Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Orkesteri brassi samplet ohuita mitä tehdä ?
1
JPQ
19.01.2013 01:09:03
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Orkesteri brassi samplet ohuita mitä tehdä ? VSLän soundeista olen noin kuullut ja kyllähän ne vähän aneemisia on mutta miten voisi auttaa asiaa.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
JPQ
19.01.2013 01:20:28
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sinfonia orkka hengessä tarkoitan tätä eli kun jazz etc tyylillä omat vaski ihanteensa.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
sami_sumea
20.01.2013 04:28:27
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JPQ: Orkesteri brassi samplet ohuita mitä tehdä ? VSLän soundeista olen noin kuullut ja kyllähän ne vähän aneemisia on mutta miten voisi auttaa asiaa.
 
Kuulostais mun mielestä enemmän sovitusjutulta...? Ooks varma että arrangement on kunnossa, kyllä noista kaupallisista orkkasämpleistä varmaan suurin osa on kuitenkin ihan käyttökelpoisia?
 
...
 
http://www.soundreel.com
JPQ
21.01.2013 22:24:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sami_sumea: Kuulostais mun mielestä enemmän sovitusjutulta...? Ooks varma että arrangement on kunnossa, kyllä noista kaupallisista orkkasämpleistä varmaan suurin osa on kuitenkin ihan käyttökelpoisia?
 
...

 
Voi hyvin ollakkin. En omista settiä vielä ja kyllä se demoissakin vähän tökkii muttei pahasti. Et ole ainoa joka tuon suuntaista vähän epäillyt. Mutta jos vika olisi siinä mikä ratkaisu ?
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «