kincy 15.01.2013 17:43:57 | |
---|
rintapek: Kyl mä tähän lainaisin Enzo Ferrarin sanoja hieman muokaten, ja sanoisin, et runpusetti on kaunis, jos se toimii. Hyvä vertaus, vaikka olenkin enemmän Lotuksen ja McLarenin miehiä. |
Epämuusikko 15.01.2013 17:53:43 (muokattu 15.01.2013 17:58:29) | |
---|
kokeile laittaa ride hieman kauemmas (tai kauemmas +*gulp* ylemmäs ja hieman itseesi päin kulmaan). Muuten aivan ok. Haitsun korkeuteen en ota kantaa, toimii jos toimii. Mutta ride näyttää jotenkin liian läheiseltä. nimim. oma mielenrauhani parani älyttömästi kun tajusin ottaa tiettyä etäisyyttä. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
18is9 15.01.2013 18:55:35 | |
---|
Plussaa alakalvottomista tomeista! Noilla kehtaa soitta Holy Diveriä :D! "I listened hard but could not see" - YES, And You and I |
18is9 15.01.2013 18:58:47 | |
---|
rintapek: Jos sun mielestä virveli on hyvällä paikalla, niin hihat on siitä sit valovuoden päässä ja aivan liian korkealla. Toisaalta, jos jalat juuri ja juuri eivät kosketa virveliin tuplabasaria soittaessa, niin miten muuten tuon haikankaan voisi asetella kun sitä ei voi laittaa slave-pedaalin päälle? "I listened hard but could not see" - YES, And You and I |
Erska88 15.01.2013 20:32:27 | |
---|
Toi kuva kyllä sotkee kaikki etäisyydet totaalisesti kun rupes tarkemmin kyttäämään..."laajakulma" -efekti... |
rintapek 16.01.2013 03:00:34 | |
---|
kincy: Hyvä vertaus, vaikka olenkin enemmän Lotuksen ja McLarenin miehiä. Mä olen itte enemmän työtehoseuran miehiä. Jos sitä virveliä, haikkaa ja ratsua on tarkoitus soittaa, ni miks ne ei ole sit suurinpiirtein soitettavissa? Jos taas on tarkoitus polkea tuplista ja paukuttaa tomeja, ni sit setti kait tarttee ergonomoida toiseen taapaan, en mä tiä? En mä o mikään oikee runpali. Suurinpiirtein 100% keikoistani oisin kumminkin pystyny vähintään hätätilanteessa vetämään kattauksella virveli, komppipelti ja bassari. Bassaristakin itte voisin vaik tinkiä, mut sekä yleisö, että oma bändi vois tykätä matalaa. Kuin ittekin. One kind of music only - the good kind |
Olly 17.01.2013 00:46:02 | |
---|
18is9: Toisaalta, jos jalat juuri ja juuri eivät kosketa virveliin tuplabasaria soittaessa, niin miten muuten tuon haikankaan voisi asetella kun sitä ei voi laittaa slave-pedaalin päälle? Olen laittanut haitsun kauimpana olevan jalan alle parin sentin pulikan mitä tahansa tavaraa. Poljin on siis yhä omalla paikallaan, mutta lautaset tulevat muutamia senttejä lähemmäksi virveliä. Read more than one book. |
marktark 17.01.2013 01:17:26 | |
---|
Olly: Olen laittanut haitsun kauimpana olevan jalan alle parin sentin pulikan mitä tahansa tavaraa. Poljin on siis yhä omalla paikallaan, mutta lautaset tulevat muutamia senttejä lähemmäksi virveliä. Ja snadi kallistuskin. Täähän on ihan loistava, pelkistetty idea ja toteutus. Ehdottomasti testaukseen, koska tarvetta täällä lienee, ilman megasettiäkin. Play that song, not the instrument. |
Erska88 23.01.2013 20:05:46 | |
---|
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=718169 Ei kai tuossa asettelussa mitään eirtyistä mainittavaa. Jotenkin vaan tuleen mieleen että kas kun ei hakenut komerosta vielä sitä vanhaa crosstraineria ja äbtroniccia ja ehkä sellaset vedellä täytettävät käsipainot niin ois saanu hinnan hilattua tonne lähemmäs kolmee tonnia Taman Rockstareista. Sanokaa jos en oo tajunnu jotain mut aika omaperänen pakettitarjous :) |
Erska88: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=718169 Ei kai tuossa asettelussa mitään eirtyistä mainittavaa. Jotenkin vaan tuleen mieleen että kas kun ei hakenut komerosta vielä sitä vanhaa crosstraineria ja äbtroniccia ja ehkä sellaset vedellä täytettävät käsipainot niin ois saanu hinnan hilattua tonne lähemmäs kolmee tonnia Taman Rockstareista. Sanokaa jos en oo tajunnu jotain mut aika omaperänen pakettitarjous :) No jaa, ei tuo nyt välttämättä ole pahasti ylihinnoiteltu edes, kuitenkin keissit ja pelit. Tosin eihän tuo varmaan kaupaksi mene yhtenä läjänä. Myis setin keisseineen erikseen ja pellit ja telineet erikseen. Mitä tarkoittaa akustiikka ?
