JuSu 18.01.2013 22:10:45 | |
---|
Eleven Rack + Gatorin 2HE räkki kotiutuivat. Kuulokkeilla iham paska. =) |
Grugi 18.01.2013 22:14:37 | |
---|
JuSu: Eleven Rack + Gatorin 2HE räkki kotiutuivat. Kuulokkeilla iham paska. =) Tä! Kyllä mulla ainakin kuulokkeilla kuulostaa ihan hyvältä. The only true wisdom is in knowing you know nothing. |
JuSu 18.01.2013 22:18:30 | |
---|
Grugi: Tä! Kyllä mulla ainakin kuulokkeilla kuulostaa ihan hyvältä. No niinpä. Lueskelin ulko maailmam voorumeilta, että on aika tarkka luurien suhteen tuo. Aika ohutta ja sirisevää tonea tuo pukkaa, mutta toisaalta, mulla on jotkut Creativen halpiskuulokkeet. |
Grugi 18.01.2013 22:45:16 | |
---|
JuSu: No niinpä. Lueskelin ulko maailmam voorumeilta, että on aika tarkka luurien suhteen tuo. Aika ohutta ja sirisevää tonea tuo pukkaa, mutta toisaalta, mulla on jotkut Creativen halpiskuulokkeet. Mula on AKG K 240 MK II ja hyvin pauhaa, vielä paremmin puhaltaa ulos noista KRK Rokit RP5 studiomonitoreista. The only true wisdom is in knowing you know nothing. |
pappasfin 18.01.2013 23:17:35 | |
---|
JuSu: No niinpä. Lueskelin ulko maailmam voorumeilta, että on aika tarkka luurien suhteen tuo. Aika ohutta ja sirisevää tonea tuo pukkaa, mutta toisaalta, mulla on jotkut Creativen halpiskuulokkeet. Tää oli aika uutta mulle, pariakin kuuloketta noissa pitäny ja aina on soundit ollut hyvät, samoin on studiomonitorien kautta soundit hyvät eikä ole ollut valittamista kun olen tuota soitellu tuon putkarin kauttakin, lisäksi silloin testaus vaiheessa liikkeessä oli jotkin muut luurit päässä sekä monitorit ja aina on soundi kyllä tuossa ollut kohdillaan. Toivotaan että syypää huonoon soundiin selviää. PappaSFin |
Kylyma 19.01.2013 23:11:53 | |
---|
Tuli ostettua uusi kitara, semmoinen kuin esp-ltd ec-401 vf ja väriltä se on tobacco sunburst. Käteen sopiva ja mukava soittoinen peli tuntuu olevan ja vielä ei ainakaan ole mikään asia alkanut tympäsemään kitarassa. Ja se kuulostaakin hyvältä, mikeissä on sopivasti kaikkea rokkenrollihommiin ja cleanikin kuulostaa kauniilta. Kyseessä siis tuon näköinen peli: http://davesguitar.com/products/esp/ec-401vf/ |
WanhaWihtahousu 20.01.2013 10:55:39 | |
---|
Jucciz: Tiedostonimessä ei ole kirjoitusvirhettä, vaikka jollekulle siitä eräs keikkatallenne voikin tulla mieleen. https://dl.dropbox.com/u/4302688/gray_mooer_and_friends.jpg Vielä pätkä neljän tuuman lautaa ja taskukokoinen lauta on valmis. Sit vaan 1x10"-combo käteen ja kitara toiseen. Toi setti menee combon peräloosteriinkin heittämällä. Mistä näitä saa? http://www.youtube.com/watch?v=O0ws2y_d46w |
kekkuliheikki 20.01.2013 12:02:52 | |
---|
JuSu: Eleven Rack + Gatorin 2HE räkki kotiutuivat. Kuulokkeilla iham paska. =) Mulla oli sama virsi. Ostin suosiolla kunnon luurit. Sellaiset "We are the world"-malliset. Nyt on kun mikkihiiri mutta saundit on kohdallaan. |
MikaHekkanen 20.01.2013 19:27:40 | |
---|
Käsiini sattui JV Tele. En päästänyt enää irti. Päiväni murmelina? burgerina? hurmurina? |
TTV 20.01.2013 20:28:42 | |
---|
JuSu: Eleven Rack + Gatorin 2HE räkki kotiutuivat. Kuulokkeilla iham paska. =) Eikä ole :-) Niitä kyseisen 11R:n patcheja on tuunattu Beyerdynamicsin DT 770 M luureille ja osa AKG:n K-81 DJ :lle. Molemmille tuli aika erit säädöt, malttia vaan nyt sen kanssa . . . Ja sit vielä, mun särömieltymykset ovat melko treblekkäitä, eli säädöllä vaan alas. Ja sitten, mikityksellä + kaapilla on tosi iso vaikutus kuulokkeilla juurikin ylätaajuuksilla, eli tuunaamista vaan . . . "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Gabe 20.01.2013 22:26:35 | |
