Aihe: Voice of Finland
1 2 3 4 550 51 52 53 54112 113 114 115 116
jazzmies
20.01.2013 22:57:34
Janizio: Mä vaan vähän epäilen että Saaralla ei hirmuisesti oo aikaa kirjoitellä tälläisille hömpä palstoille, mutta ihan miten haluat

Kiitos luottamuksesta.
"Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä."
Tupuna
20.01.2013 23:29:56
Voisikohan aihe "Saara Aalto" loppua ja keskustelu keskittyä ihan vaan tämän vuoden skabaan? Ja Janizio siirtyä esim. suomi24:n keskusteluun sekoilemaan.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Linnunlaulupuu
20.01.2013 23:41:59
Odottelen vieläkin lisäinformaatiota Reetan isosta paukusta.
"Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen"
Rotuvaari
21.01.2013 01:02:45
Tupuna: Ja Janizio siirtyä esim. suomi24:n keskusteluun sekoilemaan.

Äläs nyt, hauskaahan se on seurata miten raivoisasti joku voi vielä näinä kyynisyyden aikoina fanittaa jotakuta laulajaa, joka osaa laulaa, mutta jolla ei ole karismaa sitten tippaakaan. Se on vähän kuin katsoisi jotain bodausskaboja telkusta ja fanittaisi täydellisiä öljyttyjä vartaloita. Ne tyypit on tehnyt tolkuttomasti kroppansa eteen, mutta mitä sitten. Saara Aalto on vähän kuin lapsuudenkotini kirjahyllyssä pönöttänyt hymytyttöpatsas; muistutus jostain saavutetusta moitteettomuudesta ja aurinkoisuudesta, mutta mitä enemmän sitä tuijottaa, sen kuolleemmalta se näyttää täydellisine poskipäineen ja hymykuoppineen.

Mie ymmärrän miten teini-ikäinen menee sekaisin idolistaan - niin sekaisin, ettei nettipalstoille muuta kirjoitakaan. Kun aikuinen mies kajahtaa samalla tavalla, se ei enää ole yhtä hellyyttävää, vaikka sen toki sitä pitäisi olla. Se on hämmentävän lisäksi vähäsen pelottavaakin. Ja yhtä lailla helvetin huvittavaa, etenkin kun ei pysty itse sekoamaan samalla tavalla mistään kulttuurin ilmiöstä, jolloin huvittavuuteen sisältyy ripaus katkeruutta ja kateellisuutta sekä kaipuu siihen aikaan, kun maailma oli vielä mustavalkoinen ja artisti x paras ikinä. Siis että tiesi vilpittömästi x:n olevan ylitse muiden. Täysin varauksetta.

Tää Aallosta jauhaminen saa miun osalta loppua tähän. Onnea Janiziolle, nauti täysiä fanittamisesta kun vielä voit! Ja toivottavasti voit vastedeskin.
Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli
Janizio
21.01.2013 07:13:54 (muokattu 21.01.2013 07:21:05)
Karisman puutteesta voitais taas päästä vääntäämään hamaan tappiin asti, mutta antaapas olla kun jokaisella on omaan mielipiteeseensä oikeus, joten pysäytämpäs ittekin tän palstan osalta Saarasta jauhamisen enemmässä määrin, jos nyt sit Suvin mukana olemisen kautta joskus Saaran nimi vilahtaa niin sit vilahtaa, mutta muuten ei.

Veksu sulta kysyisin, että pitäiskös mun sitten istua tuppi suun kun te täällä jollain tapaa haukutta Saara tai esitätte jotain josta oon täysin eri mieltä, että ihan niin ku joka kerta kun sanon teidän mielipidettänne vastaan/puollustan Saaraa niin se on jotenkin yli fanitamista ja jotenkin raivoista tai ihmeellistä, josta sitten te nälvitte ja piruiletta mulle. Te saatte niin ku kyllä sanoa Saarasta jotain negatiivista ja vähän haukkua, mutta mä en sitten sais esittää puollustavaa kantaa niinkö. Se fiilis ainakin ajoittain tulee. Ei se kyllä hyvät keskustelu kumppanit niinkään voi mennä. Ei oo kamalan kiva.