-Huono onni. |
EJ84 23.01.2013 22:33:36 | |
---|
Sa(n)kari: No jaa, ei tuo nyt välttämättä ole pahasti ylihinnoiteltu edes, kuitenkin keissit ja pelit. Tosin eihän tuo varmaan kaupaksi mene yhtenä läjänä. Myis setin ja keissit erikseen ja pellit ja telineet erikseen. |
kincy 24.01.2013 07:16:32 | |
---|
EJ84: keissit erikseen Näimpä juuri. Kaikki erikseen niin ois huomattavasti helpompaa. Kuka haluaa maksaa 2000 noin isosta määrästä keskinkertaista tavaraa kun sillä rahalla saa kyllä oikeesti käytettynä paljonkin parempaa. En tiiä noiden keissien arvoa mutta aika karulta kuulostaa tuo hinta. |
Bobana 24.01.2013 08:49:02 (muokattu 24.01.2013 08:53:03) | |
---|
kincy: Näimpä juuri. Kaikki erikseen niin ois huomattavasti helpompaa. Kuka haluaa maksaa 2000 noin isosta määrästä keskinkertaista tavaraa kun sillä rahalla saa kyllä oikeesti käytettynä paljonkin parempaa. En tiiä noiden keissien arvoa mutta aika karulta kuulostaa tuo hinta. Tollaset keissit maksaa teetettynä helposti 100-150€ kipale. Kyllä toi aika kohtuulliselta diililtä vaikuttaa. Tavaraa on pirusti ja vielä kohtuu laadukastakin. En ota itse rumpuihin liiemmälti kantaa. EDIT: Äkkiä laskettuna pelkän tavaran arvo on reilusti yli 1500 siis alakanttiin lasketuna ja siihen pannut päälle. Vieläkö kallista? Cujo: Isä soitti ja kertoi ostaneensa kolme lammasta ja sähköurut. Se kyllä aina tietää, mihin rahansa laittaa. |
J.Newkid 24.01.2013 09:46:45 (muokattu 24.01.2013 09:49:21) | |
---|
Tuossa nuo Rockstarat lauteilla. http://www.youtube.com/watch?v=4s40pIHAUl8 Ei minusta mitään "kauniita asettelu" -matskua vaan ihan toimiva tuplasetti. Mielenkiintoinen toi 13" tomista rakennettu virveli.. Mulla on ollut tuommonen saman vuosimallin Rockstari aikoinaan. Fists pumping everywhere, Guitars are crancking!! |
Erska88 24.01.2013 14:27:10 | |
---|
J.Newkid: Tuossa nuo Rockstarat lauteilla. http://www.youtube.com/watch?v=4s40pIHAUl8 Ei minusta mitään "kauniita asettelu" -matskua vaan ihan toimiva tuplasetti. Mielenkiintoinen toi 13" tomista rakennettu virveli.. Mulla on ollut tuommonen saman vuosimallin Rockstari aikoinaan. Juu ei mulla alunperinkään ollu mitään asettelua vastaan, vaan lähinnä ihmettelin sitä et Raavitaan kaikki "turha" rompe kasaan ja myydään pakettina. Mun mielestä ainaki rummuissa on ehkä viisasta rikkoa (ei fyysisesti) paketti pienempiin osiin esim. Pöntöt ja hardware ja symbaalit ja polkimet ja jokaiseen oma hintalappu. Jo luulis kaupan käyvän... Jos ei niin tarkista hinta, varsinkin jos on kiire olevinaan... |
kincy 24.01.2013 16:33:23 (muokattu 24.01.2013 16:35:16) | |
---|