---|
Jeps, pikkuinen käsintehty Rikstone C6 tuli ostaa päräytettyä Fender tyylisen vahvistimen paikkaa täyttelemään. Princeton/Champ hengessä mennään. |
JuSu 21.01.2013 12:38:39 | |
---|
TTV: Eikä ole :-) Niitä kyseisen 11R:n patcheja on tuunattu Beyerdynamicsin DT 770 M luureille ja osa AKG:n K-81 DJ :lle. Molemmille tuli aika erit säädöt, malttia vaan nyt sen kanssa . . . Ja sit vielä, mun särömieltymykset ovat melko treblekkäitä, eli säädöllä vaan alas. Ja sitten, mikityksellä + kaapilla on tosi iso vaikutus kuulokkeilla juurikin ylätaajuuksilla, eli tuunaamista vaan . . . Höhö. Varmaankin juuri näin, pitää tuunata. Halpiskuulokkeet eivät liene myöskään kovin hyvä lähtökohta. Kokeilin ajaa suoraan XLR:stä aktiivikulmaan, ja se toimi heittämällä jo paremmin. Mä luulen, että ongelma on (yllättäen) korvien välissä. 11R kun tuuttaa pihalle kaappi- JA mikkimallinnettua soundia, eli ei sitä, miltä se kaappi (vaikka 4x12") kuulostaa, kun seisoo vieressä, vaan sitä, miltä se kuulostaa mikitettynä. Ilmeisesti 11R:stä ei mikkimallinnusta saakaan pois? Tämän vuoksi haluankin ajaa 11R:ää ilman kaappi- ja mikkimallinnuksia päätteen kautta kitarakaappiin. Vahvistusratkaisu vaan olisi vielä valittava. Edelleenkin kaipailisin kokemuksia noista erityyppisistä päätteistä 11R:n ja kitarakaapin väliin... Eli josko kellään on, jakakaatteen viisauttanne. Kiitos. Jatkamme harjoittelua. Kiitokset vastanneille! JuSu |
Hynkel 21.01.2013 12:52:53 | |
---|
Gabe: Jeps, pikkuinen käsintehty Rikstone C6 tuli ostaa päräytettyä Fender tyylisen vahvistimen paikkaa täyttelemään. Princeton/Champ hengessä mennään. Onneksi olkoon! Väsääpä raporttia kun aika on kypsä... Varmista aina että nakissa on kaksi päätä. Jos näin ei ole, kyseessä on rinkeli. |
Gabe 21.01.2013 13:17:40 | |
---|
Hynkel Belzepop: Onneksi olkoon! Väsääpä raporttia kun aika on kypsä... Kiitos. :) Näin teen, ylihuomenna pitäis olla paketin perillä. |
ibnz 22.01.2013 13:04:16 | |
---|
Arlappa teki mulle floideriin ison messinkiblokin. Jo valmiiksi todella yllättävän isosaundinen ESP sai vielä lisää sustainia ja ballseja sointiin - kylä lähtee! Vähintään yhtä hyvä kuin Floydupgradesin vastaava ja kotimaista duunia, jes. |
kekkuliheikki 22.01.2013 15:23:28 | |
---|
Uusi nuottiteline, uudet virittimet Warmothiin ja sitruunaoljya. Tompalta. Niin tarpeellista...niin tarpeellista. |
jhlamm 22.01.2013 16:21:43 | |
---|
Jacksonin dkmgt ilman mikkejä, potikoita ja tallaa. EMG mikkisatsi plus potikat. Jotain osaa vielä puuttuu mut varmaan viikon sisään nekin tulee tilailtua, että toimivan kepin saa aikaiseksi... "Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." |
Migo 22.01.2013 16:49:50 | |
---|
ja nimen selvennys. |
ibnz 22.01.2013 17:06:38 | |
---|
Migo: Ostin tämmösen: http://farm4.static.flickr.com/3551/3301334677_a956d01e01.jpg Ku en muutakaan keksinyt ja koskaan ei pitänyt enää rg:tä tulla. Noh, huomenna selviää, tuleeko pitopeli vai ei. Ei koskaan rg:tä? Kaikilla pitää olla ainakin yksi rg:) Tuollainen wanha tai re-issue wanhasta on niin näppärä ja hinta-laatu -suhteeltaan oiva peli, että aina tulee innostuttua Toria selatessa uudesta moisesta, jos vastaan tulee. Lompakko ei toistaiseksi anna lupaa, mutta syssymmällä.. |