Reettasta mä jo sanoinkin, että se pommi jäi tulematta. Enneminkin hänen esitys oli aika floppi. Et veti sama biisin kuin Suvi ja Suvi veti sen kyllä monta kertaa paremmin
Epämuusikko
21.01.2013 09:20:50
Tilanne vaatii moderoinnin skarppaamista.
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
eino mutku
21.01.2013 09:27:11 (muokattu 21.01.2013 09:27:29)
Epämuusikko: Tilanne vaatii modernia skalpeeraamista.

Virhe!

Tyhmä tai liian lyhyt!
Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään!
Bonham
21.01.2013 09:35:59
jazzmies: Vieläkö näitä löytyy? Sokea usko on OK 16-vuotiaalla, mutta yli tuplaten vanhemmalla! Ja mielestäsi on hyvä, että dissaa yhteistyökumppaneita syyttä. Voi voi.

Oli kyllä surullinen veto. Varsinkin kun ei itse tuntunut tajuavan omaa tekemisensä tasoa.
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Misse
21.01.2013 10:41:15
Tupuna: Voisikohan aihe "Saara Aalto" loppua ja keskustelu keskittyä ihan vaan tämän vuoden skabaan? Ja Janizio siirtyä esim. suomi24:n keskusteluun sekoilemaan.

Samaa mieltä. Saaralle oma huone.
Vaikea päättää onko hupaisaa vai pelottavaa että joku on vuoden m.net jäsenyyden aikana kyennyt kirjoittamaan yhden kokonaisen viestin jossa ei mainita Saara Aaltoa.
Allekirjoitus ja nimen selvennys
Chunga
21.01.2013 10:46:13

Kyllä mun mielestä pienesti ylimielinen saa olla, kunhan on riittävästi taitoa lunastaa suuret puheensa. Harvemmin enää idolsien karkaisemana onnistuu tuntemaan myötähäpeää näille, mutta nyt oli suljettava silmät ja korvat kun se bändin dumaaminen alkoi...

ei oo kyl tällä kaudella vielä ollu sellasta tosi, tosi päräyttävää vetoa. Se Cockeria laulanut rantaruotsalainen ja ekan jakson ekalla puoliskolla queenia laulanut muovilusikkatyyppi on tähän mennessä vetäneistä kovimmat.
miten hiljennetään sähkökitaristi? -annetaan sille nuotti.
JCM
21.01.2013 10:49:54

Chunga: Kyllä mun mielestä pienesti ylimielinen saa olla, kunhan on riittävästi taitoa lunastaa suuret puheensa. Harvemmin enää idolsien karkaisemana onnistuu tuntemaan myötähäpeää näille, mutta nyt oli suljettava silmät ja korvat kun se bändin dumaaminen alkoi...

Mitä se sano bändistä? Kun ei tullut katottua tota niin kiinnostais kuulla. Tosi heikosti tää Henry Lee Roots kyllä ton oman esityksensä veti. Se tuli Youtubesta todistettua.
Kimmo72
21.01.2013 10:52:27
JCM: Mitä se sano bändistä? Kun ei tullut katottua tota niin kiinnostais kuulla. Tosi heikosti tää Henry Lee Roots kyllä ton oman esityksensä veti. Se tuli Youtubesta todistettua.

http://www.ruutu.fi/ohjelmat/the-vo … ootsilla-loytyy-selitys-sille-ettei
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
JCM
21.01.2013 11:25:15

Dream_eater: http://www.ruutu.fi/ohjelmat/the-vo … ootsilla-loytyy-selitys-sille-ettei

Juum... vähän noloa alkaa bändin niskoille pistämään syytä. Kyllä laulajan pitää tommosessa tilanteessa ennemminkin sopeutua bändin meininkiin, eikä päinvastoin. Ei nää oo keskinäistä dynaamiikkaa treenanneet vielä vissiin kovinkaan paljoa. :)
sirdickyj
21.01.2013 17:50:56
jazzmies: Vieläkö näitä löytyy? Sokea usko on OK 16-vuotiaalla, mutta yli tuplaten vanhemmalla! Ja mielestäsi on hyvä, että dissaa yhteistyökumppaneita syyttä. Voi voi.

