Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Muut soittimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Boss BR-800:ssa olevien biisien siirtäminen koneelle
1
Jake24-25
23.01.2013 07:25:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Luin Bossin käyttöohjetta mutta en löytänyt sieltä selkeää ohjetta miten laitteessa olevien biisien siirtäminen koneelle tapahtuu käytännössä. Siellä oli kyllä siitä puhetta mutta käskettiin vaan liittää USB-johto,ladata ajurit ja käyttää koneessa olevaa äänitysohjelmaa. Tein näin mutta en saanut siirrettyä. Olisiko jollain selkeää vinkkiä miten kannattaisi tehdä? Voiko tehdä vaihtoehtoisesti niin että irroittaa muistikortin ja laittaa sen kortinlukijaan? Kiitos etukäteen kaikista vinkeistä.
 
Jake24-25
23.01.2013 10:22:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löysin jo vastauksen itse. Eli asia kunnossa.
 
Jake24-25
10.02.2013 10:08:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen onnistunut siirtämään biisejä koneelle mutta olen siirtänyt vain nauhoittamani kitararaidat. Kysymykseni kuuluu: miten koko hoito eli kitararaidat rumputaustoineen siirretään Bossista koneelle? Vai onko mukana tulevien ohjelmien idea se että pitää uudelleen nauhoittaa rumpuraidat? Luulisi laitteessa olevan mahdollista siirtää valmiit tuotokset sellaisinaan koneelle eikä pelkkiä kitararaitoja. Mites kokeneemmat ovat asian hoitaneet? Kiitos etukäteen!!!
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «