Aihe: Hartkejen hinnat
1
onde
17.04.2004 21:00:45
Kattelin tossa pitkästä aikaa Thomannin sivuja ja yllätyin että ainakin Hartken kaappien hinnat on pudonnut rajusti.Kun mua kiinnostaa toi 410BXL ja sen hinta on Thomannilla 539€! Kun kattelee tori palstalla noitten XL:n hintoja niin pyynnit on 600€ käytetystä, puhumattakaan transporttereista joista tässä maassa muutenkin pyydetään karmeita hintoja käytettynä? Nyt kannattaa kyllä tsekata Thomann ennenku ostaa käytettyä hartkea suomesta?Onko dollari pudonnut noin rajusti?
But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever
käki
18.04.2004 00:45:56
Euro oli parhaimmillaan n 1,3 dollaria. Nyt taitaa olla lähellä 1,2:a.

Molemmat bassot oon ulkomailta ostanut ja kyllä tuli säästettyä satasia. Thomannin kauttakin käyn aina katselemassa, jos jotain musiikkiin liittyvää täytyy ostaa.

Säästö kannattaa, kun rahaa en jostain syystä ole koskaan halunnut maksaa mistään liikaa... hiiteen hurskastelut suomalaisten musiikkikauppiaiden tukemisesta, köyhä ostaa halvalla hyvää, jos mahdollista.
Free Your Mind And Your Bass Will Follow
bize
18.04.2004 10:29:05
Nyt alkoi minuakin kiinnostaa, että myydäänkö noita Hartken XL-kaappeja todellakin käytettynä kalliimalla, kuin mitä ne Saksassa maksaa uutena?
"Hardware rule number one: NO FUCKING RACK SYSTEMS OF ANY KIND!!! "
JKH
29.04.2004 09:54:49
Nämä uudet Hartken hinnat oli kuin isku suoraan nivuksiin. Olen suunnitellut kaluston uusimista, mutta eihän noita nykyisiä (3500+410xl) raskis ilmankaan antaa pois. Uusien hinnat on todella halpuneet siihen malliin.

Onko muiden jenkkivermeiden hinnoissa tapahtunut vastaavaa? En ole itse sitä huomannut, mutta en ole juuri kyllä hintojakaan seurannut.
Elämä on kuin viini, menee aina alas!
Nelikielipiru
29.04.2004 10:34:35

Kannattaa kysellä paikalliselta ne hinnat millä ne saa kotomaalta, ainakin ite kun kyselin niin sain hinnat todella kohdilleen. Ei meinaan ollu kun n. 10-30e t-kauppaa kalliimpia ja sainpa takuunkin kotomaalle. Kun menee niin pitää vaan härskisti sanoa mikä on t-kaupan hinta niin luulis kyllä myyjänkin noteeraavan asiaa ja saadaan samalla pidettyä suomen soitin kaupat hengissä.
Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta.
onde
11.05.2004 21:39:48
Joo ku mä huomasin noi Thomannin uudet hinnat niin kyselin Soitin Laineelta turust ja lupasivat samaan hintaan ku Thomannilla!
But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever
chief
12.05.2004 01:41:33
DLX helsingissä on myös tainnut tiputtaa noiden hartken laitteiden hintoja. Ovat aika lähellä T-tasoa.
C.H.I.E.F Chaplinmaisen Hempeä ja Ivallisen Etuileva Folklaulaja
Nelikielipiru
12.05.2004 14:15:55

DLX helsingissä on myös tainnut tiputtaa noiden hartken laitteiden hintoja. Ovat aika lähellä T-tasoa.

Lista hinnat oli ainaki viel 2kk sitten korkeet mut sanoivat kyllä noteeraavansa t-kaupan hinnat hyvin tarkasti kuten jo viime viestissä sanoinkin, en kai vaan toista itseäni itseäni?
Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta.
Puavali
12.05.2004 17:31:08
449:- 12" kickback ja 15" kickback 475:- Täällä pyytävät käytetyistä enemmän! Kumpi sitten olisi parempi, 12" vai 15"? Jompsi kumpsi on ostettava.
Teijo K.
12.05.2004 17:34:23

449:- 12" kickback ja 15" kickback 475:- Täällä pyytävät käytetyistä enemmän! Kumpi sitten olisi parempi, 12" vai 15"? Jompsi kumpsi on ostettava.

Onko sen pakko olla Hartke? Itse suosittelisin tuollaiseksi monitoriksi Ashdown magmon comboa. 10" elementillä.

Jos noista Hartkeista pakotettaisiin aseella uhkaamalla valitsemaan, ottaisin 12" pahvikartiolla.
Ei me mitään musakaupaa tarvita, me ollaan jo se, keskenään.
- hemmo off-topic mumoista.
Puavali
12.05.2004 23:06:34
Onko sen pakko olla Hartke? Itse suosittelisin tuollaiseksi monitoriksi Ashdown magmon comboa. 10" elementillä.

Suosittele samantien hintaakin sellaiselle, pliis.

Jos noista Hartkeista pakotettaisiin aseella uhkaamalla valitsemaan, ottaisin 12" pahvikartiolla.

Sain 12" alukartioisesta hyvän saundin, muutkin kehui, mutta mielessä on käynyt hieman bassompi ääni. Ja roudattavuus on mennyt etusijalle, en enää himoitse 4*10:ä ja nuppia.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)