Aihe: Suurin rumpali (huom!! vain yksi)
1 2 3 4 5 6 7
timus
25.03.2004 14:36:19
tommy lee on ainakin pitkä :-)
Hello Cleveland!
Anri8000
26.03.2004 14:17:51

joey baron
Elämä on vain osa jalkapalloa.
Bee-äf
27.03.2004 19:59:16
no tuommoset legendaariset heput kun Ian Paice tai Bonzo Bonham on varmasti aikanaan näyttäneet että miten soitetaan rumpuja kun musiikki on mallia rock.
kunnioitan suuresti, koska kaikki rock-rumpalit nykyään oikeasti jollain asteella apinoivat heitä.

Bonhamia ei niin tuosta vaan apinoidakaan, siinä määrin omituisia pikku juttuja se tunkee ensikuulemalta tavanomaisiin komppeihin...
Groovi
27.03.2004 20:00:54
Bonhamia ei niin tuosta vaan apinoidakaan, siinä määrin omituisia pikku juttuja se tunkee ensikuulemalta tavanomaisiin komppeihin...

niin. =) "yrittää" apinoida.
Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et.
veke69
30.03.2004 15:20:35
Miks muuten aina aika ajoin haetaan sitä Yhtä ja Ainoaa Oikeaa Jeesusta? Minusta ainakin maailmassa on ja on ollut todella paljon hyviä muusikoita, jopa rumpaleitakin :-)

Antaa kaikkien kukkien kukkia. Mun mielestä mä en ole hyvä rumpali, mutta soitan silti koska se on kivaa. Nimilistaa rumpaleista löytyy helpoiten netistä, sieltä vaan priorisoimaan. Ja älkää nyt kukaan tästä mun kommentista ainakaan herneitä nykäiskö sieraimiinne. Olen kait vaan keväthuumassa :-)

Rok-rok.
Kaneli
25.04.2004 13:10:02

Yks hyvä on Joey Jordison... Ja toinen on Jimmy Chamberlin...

Sori, tuli vahingossa 2 :D
spamms
29.04.2004 09:24:21
oiskohan bonham
Jeah
AP
29.04.2004 13:27:10
Mites tää topicci on jäänyt vallan vastaamatta.
Vastataan että Buddy Rich.
Siinä bubblin´ under on sitten Bonham.
Kotimaisista Remu ja Ronnie Österberg ja Matti Oiling.

Ja kaiken hyvän lisäksi meikulle on silti "se läheisin" Ron Tutt. Siinä määrin merkittävää työtä hän ei kuitenkaan objektiivisesti katsottuna ole tehnyt, että suurimmaksi asti lähtisin nimeämään.

Ylipäätään tällaisilla listoilla on vähän vaikeaa pistää nimiä järjestykseen. Etenkin kun haussa on SUURIN rumpali, minulle tulee kyllä mieleen että tässä nyt etsitään sitä merkittävintä ja maineeltaan isointa, eikä esim. tekniikaltaan parasta. Helppoahan olisi mainita muuten joku Dave Weck mahtavine tekniikoineen, mutta en millään jaksa uskoa että hänestä on esim Ringon tai Bonhamin vertaiseksi "ikoniksi" tällä alalla.
rakki
29.04.2004 23:42:13
Mä haluaisin kertoa tykkääväni Bonhamista, Keith Moonista, Ronnie Österbergistä ja Tomi Krutsinkin on ihan leppoisa kaveri. Remu on myös kova jätkä, vaikka sen tapa käsitellä niitä rumpujaan pistää ajoittain hiljaiseksi. Melekosta menoa.
I have something against you.
Alpha
30.04.2004 00:00:04
Phil Ruddia en olekkaan taas pitkään aikaan maininnut, joten...:o)
Mikko A
30.04.2004 00:29:31

Joo et :)
"We call him the boss because he keeps a steady beat."
Järvihirviö
30.04.2004 00:43:48 (muokattu 30.04.2004 00:43:58)
En tiedä onko nyt suurin mutta nätisti pistää....
http://www.spasticink.com/bobaquanet.wmv

Taitava äijä. Kivoja splashikikkoja ja vasemman käden liidauskin ilmeisesti hallinnassa. Mutta se musiikki..eih, aivan karmeaa paskaa.
Anyhoo, oli rumpali sitten heviin tai jazziin kallellaan, kumpaakin arvostan.
gorak
30.04.2004 11:23:50
Bonham oli kyllä nero tempojen kanssa leikkimisessä, että ennen kertosäettä vähän kiilataan ja sitten otetaan takaisin.
True sailing is dead.
Stain
30.04.2004 12:55:59 (muokattu 30.04.2004 12:56:25)
Jimmy Chamberlin. Smashing Pumpkinsin rumpali. Sillä on habaa. Omassakuvassani vasemmalla.
Planned a show Treasoned my roots Ice cream snow See you in June
finntrolli
01.05.2004 13:31:45

Dave Lombardo
Neekereillä on isot silmät siksi,että he voisivat nähdä nälkää paremmin...
Jeltz
01.05.2004 15:38:41

Kyseessähän on siis AC/DC:n runpali, en kai erehdy kovin paljon?
Suurihan hän, yksinkertaista ja toimivaa
allekirjoitus on turha, tarpeeton, kerrassaan hyödytön
Leper
01.05.2004 16:56:15
Elävistä se on kyllä Nicko McBrain.
Kuolleista on legendaarisin ilman muuta John Bonham.
Ossi
01.05.2004 23:32:47

Ja kaiken hyvän lisäksi meikulle on silti "se läheisin" Ron Tutt. Siinä määrin merkittävää työtä hän ei kuitenkaan objektiivisesti katsottuna ole tehnyt, että suurimmaksi asti lähtisin nimeämään.

Heh... varsinkin Elviksen livejuttujen perusteella ei voi kuin todeta, että em. kapulanheiluttaja on ns. eläin :) Grooven, nyanssien ja pirullisesti parhaimpaan mahdolliseen paikkaan osuvien aksenttien taitajat ovat luku sinänsä, mutta itse tykkään yhtä lailla Tutt'in tyylisistä piiskureista, jotka saavat Johanneksen Kirkon raamattupiiriläisetkin svengaamaan.
"..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?"
AP
02.05.2004 20:21:19
Heh... varsinkin Elviksen livejuttujen perusteella ei voi kuin todeta, että em. kapulanheiluttaja on ns. eläin :) Grooven, nyanssien ja pirullisesti parhaimpaan mahdolliseen paikkaan osuvien aksenttien taitajat ovat luku sinänsä, mutta itse tykkään yhtä lailla Tutt'in tyylisistä piiskureista, jotka saavat Johanneksen Kirkon raamattupiiriläisetkin svengaamaan.

No, tuolta Elviksen taustalta mies minullekin on jonkinmoiseksi vaikuttajaksi tullut. Ja kun Elvistä on muutamia levyhyllymetrejä, niin materiaalia piisaa...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)