kaljataiteilija 16.01.2013 14:51:15 | |
---|
had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man...
The Big Lebowski |
Regalis Apertura 16.01.2013 15:00:27 | |
---|
Olikos tuo Gröna Lundin veto sillä Hurriganes-dvdllä? Joskus kaverilla katottiin joku dvd missä oli tuo keikka... |
Lonesome 16.01.2013 15:20:15 | |
---|
BigPapa: Tai sit vuotta myöhemmin ja Järvinen luukuttamassa, niin ois ollut eri asia. Olisipa tuo Aulavan v. -80 keikka kokonaan tallessa, vaan taisi MTV:n tapa olla hyödyntää työnauhat saman tein uudelleen... :( Tuo Tukholma -79 ei ihan parhautta ole, imo. "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett |
BigPapa 16.01.2013 15:32:02 (muokattu 16.01.2013 15:40:14) | |
---|
kaljataiteilija: No joo, mutta kyllä Hurriganesin se kunnon energia Hot Wheelsin ja Tsugu Wayn jälkeen ei palannut. Se energia oli jo ennen noita, ja noiden jälkeenkin. |
SfNysse 16.01.2013 16:48:26 | |
---|
Tuosta Aulavasta aasinsilta.Mikä on tuon Music Manin tarina? |
Rodger 17.01.2013 16:08:10 (muokattu 17.01.2013 16:09:35) | |
---|
|
Käyttäjätunnus 17.01.2013 17:34:01 (muokattu 17.01.2013 17:38:45) | |
---|
Kattoko kukaan ton keikan lisäks niitä Remun haastatteluja ym. mitkä tuli keikan jälkeen? Täytyy sanoa, että on se Remu, jossei nyt omituinen, niin vähintäänkin kummallinen (mutta hauska) kaveri. Mikko Kuustonen: Mitä mieltä sä oot Remu uudesta musasta? Kuunteletko sä ollenkaan uutta musaa? Remu: En. Mikko: No mitäs sä kuuntelet? Remu: Tuulen suhinaa. Muutenkin koko haastattelu vähän sellanen, että Remu höpöttää ummet ja lammet läpi ja Mikko hymyilee sen näkösenä, että muka ymmärtää siitä jotain. Tai ehkä se ymmärsikin. Mulla meni aika monta juttua vähän ohi, mut mä en ookaan muusikko ja muutenkin vähän tyhmä... The Rolling Stones are playing in Philadelphia tonight, but we're better so fuck'em -Paul Westerberg |
Regalis Apertura 18.01.2013 11:54:35 (muokattu 18.01.2013 12:02:52) | |
---|
Hmm olikohan se tuo Circus Arena mikä tuli tsekattua? En älynnyt kysellä tarkempaa tyhmä kun olin;)... |
rheinone 18.01.2013 23:46:07 | |
---|
Käyttäjätunnus: Kattoko kukaan ton keikan lisäks niitä Remun haastatteluja ym. mitkä tuli keikan jälkeen? Täytyy sanoa, että on se Remu, jossei nyt omituinen, niin vähintäänkin kummallinen (mutta hauska) kaveri. Mikko Kuustonen: Mitä mieltä sä oot Remu uudesta musasta? Kuunteletko sä ollenkaan uutta musaa? Remu: En. Mikko: No mitäs sä kuuntelet? Remu: Tuulen suhinaa. Muutenkin koko haastattelu vähän sellanen, että Remu höpöttää ummet ja lammet läpi ja Mikko hymyilee sen näkösenä, että muka ymmärtää siitä jotain. Tai ehkä se ymmärsikin. Mulla meni aika monta juttua vähän ohi, mut mä en ookaan muusikko ja muutenkin vähän tyhmä... Tottakai! Eihän siitä tulis mitään jos rockenroll-ikonit artikulois ja juttelis sillai niinku insinöörit tai juristit. Heikki Harman haastattelussa oli vuorosanat suht'koht' sovittu... I was movin' down the road in my V8 Ford.