Bobana: Tollaset keissit maksaa teetettynä helposti 100-150€ kipale. Kyllä toi aika kohtuulliselta diililtä vaikuttaa. Tavaraa on pirusti ja vielä kohtuu laadukastakin. En ota itse rumpuihin liiemmälti kantaa. EDIT: Äkkiä laskettuna pelkän tavaran arvo on reilusti yli 1500 siis alakanttiin lasketuna ja siihen pannut päälle. Vieläkö kallista? Vielä. Pointtini olikin, että munsta on ainakin vähän hullua työntää tuommoinen määrä rahaa tuohon settiin. Toki siinä on laadukkaat keissit mutta kun ne rummut on rockstarit ja niitähän sitä soitetaan? eli hinta ei oikein kohtaa tuon ite rumpusetin kanssa. Siksi keissit ja pöntöt erikseen. |
Bobana 24.01.2013 16:52:58 | |
---|
kincy: Vielä. Pointtini olikin, että munsta on ainakin vähän hullua työntää tuommoinen määrä rahaa tuohon settiin. Toki siinä on laadukkaat keissit mutta kun ne rummut on rockstarit ja niitähän sitä soitetaan? eli hinta ei oikein kohtaa tuon ite rumpusetin kanssa. Siksi keissit ja pöntöt erikseen. Ma ei nyt jymarra...? Eikä tässä nyt nähdä metsää puilta? Mun pointti on se että kyllä tolle rahalle vastinetta saa ihan mukavasti. Jukkasaari korjaa ne ja pistää teidän iloksi myyntiin. Cujo: Isä soitti ja kertoi ostaneensa kolme lammasta ja sähköurut. Se kyllä aina tietää, mihin rahansa laittaa. |
kincy 24.01.2013 18:36:42 | |
---|
Bobana: Ma ei nyt jymarra...? Eikä tässä nyt nähdä metsää puilta? Mun pointti on se että kyllä tolle rahalle vastinetta saa ihan mukavasti. Jukkasaari korjaa ne ja pistää teidän iloksi myyntiin. Meinaan sitä, että uskoisin olevan pelkille keisseille oma ostajakuntansa ja rummuille taas omansa. Hinta on sinäänsä ihan kohillaan tuosta määrästä kamaa mutta kuka on valmis sijoittamaan noinkin suuren summan rahaa keskinkertaisista rummuista hyvien laatikoiden kanssa. Tai voinhan olla että en ite vaan tajua tuota diiliä. Eniveis, en ostaisi ite:D |
J.Newkid 24.01.2013 19:45:14 | |
---|
Erska88: Juu ei mulla alunperinkään ollu mitään asettelua vastaan, vaan lähinnä ihmettelin sitä et Raavitaan kaikki "turha" rompe kasaan ja myydään pakettina. Mun mielestä ainaki rummuissa on ehkä viisasta rikkoa (ei fyysisesti) paketti pienempiin osiin esim. Pöntöt ja hardware ja symbaalit ja polkimet ja jokaiseen oma hintalappu. Jo luulis kaupan käyvän... Jos ei niin tarkista hinta, varsinkin jos on kiire olevinaan... Noijuu! Helepompi vaan vissiin postitella kun on kaikki valmiiksi keisilöissä. Tottamaar lähtis osina nopeammin kaupaksi. Fists pumping everywhere, Guitars are crancking!! |
Bobana 25.01.2013 10:07:58 (muokattu 25.01.2013 10:08:13) | |
---|
Cujo: Isä soitti ja kertoi ostaneensa kolme lammasta ja sähköurut. Se kyllä aina tietää, mihin rahansa laittaa. |