakunta orjuutettuna yhtiöitetyn yhteiskuntamme työkaluiksi Herätkää ja repikää maan tasalle heidän valheidensa perintö ja ymmärtäkää, että tämä itsessään on osa matkaa kohti sitä päivää, jona kapinoimme Kun pois tieltä raivaamanne ainekset kaappaavat vallan, näette miten sota syntyy... Riemuitkaa! Syntiinlankeemuksen aika on koittanut, Me tanssimme palatsienne roihutessa. Haulikonlaukaus petoksen kasvoihin, saatte sen, mikä teille kuuluu Emme lepää ennen kun puhdistus on suoritettu nyt niitätte kuten olette kylväneet... Poismenoanne seuraa vapahdukseni... Kun maailma on tällainen uskaltaako kukaan enää ajatella itsenäisesti? Autoritäärisen järjestelmän ja rauhan sisäinen ristiriita tuhoaa itsensä... Tietää totuus ja elää pelkäämättä yhtäkään ihmistä, ymmäärtää, että tämä itsessään on osa matkaa kohti sitä päivää, jona kapinoimme Kun pois tieltä raivaamanne ainekset kaappaavat vallan, näette miten sota syntyy... Riemuitkaa! Syntiinlankeemuksen aika on koittanut, Me tanssimme palatsienne roihutessa. Poismenoanne seuraa vapahdukseni... Riemuitkaa! Syntiinlankeemuksen aika on koittanut, Me tanssimme palatsienne roihutessa. Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia |
Luthanasia 13.01.2013 02:01:50 | |
---|
Lienee Lamb of God - As the Palaces Burn. "Pessimist won't never be disapointed" |
hullu_ukko 13.01.2013 02:04:38 | |
---|
Ja se on oikein. Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia |
Luthanasia 15.01.2013 14:02:35 | |
---|
To the bottom of a thawed river I look Water bends the dimmed light I look into myself, I look into sickness And release myself from everything So cold the ground which I lie upon I feel it's every move Life contained in one moment Thoughts flow along with water So warm the foggy air Far the sun, hidden from my eyes In my bloody fist I enclose the world And release myself from everything "Pessimist won't never be disapointed" |
hullu_ukko 15.01.2013 15:10:38 | |
---|
Moonsorrow - Kuolleiden maa Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia |
Luthanasia 15.01.2013 15:16:54 (muokattu 15.01.2013 20:57:02) | |
---|
Oikein meni. "Pessimist won't never be disapointed" |
hullu_ukko 15.01.2013 16:18:32 (muokattu 23.01.2013 17:42:55) | |
---|
Nostaa purjeet talon sortuneelta katolta Syviin syleihin, silti mataliin kuin sadepisarat Yrittäen tuntea jotain, se iskee nyt terävänä Reagoi kuin palavan talon ympäröimä bensiini Et voi myöntää virheitäsi kun epäonnistumisten vuoksi pyyhkii ylitsesi Kun epäonnistumisten vuoksi pyyhkii ylitsesi... Pala likaista kangasta, muistona märkivä haava rinnoissamme Jatkuva polte sydämen ympärillä, kuohunta ulkokuoresi alla Elää kotinsa seinien suojissa jahdaten typistettyä häntäänsä Toimii vaistojensa varassa, sattumanvaraisesti, hallitsematta itseään Et voi myöntää virheitäsi kun epäonnistumisten vuoksi pyyhkii ylitsesi Kun epäonnistumisten vuoksi pyyhkii ylitsesi... Pilkkomista milligrammojen tarkkuudella, ase toisessa kädessäsi Vailla suuntaa, muistoja taisteluista mielessäsi Sade ei voi huuhtoa jotain, mitä ei edes ole... Ensimmäinen kokemus vaatii seurakseen toisen, Seurauksena käsi toimintavalmiin aseen liipasimella Kuin venäläistä rulettia täydellä rullalla Surkea lopputulos, se on aivan yksi ja sama... Et voi myöntää virheitäsi kun epäonnistumisten vuoksi pyyhkii ylitsesi Kun epäonnistumisten vuoksi pyyhkii ylitsesi... Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia |
