Aihe: Voice of Finland
1 2 3 4 549 50 51 52 53112 113 114 115 116
Boyakasha
19.01.2013 19:51:27
sirdickyj: Henry Lee Roots harjas homman. Ensinnäkin jannu ei osaa laulaa tietenkään, mut sen ääni sopi siihen biisiin. Ei tuolla kovin moni muukaan osaa laulaa.

Tommosia tarvitaan. Kova jannu. Hyvä että dumas bändiä, vaikka selittikin ihan puutaheinää. Silti, tommodesta sokeesta uskosta kaikki lähtee.

Ja bändiä saakin arvostella. Ei se miltään kovin hyvältä kuulosta. Ac dc:tä veti ihan paskasti. Ei ne nimet mitään pyhiä lehmiä ole.

http://www.youtube.com/watch?v=KyaELf_6gxA
Kimmo72
19.01.2013 20:28:22
Boyakasha: http://www.youtube.com/watch?v=KyaELf_6gxA

Tunsin vahvaa myötähäpeää.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
sirdickyj
19.01.2013 20:55:38
Boyakasha: http://www.youtube.com/watch?v=KyaELf_6gxA

No samaa tuubaa ku Makkosen höpinät julkisuudessa.

Ainoo et toi juttu on jo NIIN nähty.

Maailma tarvii silti jannuja jotka panee itsensä likoon uskoen sokeasti itseensä.

Tässä kohtaa tok vailla mitään katetta, mutta hyvä että niittas vähän tota bändiäkin.
It's the singer, not the song.
sirdickyj
19.01.2013 21:22:36
Lennu: Makkosella on katetta.

Mutta samaa löppinää se on ollut jo ennenku oli katetta.

Jokainen suuruus on ollut suuri jo ennenkuin muut on hiffanneet sen suuruuden.

Jos kukaan ei oo Henry Lee Roots niin maailmassa ei ole yhtään Steven Tyleriä.

Toki auttais jos vähän osais jotain, mutta tosta sentään inistään, suurin osa noista skabaajista ei ansaitse edes sitä osakseen.
It's the singer, not the song.
Lennu
19.01.2013 21:28:06

sirdickyj: Mutta samaa löppinää se on ollut jo ennenku oli katetta.

Jokainen suuruus on ollut suuri jo ennenkuin muut on hiffanneet sen suuruuden.

Jos kukaan ei oo Henry Lee Roots niin maailmassa ei ole yhtään Steven Tyleriä.

Toki auttais jos vähän osais jotain, mutta tosta sentään inistään, suurin osa noista skabaajista ei ansaitse edes sitä osakseen.

Sen pitäis mennä junnuille läpi, ja siitä osastosta mulla ei oo enää mitään hajua.
no is any good musics maked anymore...
blaekie
20.01.2013 00:03:03 (muokattu 20.01.2013 00:04:07)

Heh, tää Henry Lee Roots on kyllä hahmojen hahmo, ei siinä mitään. Laulutaito on kyllä aika kateissa, urputustaidot huomattavasti paremmat. Oisko tää VOF:n Ibi Love ? , tai sitten putouksen "68 ears:n" broidi ?

No joo kyllä urputusta maailmaan mahtuu. Aika kehnoa on kyllä taso ollut näissä geimeissä tähän asti. Todelliset lahjakkuudet on vissiin kateissa.
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
T-Stag
20.01.2013 01:56:00
sirdickyj: Tommosia tarvitaan. Kova jannu. Hyvä että dumas bändiä, vaikka selittikin ihan puutaheinää. Silti, tommodesta sokeesta uskosta kaikki lähtee.

Taisit löytää itsesi Nenne NeverStarin käytöksestä.
Janizio
20.01.2013 18:10:46
sirdickyj: No samaa tuubaa ku Makkosen höpinät julkisuudessa.

Ainoo et toi juttu on jo NIIN nähty.

Maailma tarvii silti jannuja jotka panee itsensä likoon uskoen sokeasti itseensä.

Tässä kohtaa tok vailla mitään katetta, mutta hyvä että niittas vähän tota bändiäkin.

Ensin pitää sanoo, että Pelle koko jätkä. Laulaa ei osannu kovin ihmeellisesti. Sit rupee laukoon ja haukuun bändiä. Onneks Ela osas pistää miehen ruotuun.

Sokeasti ei myöskään voi itseensä luottaa, mutta toki itseluottamusta pitää olla ja omaan juttuunsa pitää uskoa, mutta pakko sanoo, että tän Henryn kohdalla nous jo karvat pystyyn ennen ku ehti edes laulaa. Oli niin koppavan ja ylimielisen olonen tyyppi, että hui.

Viime vuonna Krista Siegrids oli ärsyttävä niin toi se vasta ärsyttävä oli
Boyakasha
20.01.2013 19:47:35
Samankaltaista selittelyähän Nenneltä kuultiin kuin Saara Aallolta, kun jäi kiinni näistä huuhaa-puuhista...
jazzmies
20.01.2013 19:49:59
sirdickyj: Maailma tarvii silti jannuja jotka panee itsensä likoon uskoen sokeasti itseensä.

