Vessajono 15.01.2013 16:56:00 | |
---|
Quru: Vintage? XP-50? Korkeintaan teini-ikäinen kiippari. No mut kamoon hei, se on listattu vintagesynth.comissa! "Jazzi jos mikä on pelkkää vehkeilyä todellisten musiikin ainesten kustannuksella. Muusikerit, jotka ovat antautuneet swing-musiikin pettävälle polulle, eivät ainoastaan petä tempuillaan yleisöä, he pettävät lopulta itsensä." |
Synastikki 16.01.2013 09:06:53 | |
---|
Vessajono: No mut kamoon hei, se on listattu vintagesynth.comissa! Siellä on kyllä listattu vaikka mitä... Jos tuota pidetään vintagen rajana niin omistan vintagekiipparin (korg triton) Jippii! Music is an agreeable harmony for the honor of God and the permissible delights of the soul. |
18is9 16.01.2013 21:32:23 | |
---|
Taisi Alpha Juno 2 mennä 350€:lla torilta aika vikkelään. En nyt tiedä oliko se halpa, ennemmin sen hintainen niin kuin pitäisikin. "I listened hard but could not see" - YES, And You and I |
Exhausted 16.01.2013 21:36:22 | |
---|
Hinta oli kohdallaan ja tavara teki kauppansa. Toivottavasti ei ole sama peli torilla vuoden sisään tuplahinnalla. |
Thomas Häggblom 16.01.2013 22:05:11 (muokattu 16.01.2013 22:06:16) | |
---|
Jonkin aikaa sitten olisin ostanut saman tien pois tuon Alpha Junon, mutta nyt ei jotenkin huvittanut vaikka olen pitkään miettinyt tuon hankkimista.. Ehkä se on siinä kun on kuitenkin noita polyfonisia analogeja: Juno-60, Poly-61, Nord Lead, AN1x ja EX-800 niin vaikea keksiä tekosyytä sille miksi juuri tuo pitäisi saada. Melkein on ohjelmointitaidoissa vika jos ei sopivaa poly-analogisoundia saa noilla viidellä :) Räkkimallista MKS-50:sta voisin kyllä harkita. Tulipahan kuitenkin jotain taas ostettua, torilla oli Yamaha TX81Z ja tarjosin 115€ postikuluineen. Olen tyytyväinen :) The Modulation Wheel // www.soundcloud.com/themodulationwheel |
JPQ 17.01.2013 03:47:06 (muokattu 17.01.2013 03:50:34) | |
---|
Undying Dreams: Jonkin aikaa sitten olisin ostanut saman tien pois tuon Alpha Junon, mutta nyt ei jotenkin huvittanut vaikka olen pitkään miettinyt tuon hankkimista.. Ehkä se on siinä kun on kuitenkin noita polyfonisia analogeja: Juno-60, Poly-61, Nord Lead, AN1x ja EX-800 niin vaikea keksiä tekosyytä sille miksi juuri tuo pitäisi saada. Melkein on ohjelmointitaidoissa vika jos ei sopivaa poly-analogisoundia saa noilla viidellä :) Räkkimallista MKS-50:sta voisin kyllä harkita. Tulipahan kuitenkin jotain taas ostettua, torilla oli Yamaha TX81Z ja tarjosin 115€ postikuluineen. Olen tyytyväinen :) Sanoisin aikalailla oikeassa missä vika olisi. on Prophet 5 sellainen jotka tuosta uupuu jotenkin en tiedä millä noista tuon jälkimäisen korvaisi. joskin en tarkkaan tiedä miltä kuulostaa. mutta jos NI Pro53 yhtään sinnepäinkään niin tykkään vaikken omista tuota NItä (demoa ehdin testata) koska lopetettiin ennen kun ehdin ostaa. ja itselle riittäisi jos analogi syna setuppia kyhäisin riittäisi pari polyfoonista ja pari monofoonista. mallitkin oikein kermakattaukseen luulen tietäväni (omaan i siis mallit kait Prophe 5,Jupiter-8,ja SH-101 ja Arp Odyssey) ja tiedän että eivät kuulu ketjuun ainakaan ne polyfooniset eivätkä varmaan koskaan sellaisiin että saisin ne. Huolto riskien yms takia varmaan turha muistakaan haaveilla. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
R0IST0 17.01.2013 14:26:24 | |
---|
Undying Dreams: vaikea keksiä tekosyytä sille miksi juuri tuo pitäisi saada. chord memory |
Thomas Häggblom 17.01.2013 21:12:43 | |
---|
R0IST0: chord memory Niin tuo olisi nimenomaan _tekosyy_ ^^ The Modulation Wheel // www.soundcloud.com/themodulationwheel |
mr.bungle 18.01.2013 16:06:18 | |