hullu_ukko 23.01.2013 17:42:09 | |
---|
En kääntänyt (taaskaan) sanasta sanaan, mutta kyllä tuon pitäisi tunnistettavissa olla. Sanotaan nyt, että New Orleans, Louisiana. Vuosi oli 2007. Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia |
gek0 23.01.2013 20:41:34 | |
---|
Down - Beneath The Tides ? Play to Live, Live to Die, Die to Play |
On.     Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia |
gek0 24.01.2013 16:40:55 (muokattu 24.01.2013 16:42:11) | |
---|
katsoin itseeni ja käännyin monentasoiset henkiset sokkelot poltettu Ikuisuus on se aika jonka kävelin kärsimys hiljaisuudessa on minun oireyhtymäni ota minun polkuni, et kestä koskaan armottomassa kivussa minä hallitsen aina hiljainen ääni, vaaniva maa, hautausmaa-ajelu, en kumarra kenellekkään vallitseva rukous on tahtoni murhanhimoinen kiire tappaa viiltää ja pistää noituuden narttuja korviasärkevät ovat heidän tuskanhuudot ota minun polkuni, et kestä koskaan armottomassa kivussa minä hallitsen aina hiljainen ääni, vaaniva maa, hautausmaa-ajelu, en kumarra kenellekkään. Play to Live, Live to Die, Die to Play |
Kenraalisieni 24.01.2013 19:38:06 | |
---|
gek0: katsoin itseeni ja käännyin monentasoiset henkiset sokkelot poltettu Ikuisuus on se aika jonka kävelin kärsimys hiljaisuudessa on minun oireyhtymäni ota minun polkuni, et kestä koskaan armottomassa kivussa minä hallitsen aina hiljainen ääni, vaaniva maa, hautausmaa-ajelu, en kumarra kenellekkään vallitseva rukous on tahtoni murhanhimoinen kiire tappaa viiltää ja pistää noituuden narttuja korviasärkevät ovat heidän tuskanhuudot ota minun polkuni, et kestä koskaan armottomassa kivussa minä hallitsen aina hiljainen ääni, vaaniva maa, hautausmaa-ajelu, en kumarra kenellekkään. Benediction - I Bow To None? |
gek0 24.01.2013 20:25:25 | |
---|
Kenraalisieni: Benediction - I Bow To None? Kympin suoritus sieltä. Uutta runoutta pöytään vain. Play to Live, Live to Die, Die to Play |
Kenraalisieni 24.01.2013 20:41:44 | |
---|
Seuraavaa pukkaa: Kävele pois maailmasta Anna kaikki mitä sinulla on Älä vaivaudu yrittämään Taistele viimeiseen pisaraan Kävele varjojen joukossa Jätä merkkisi taakse Uppoudu harmaaseen massaan Tee elämäsi lausunto Ja minä tunnen olevani väsynyt, tyhjä ja ontto, sydän rikki sisällä Ja minä tunnen ettei tällä elämällä ole enää mitään minulle Ja minä tunnen elpyneeni, pyhä ja kunnioitettava, yksi laatuaan Ja minä tunnen että tämä elämä on jotain mihin minut on valittu Päästä ahdistus sisään Tee kaikkesi joka päivä Viivy syyllisyydessä ja kurjuudessa Siellä on huominen tämän päivän jälkeen Et voi voittaa aina Mutta voit hävitä joka kerta Sinulla yksin on voima Vain sinä pidät ohjat Yksi ohikiitävä hetki Muutama lyhytaikainen sekuntti Pelkkä lyhyt häivähdys ajassa Varjolle kasvaa ja kuolla |
gek0 28.01.2013 21:20:29 | |
---|
laitetaa sitten eloa tännekki... tämä on insomniumin "through the shadows" eikö vain? Play to Live, Live to Die, Die to Play |