Vieläkö näitä löytyy? Sokea usko on OK 16-vuotiaalla, mutta yli tuplaten vanhemmalla! Ja mielestäsi on hyvä, että dissaa yhteistyökumppaneita syyttä. Voi voi.
"Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä."
Janizio
20.01.2013 21:23:31
Boyakasha: Samankaltaista selittelyähän Nenneltä kuultiin kuin Saara Aallolta, kun jäi kiinni näistä huuhaa-puuhista...

Mitähän huuhaa puuhia sä tarkoitat?

Sitäkö jossain ohjelmassa ollut johonkin näihin terveysruoka juttuu liittynyttä juttua vai mikä se oli en enää muista tarkkaan mihin se liittyy, mutta hoksannet mitä ajan takaa.
T-Stag
20.01.2013 21:44:41
Janizio: Mitähän huuhaa puuhia sä tarkoitat?

Sitäkö jossain ohjelmassa ollut johonkin näihin terveysruoka juttuu liittynyttä juttua vai mikä se oli en enää muista tarkkaan mihin se liittyy, mutta hoksannet mitä ajan takaa.

Nyt ne fanilasit hetkeksi pois päästä. Katsopa tämä pätkä objektiivisesti niin tajuat, että kyse on hieman muustakin kuin terveysruoasta. Lisäksi Olli Postin blogit ja etenkin kommentteihin vastaaminen on aika päräyttävää.

http://www.youtube.com/watch?v=B3xtTVJlbZc#t=03m23s
Janizio
20.01.2013 22:02:13
T-Stag: Nyt ne fanilasit hetkeksi pois päästä. Katsopa tämä pätkä objektiivisesti niin tajuat, että kyse on hieman muustakin kuin terveysruoasta. Lisäksi Olli Postin blogit ja etenkin kommentteihin vastaaminen on aika päräyttävää.

http://www.youtube.com/watch?v=B3xtTVJlbZc#t=03m23s

Okei mä siis olin oikeassa jutussa kuitenkin mitä hain. Tätä mä tarkoitin.

Ei nyt ihan mulle kyllä aukee mikä linkki Saaralla on tässä jutussa ja mihinkin, mutta joo senkin muistaan jossain joskus lukeneeni kun Saara tätä juttua ns. oikoi. En muista sitä miten oikoi. Mut oli tässä mitä hämärää tahansa, niin en usko Saaran olevan niin taukki, että lähtee tollaisen pelleilyn takia varantaan musa uraansa jos se nyt sit voi vaarantaakaan, mutta pointti kai tuli selväksi

Turha suoltaa mun päähän sitä, että oon jotenkin sokee fanitukseltani.
Kimmo72
20.01.2013 22:09:44
Taasko tää Saara saarna alko? Perustakaa oma ketju aiheelle, huone mieluummin.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Rotuvaari
20.01.2013 22:14:25
Janizio: Turha suoltaa mun päähän sitä, että oon jotenkin sokee fanitukseltani.

No sitä nyt kukaan uskaltaisi edes väittää, on se sen verran absurdi ajatus.

Mitä tuumaisit, Janizio, jos Suvi Aalto veisi koko skaban ja tekisi kymmeniä tuhansia myyvän levyn? Voisitko olla vilpittömästi iloinen neidon saavutuksista jos ja kun Aalto vielä polkisi ns. lähtökuopissaan?
Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli
Janizio
20.01.2013 22:27:40 (muokattu 20.01.2013 22:33:30)
Veksu: No sitä nyt kukaan uskaltaisi edes väittää, on se sen verran absurdi ajatus.

Mitä tuumaisit, Janizio, jos Suvi Aalto veisi koko skaban ja tekisi kymmeniä tuhansia myyvän levyn? Voisitko olla vilpittömästi iloinen neidon saavutuksista jos ja kun Aalto vielä polkisi ns. lähtökuopissaan?

Ja miks en vois olla. Suvilla on hyvä ääni paljon taitoo kuten siskollaankin. Mun puolesta saa todellakin viedä koko tän vuoden skaban ja jos ei tosta taso parane niin saa toden totta viedä. Mulle ei oo mitään Suvia vastaan jos siitä tulee suositumpi ku Saarasta. Enpäs usko että Saarakaan siitä katteelliseksi siskolleen tulee. Mulla on sellainen käsitys, että siskoksilla on välit hyvin kunnossa.

Mä just tossa tän vuoden kisan alla vähän vitsailinkin, että jos tästä Suvi saa hommansa toimiin niin mun levyhylly voi näyttää jatkossa jossain määrin aika yks toikkoiselta että Aalto nimi voi toistua aika moneen kertaan etunimi aina välillä vaihtuen.
Janizio
20.01.2013 22:30:05
Dream_eater: Taasko tää Saara saarna alko? Perustakaa oma ketju aiheelle, huone mieluummin.

Mä en aloittanut tätä jauhantaa tällä kertaa, mutta kun nää kaivo ton ihme jutun naftaliinista niin pitihän siihen vastata.
VeeKoo
20.01.2013 22:43:09

Joka viestin jälkeen tuntuu enemmän että Janizio= Saara.
"Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. "
Janizio
20.01.2013 22:56:30
VeeKoo: Joka viestin jälkeen tuntuu enemmän että Janizio= Saara.

Saathan sä ajatella niin jos susta tuntuu siltä että oon Saara Aalto niin minkäs mä sille voin. Mä vaan vähän epäilen että Saaralla ei hirmuisesti oo aikaa kirjoitellä tälläisille hömpä palstoille, mutta ihan miten haluat
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)