---|
Undying Dreams: Jonkin aikaa sitten olisin ostanut saman tien pois tuon Alpha Junon, mutta nyt ei jotenkin huvittanut vaikka olen pitkään miettinyt tuon hankkimista.. Ehkä se on siinä kun on kuitenkin noita polyfonisia analogeja: Juno-60, Poly-61, Nord Lead, AN1x ja EX-800 niin vaikea keksiä tekosyytä sille miksi juuri tuo pitäisi saada. Melkein on ohjelmointitaidoissa vika jos ei sopivaa poly-analogisoundia saa noilla viidellä :) Räkkimallista MKS-50:sta voisin kyllä harkita. Tulipahan kuitenkin jotain taas ostettua, torilla oli Yamaha TX81Z ja tarjosin 115€ postikuluineen. Olen tyytyväinen :) Mä nappasin sen torin Alpha Juno 2:n. Mulla oli tarve polyanalogille joka on kompaktin kokoinen, 61-koskettiminen ja toimii midikiipparina (velocity + aftertouch). Tuo täyttää speksit aika hyvin! Aiemmin vastaavaa virkaa ajoi Prophet 08 mutta se on vähän tylsä (ja kalliimpi). tjugo kilo tursk aer mycket tursk |
karuus 18.01.2013 22:06:48 (muokattu 18.01.2013 22:07:58) | |
---|
|
mr.bungle: Mä nappasin sen torin Alpha Juno 2:n. Mulla oli tarve polyanalogille joka on kompaktin kokoinen, 61-koskettiminen ja toimii midikiipparina (velocity + aftertouch). Tuo täyttää speksit aika hyvin! Aiemmin vastaavaa virkaa ajoi Prophet 08 mutta se on vähän tylsä (ja kalliimpi). No niin hyvä :) Varmasti mukava syna ja ei pahaan hintaan, onnittelut ostoksesta! Enköhän minäkin tuon vielä joskus sorru hankkimaan. Prophet 08 on kyllä tosiaan erittäin tylsä. Jotenkin sellainen geneerinen "the-analogi", ei ollenkaan sellainen mitä nuo vintagemmat laitteet. Mielipidekysymys toki, mutta jotenkin minun mielestäni pätee koko DSI-kataloogiin nuo kuvaukseni.. The Modulation Wheel // www.soundcloud.com/themodulationwheel |
JPQ 19.01.2013 16:31:29 | |
---|
Kyllä ne vanhat kivempia on siis jokainen malli jopa yksilö on erilainen mutta jopa hyvä softa riittää itselle. Asiat pitää osata laittaa itselle sopivaan järjestykseen. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
karuus 19.01.2013 18:32:27 | |
---|
|
Exhausted 21.01.2013 14:33:48 | |
---|
|
tliedes 21.01.2013 17:39:15 (muokattu 23.01.2013 12:23:34) | |
---|
|
tepposal 25.01.2013 01:35:11 | |
---|
the-wsproject.com |
18is9 25.01.2013 12:15:52 | |
---|
No Oiwa ei kauaa torilla vanhentunut. "I listened hard but could not see" - YES, And You and I |
Leikari 25.01.2013 12:38:23 | |
---|
18is9: No Oiwa ei kauaa torilla vanhentunut. kyllähän semmoinen monsteri on kannattanut korjata talteen jos on pitkän koskettimiston tarvetta ja tilaa vehjekselle. Ja onhan siinä päällä "hyllytilaa" modernimmille äänilähteille. Muutoin laitteen koko ja soundimaailma eivät nykyään enää oikein kohtaa - silti edullinen eli suorastaan halpa. |
maza 27.01.2013 21:16:24 (muokattu 27.01.2013 21:18:56) | |
---|
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=719236 Tossa on nyt mun mielestä hinta todellakin kohdillaan. Mun entiset urut; koskettimistoista on mm. vaihdettu parikymmentä haljennutta kosketinta uusiin, perkussiot modattu jne. Tää on parempi rokkiurku kuin useimmat kolmossarjan urut, mitä olen soittanut. Munakkaan särön saa, kun ajaa urun oman päätteen ruvelle ja sitten vielä ottaa lisää ruttua Lepan 25-wattisesta päättäristä. Tuo on siis oikeasti 722:n (ei 710:n) kuorissa, elementit on kondiksessa ja jakari on tehty laatuosista (muovikonkat, ilmasydänkelat) käsin 122:n speksien mukaan. Tämä setti soi muuten kokonaisuudessaan tällä levyllä: https://soundcloud.com/highwaytheband |
tepposal 28.01.2013 14:05:00 | |
---|
Joku nopee kerkis... Virus C 290e ja Waldorf Pulse 90e... Olis kelvannut. the-wsproject.com |