Miten niin syyttä? Hänestä bändi ei soitranut niinkuin hän päässään kuuli.

Eihän se mitään olis pelastanut mutta samaa höpöhöpöä on esim. Monroe viljellyt koko uransa.

Ja eihän toi bändi edellenkään kovin hyvältä kuulosta.
It's the singer, not the song.
Janizio
21.01.2013 17:53:13
Misse: Samaa mieltä. Saaralle oma huone.
Vaikea päättää onko hupaisaa vai pelottavaa että joku on vuoden m.net jäsenyyden aikana kyennyt kirjoittamaan yhden kokonaisen viestin jossa ei mainita Saara Aaltoa.

Sehän kiva että oon vielä pelottavakin.

Onko tässä nyt sitten kaiken muun kukkuraksi se juttu, että kun Saara ei oo mikään super-stara ainakaan toistaiseksi ja kun sitten pidän siitä näin paljon se on jotenkin ihmeellisempää. Et jos Saara olis se hyvin levyjä myyvä niin tää olis jotenkin hyväksyttävämpää tälläinen fanitus. Mulle vaan tulee jotenkin tälläinenkin fiilis.

Mulle Saara ei muutu myy se kuukaudessa 10 levyä tai 100000 levyä. Se silleen riittää mulle, että se saa leipänsä tolla laulamisella pöytään. Tottakai toivon että menestyy ja saa levyt, biisit ja keikat myymään niin hyvin, että Saara on itse tyytyväinen lukuihin. Oli Saara tulevaisuudessa Suomen myyvin artisti tai sitten siellä keskikastissa niin se ei muutu, että se on mulle se number one.
Rattata
21.01.2013 17:54:04
Tätä ketjua ei varmaan tarvi saastuttaa sitten noille Monroe disautuksilla?

Fakta on et se jannu laulo paskasti ja olis voinu ihan hyvin vetää biisin ihan eri lentoon jos olis ollu taitoa. Paska mikä paska ja sillon on turha uhitella.
sirdickyj
21.01.2013 17:56:55
JCM: Mitä se sano bändistä? Kun ei tullut katottua tota niin kiinnostais kuulla. Tosi heikosti tää Henry Lee Roots kyllä ton oman esityksensä veti. Se tuli Youtubesta todistettua.

Sanoi että olivat sopineet että himmataan tms.mut jannut veti tasapaksusti koko jutun. Et pitäis olla crashiä mut olikin laukkakomppia.

Samaa hölinää ku Monroen tarinat. Viis siitä vetikö ite paskasti, hyvä että ei vaan sievistellyt tuolla.

Enemmän vituttaa tuomarit jotka on kaikenmaailman haikeuksista huuli pyöreenä.
It's the singer, not the song.
jazzmies
21.01.2013 18:04:04
sirdickyj: Ja eihän toi bändi edellenkään kovin hyvältä kuulosta.

Mikä pitäisi olla toisin ja millä tavalla, että tuo yhtye kuulostaisi paremmalle noissa olosuhteissa?
"Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä."
Boyakasha
21.01.2013 18:58:44
Mun mielestä toi bändi toimii vitusti paremmin kuin keskiverto sessiobändi.

Ja toisekseen Nenne veti alle omien taitojensa tässä proggiksessa.

Nolointa oli siis syyttää bändiä omista vajavaisuuksistaan.

Mut hei, samanhan teki Ville Valo Helldonessa uuden vuoden alla Tavastialla, kun ei oikein lähtenyt, laittoi bändin piikkiin omat skeidat. Sattumaako?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)