I had a shine on my boots, I had my sideburns lowered. |
xjas73 19.01.2013 08:47:03 | |
---|
Käyttäjätunnus: Kattoko kukaan ton keikan lisäks niitä Remun haastatteluja ym. mitkä tuli keikan jälkeen? Täytyy sanoa, että on se Remu, jossei nyt omituinen, niin vähintäänkin kummallinen (mutta hauska) kaveri. Mikko Kuustonen: Mitä mieltä sä oot Remu uudesta musasta? Kuunteletko sä ollenkaan uutta musaa? Remu: En. Mikko: No mitäs sä kuuntelet? Remu: Tuulen suhinaa. Muutenkin koko haastattelu vähän sellanen, että Remu höpöttää ummet ja lammet läpi ja Mikko hymyilee sen näkösenä, että muka ymmärtää siitä jotain. Tai ehkä se ymmärsikin. Mulla meni aika monta juttua vähän ohi, mut mä en ookaan muusikko ja muutenkin vähän tyhmä... Kun on pulveria koneessa, niin tollasta se toiminta on. Keikan aikana Jukka Ormankin silmät oli kuin teevadit. |
sahkuifk 19.01.2013 11:31:45 | |
---|
xjas73: Kun on pulveria koneessa, niin tollasta se toiminta on. Keikan aikana Jukka Ormankin silmät oli kuin teevadit. Tolla keikalla oli kaikki soittajat kovinkin skarppeina minun mielestäni, en tiedä mistä revit noita ajatuksia. Hurriganes ja Remu on toiminut aina mulle, tasaseen pyörii levyt koneessa ja Ile Kallion aikaiset suosikkeja. Coverpumpussa soitan mutta Ganesia ei koskaan soitella keikoilla, ei vaan tunnu hyvältä vaikka yleisöön uppoisi takuulla. Kävelin sumussa koulun ohitse. |
Rodger 20.01.2013 02:31:52 | |
---|
Mun mielestä Remu on vanhemmiten alkanut puhumaan aika normaalia Suomen kieltä. Vai johtuuko siitä, että itse on kymmenien vuosien seuraamisen jälkeen alkanut ymmärtämään paremmin remua :) Toinen kotimainen kieli kohta. Hallussa paremmin kuin pakkoruotsi :) |
velipesonen 20.01.2013 07:12:18 (muokattu 20.01.2013 07:13:30) | |
---|
Remun puheista on väsätty jo sanakirja mutta niistä pitäisi väsätä kokonainen filosofinen koulukunta. Minä olen jo aloitellut tätä työtä ja väsännyt Remun puheiden pohjalta seuraavan ajatelman: Jos sullei oo botnee, sullei oo statsii. Jos sullei oo statsii, sullei oo habaa. Jos sullei oo habaa, sullei oo fjongaa. Jos sullei oo fjongaa, sullei oo säväreitä. Jos sullei oo säväreitä, sullei lävähdä mikään. Jos sullei lävähdä mikään, sullei oo botnee. He's a kind of fellow you're just gonna see if you can, Vegetable Man -Syd Barrett |
Kefiiri 20.01.2013 16:07:21 | |
---|
Remun kirjalliseen tuotantoon kannattaa perehtyä, sitä kautta ehkä ilmaisutavan vapaasti assosioiva allegorisuus alkaa aueta... tai sitten ei :D "Musiikki on ainut melu josta täytyy maksaa." -Alexandre Dumas |
velipesonen 20.01.2013 16:16:57 | |
---|
Kefiiri: Remun kirjalliseen tuotantoon kannattaa perehtyä, sitä kautta ehkä ilmaisutavan vapaasti assosioiva allegorisuus alkaa aueta... tai sitten ei :D Kyllä siinä minusta on ihan tällainen koherentti metafyysis-kosmologinen teoria kyseessä. Kaikki aukeaa ja sulkeutuu omia aikojaan. He's a kind of fellow you're just gonna see if you can, Vegetable Man -Syd Barrett |
velipesonen: Kyllä siinä minusta on ihan tällainen koherentti metafyysis-kosmologinen teoria kyseessä. Kaikki aukeaa ja sulkeutuu omia aikojaan. Juu näin Remukin asian varmaan näkee. Ile kuulemma tajusi aina sen jutut, kaikki soittajat eivät yhtä hyvin saaneet viritettyä vastaanotintaan samalle aalto(s)pituudelle. Olinpa nokkela :) "Musiikki on ainut melu josta täytyy maksaa." -Alexandre Dumas |
tjkarkka 13.02.2013 19:29:27 | |
---|
Mistähän mahtaisi saada lyriikat Ganesin ensimmäisen levyn (Rock and roll all night long) aloitusraitaan Rock'n roller? Netistä ei löydy vaikka olen tunteja googlaillut. Aaltosen tulkinta taas on siinä liveäänityksessä sitä luokkaa, etten viitsi edes yrittää selvittää, mitä se laulaa. |
phren 13.02.2013 19:32:01 | |
---|
tjkarkka: Mistähän mahtaisi saada lyriikat Ganesin ensimmäisen levyn (Rock and roll all night long) aloitusraitaan Rock'n roller? Netistä ei löydy vaikka olen tunteja googlaillut. Aaltosen tulkinta taas on siinä liveäänityksessä sitä luokkaa, etten viitsi edes yrittää selvittää, mitä se laulaa. Ehkä kukaan muukaan ei ole selvittänyt |
J.Hollström 13.02.2013 19:51:12 | |
---|
tjkarkka: Mistähän mahtaisi saada lyriikat Ganesin ensimmäisen levyn (Rock and roll all night long) aloitusraitaan Rock'n roller? Netistä ei löydy vaikka olen tunteja googlaillut. Aaltosen tulkinta taas on siinä liveäänityksessä sitä luokkaa, etten viitsi edes yrittää selvittää, mitä se laulaa. Eiks se oo melko sama mitä laulaa jos orkkiksestakaan ei saa mitään tolkkua? |
On Every Street 13.02.2013 20:23:04 | |
---|
tjkarkka: Mistähän mahtaisi saada lyriikat Ganesin ensimmäisen levyn (Rock and roll all night long) aloitusraitaan Rock'n roller? Netistä ei löydy vaikka olen tunteja googlaillut. Aaltosen tulkinta taas on siinä liveäänityksessä sitä luokkaa, etten viitsi edes yrittää selvittää, mitä se laulaa. Joskus jossain kirjastosta lainaamassani nuottivihkossa oli sanat siihen. It ain't what you do, it's how you do |